Kysyin miten voit, sen sijaan että olisin kysynyt vain että onnistuuko tapaaminen? Halusin jo sillä viestittää että välitän sinusta paljon ❤️ ei siis ollut vain joku perus kohteliaisuus vaan enemmän 🤗
Muistatko kun
15
234
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluat viestittää välittäväsi paljon niin miksi et vain sano välittäväsi paljon? Miksi leikit?
- Anonyymi
Onko naiselle?
- Anonyymi
Joo mut n-n
- Anonyymi
Suurin osa naisista kyselee mielestään mukavilta miehiltä tai naisilta: miten voit? Ihan perus ystävällisyyttä ja huolenpitoa. Eli ei välttämättä ole mitään "enemmän". Mukavan ja empaattisen naisen merkki.
Mies sivusta- Anonyymi
Ap on nuorehko nainen, joka vastaa opiskelee empatiaa.
- Anonyymi
Mä en paljoa oo kysellyt koska oon niin ujo etten oo uskaltanut 🫣
- Anonyymi
K naiselle?
- Anonyymi
Rakastan sinua mies. ❤️ kirjoitin kaksi kertaa viestin tänään, jonka pyyhin. 😔 ikävä on.
- Anonyymi
Kiitos ❤️ mutta historiaan jää kaksi pyyhittyä viestiä, joten en voi tietää ikäväsi tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️ mutta historiaan jää kaksi pyyhittyä viestiä, joten en voi tietää ikäväsi tasoa.
Olen lähettänyt lukuisia viestejä aikaisemmin.
- Anonyymi
Minusta on hienoa että ollaan kiinnostuneita toisesta edes sen verran että kysytään vointia. Itse kysyn aina tavatessani jonkun että miten menee tai miten päivä on lähtenyt käyntiin. Tietenkin kysymykset tulee asettaa meneillään olevan vuorokauden mukaan, voisi olla epäsopivaa kysyä illalla tuosta päivän käynnistymisestä. :))
Itse olen ollut ja elänyt paljon kulttuureissa joissa tavatessa kysytään toisen vointia tai vain "miten menee" ja se on ihan tavallista.- Anonyymi
Voi olla että hänelle onkin. Minultaki kysyi lähes joka kerta että mitä kuuluu, ihana piirre sekin ❤️
- Anonyymi
Viestejä laittaessani aloitan usein viestin että toivottavasti teillä/sinulla on kaikki hyvin, joka on tosiaankin tavanomaista tuolla muualla. Tällaisen aloituksen laitan yleensä ihmiselle johon en ole päivittäin yhteydessä.
- Anonyymi
Itsekin saan tällaisia ja yleensä Suomen rajojen ulkopuolelta. Olen jo pitkään viljellyt itsekin samoja tapoja. Meidän kannattaisi poimia käyttöömme näitä hyviä käytöstapoja.
Me suomalaiset taidetaan olla tällaista metsäläiskansaa! :I - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin saan tällaisia ja yleensä Suomen rajojen ulkopuolelta. Olen jo pitkään viljellyt itsekin samoja tapoja. Meidän kannattaisi poimia käyttöömme näitä hyviä käytöstapoja.
Me suomalaiset taidetaan olla tällaista metsäläiskansaa! :IVielä on jatkettava... Liikuntakeskuksissa eri maissa käyneenä ero on valtava! Monessa suomalaisessa kuntokeskuksessa asiakaspalvelu on ala-arvoista ja käytös kuin edellä sanotun metsäläisen kun muualla respassa työskentelevät hymyilevät ja kysyvät "miten menee"? sekä toivottavat hyvää treeniä. Myös ohjaajissa oli tätä samaa suurta eroa käydessäni eräässä suuressa norjalaisessa ketjussa, jonka nimeä en nyt viitsi tähän laittaa. Kävin Suomen lisäksi kahdessa eri pohjoismaalaisessa maassa treeneissä sekä jumpissa ja voin sanoa että tasoero oli valtava! :D Asiakaspalvelu, asiakkaiden kohtaamistaito ja ammattitaito oli ihan eri luokkaa kuin Suomessa.
Työyhteisössä "me-henki" on toista kuin Suomessa ja tapana on aina työpäivän lopuksi kiittää yhteisestä päivästä. Tätä teen kyllä myös Suomessa sanoen "kiitos tästä päivästä". :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741