Olipa kerran....
Jatka tarinaa
57
665
Vastaukset
- Anonyymi
Kettu🦊
- Anonyymi
Joka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka
salaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salaa
kävi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salaa
Rakasti
- Anonyymi
🤫🕳️🦊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤫🕳️🦊
Kenen kolossa kävi salaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kolossa kävi salaa?
🐺
- Anonyymi
Nainen, joka sikisi pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Marjasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin? Astui ylös taivaisiin ja on....?
- Anonyymi
Ja syntyi trolli vauva
- Anonyymi
....kuvitelmia, mutta todellisuus esti niiden toteutumisen ja niin ne sitten ajan myötä kuihtuivat olemattomiin... Se tavallinen tarina. Kaiketi?
- Anonyymi
On jo tullut selväksi että susihukalla ja ketulla on joku palstaromanssi nyt. Onnittelut heille tuntuvat sopivan oikein hyvin yhteen ja ovat oikein samalla tasolla ja samantyylisiä. Eli tiedossa kaikille taas seuraavat pari vuotta emojileikkejä ja rakkautta ala kettu ja susi. Suden rakkaus on hyvin pysyvää sorttia ja laatua kuten huomaa, vai se joku tais kuolla niin ei se jaksanut surra enää kun ei kuolleen koloon voi päästä niin mitä turhia. Aika paha susi on. Mutta niinhän ne sudet on ei varmaan ihan sattumaa ole nimimerkki. T. Iso paha karhu 🐻 no vitsi oikeesti oon hyvinkin lempeä miekkonen varsinkin kun ikää tullu se 50 ja päälle. Me ollaan Suden kanssa samanikäisiä aika tarkalleen.
- Anonyymi
Musta oli mautonta sudelta tuo käytös ottaen huomioon mitä on käynyt mutta näköjään muista vaan hauskaa. No se oli vain minun mielipiteeni. Olen kyllä koko ajan huomannut ettei susi oikeasti välittänyt siitä jostain vaan halusi ilmeisesti nuorempaa vaan hallita ja kontrolloida. Ehkäpä vaan kiusasi, kosti jotain viattomalle ihmiselle. Eipä kuulu mulle sen enempää. Ei vaan paranna kuvaa siitä ihmisestä kun jo valmiiksi niistä nuorista tytöistä ja muistakin vähän huonommat vibat jäänyt. Hyvää yötä, tää palsta joutaa ehdottomasti kiinni vaikka lopullisesti.
- Anonyymi
Nyt kannattais miettii toiseen kertaan mitä pskaa jauhaa täällä ihmisistä.
Ketulla on ihan muut kuviot kun joku vtun palsta(sala)suhteilu mustasuden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketulla on ihan muut kuviot kun joku vtun palsta(sala)suhteilu mustasuden kanssa.No mitä se muille kuuluupi että 🐺 on jonkun kans saahan se suhteil just nii palj ku haluee. Naistahan se ol vail jo ni kauaa. Ota vaan siit aikuinen, varttuneempi mies ihtellesi kettu Repolainen. Seksii sekin on vailla. Niin se on antanu ymmärtää tääl jo niin pitkään. Mukavii hetkii teille. Oisin kahavit tarjonnu ja vaikka sitä piirakkaa mut liian vanaha oon vaa ois voinu sus 🐺 ihmetel että kyl ne vanahemma naiset ossaa myös temput. Nauttikee te tempuist.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketulla on ihan muut kuviot kun joku vtun palsta(sala)suhteilu mustasuden kanssa.Yhtä lailla kuin teillä kaikilla on oikeus ilmaista mielipiteensä, joku koki noin ja ymmärrän sen. Ensin itkee jonkun ihmisen perään ja sitten välillä tai jatkuvasti haukkui sen ja nyt ei ilmeisesti tarvii enää muistella kun toista ei ole. Mulle sama myös että eipä kiinnosta muu kuin sellainen mauton kuvan antaminen itsestä julkisesti. En oo ikinä tykännyt sen persoonasta täällä niin en edes pahoittele sillä tiiän ettei ole pahoillaan. Ja kettu voi todellakin pitää sutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä lailla kuin teillä kaikilla on oikeus ilmaista mielipiteensä, joku koki noin ja ymmärrän sen. Ensin itkee jonkun ihmisen perään ja sitten välillä tai jatkuvasti haukkui sen ja nyt ei ilmeisesti tarvii enää muistella kun toista ei ole. Mulle sama myös että eipä kiinnosta muu kuin sellainen mauton kuvan antaminen itsestä julkisesti. En oo ikinä tykännyt sen persoonasta täällä niin en edes pahoittele sillä tiiän ettei ole pahoillaan. Ja kettu voi todellakin pitää sutensa.
Ei mua kiinnosta mitä sudesta valehtelette tai sanotte mut jättäisitte mut pois niistä teiän mustamaalaus ja muista vale jutuistanne.
Mulla EI oo mitään sen kans,
EI oo ollut,
EN oo halunnut koskaan,
EIKÄ tosiaan koskaan tuu olemaankaan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä lailla kuin teillä kaikilla on oikeus ilmaista mielipiteensä, joku koki noin ja ymmärrän sen. Ensin itkee jonkun ihmisen perään ja sitten välillä tai jatkuvasti haukkui sen ja nyt ei ilmeisesti tarvii enää muistella kun toista ei ole. Mulle sama myös että eipä kiinnosta muu kuin sellainen mauton kuvan antaminen itsestä julkisesti. En oo ikinä tykännyt sen persoonasta täällä niin en edes pahoittele sillä tiiän ettei ole pahoillaan. Ja kettu voi todellakin pitää sutensa.
Kysynpähän vaan että miten suden paska käytös antaa oikeuden mut sotkee noihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysynpähän vaan että miten suden paska käytös antaa oikeuden mut sotkee noihin?
Kukaan ei edes tiedä kuka ihme toi kettu on. Eihän kettua kukaan tässä ole edes mitenkään muuten maininnut kuin että jotain ihmejittua Suden kanssa ehkä on mutta Suden käytös on joidenkin mielestä ollut mautonta. Kettu ei liity siihen mitenkään ja kuten sanottu ei mitään hajua kuka kettu on eikä mitään väliä. Kettu on hyvä ja on rauhassa vaan. Kuten susikin. Jokainen vastaa omasta käytöksestään. Hyv yöt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se muille kuuluupi että 🐺 on jonkun kans saahan se suhteil just nii palj ku haluee. Naistahan se ol vail jo ni kauaa. Ota vaan siit aikuinen, varttuneempi mies ihtellesi kettu Repolainen. Seksii sekin on vailla. Niin se on antanu ymmärtää tääl jo niin pitkään. Mukavii hetkii teille. Oisin kahavit tarjonnu ja vaikka sitä piirakkaa mut liian vanaha oon vaa ois voinu sus 🐺 ihmetel että kyl ne vanahemma naiset ossaa myös temput. Nauttikee te tempuist.
Ei nyt tossa ollu kyse suden suhteista,
vaan siitä että mulla ei ole sen kanssa mitään.
Mulla on ihan joku muu kun mustasusi
mun sydämessä ja mielessä.
Enkä mä ole s*ksiä vailla...
Ps vaikka oonki 50 vuotias niin mä en oo kuitenkaan katkera enkä niin epätoivonen että oisin kenen tahansa kanssa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei edes tiedä kuka ihme toi kettu on. Eihän kettua kukaan tässä ole edes mitenkään muuten maininnut kuin että jotain ihmejittua Suden kanssa ehkä on mutta Suden käytös on joidenkin mielestä ollut mautonta. Kettu ei liity siihen mitenkään ja kuten sanottu ei mitään hajua kuka kettu on eikä mitään väliä. Kettu on hyvä ja on rauhassa vaan. Kuten susikin. Jokainen vastaa omasta käytöksestään. Hyv yöt!
Mutta kun ei vaan ole mitään ihme juttua ketulla mustasuden kanssa. Ei minkäänlaista juttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se muille kuuluupi että 🐺 on jonkun kans saahan se suhteil just nii palj ku haluee. Naistahan se ol vail jo ni kauaa. Ota vaan siit aikuinen, varttuneempi mies ihtellesi kettu Repolainen. Seksii sekin on vailla. Niin se on antanu ymmärtää tääl jo niin pitkään. Mukavii hetkii teille. Oisin kahavit tarjonnu ja vaikka sitä piirakkaa mut liian vanaha oon vaa ois voinu sus 🐺 ihmetel että kyl ne vanahemma naiset ossaa myös temput. Nauttikee te tempuist.
Onko suden ex-nettityttiksellä epävakaa persoonallisuus ja monipersoonallisuushäiriö MBD?
Voisit lopettaa mustistelut origiin liittyen...
👀 - AnonyymiUUSI
Susi ei liity tähän ketjuun yhtään mitenkään.
- Anonyymi
Hölmö nuori sydän muisto kiihkeästä nuoruudenrakkaudesta veti vuosikymmenet kuminauhan tavoin takaisin menneisyyteen.
Kesä oli sana, jota kettu kotona ei mielellään lausunut ääneen. Kaupunkiin liittyi vaikeita tunteita, nuoruudenrakkaus josta kettu oli turhaan yrittänyt kirjoittaa.
Ensimmäisen kerran se pyrki ulos 80- luvun loppupuolella pätkinä ruutupaperilla. Seuraavien vuosikymmenten aikana tietokoneen uumeniin kertyi lukuisia tuokiokuvia ja pieniä tarinanhäntiä. Mutta jotakin puuttui ketulta. Oli palattava tarinan alkulähteille. Älä romantisoi. Ole vain oma hölmö itsesi, mietti kettu ja kannusti itseään kirjoittamiseen. - Anonyymi
Kettu oli viekas ja lintunsa nappasi. Ei syönyt vaan omansa otti.
- Anonyymi
Vttumainen vuosi
- Anonyymi
kipee pää ja perce ja silimä
- Anonyymi
Ja huomenna on taas…
- Anonyymi
R sana. Nyt jo. Ensimmäisillä kunnon treffeillä. Kettu tunsi hetken aitoa pakokauhua. Pitäisikö hänen vain nousta, kiittää illasta ja juosta pakoon ? Mutta jos hän nyt lähtisi, hän menettäisi edellisenä iltana tapaavan viehkeän naisen. Ei kai rakkautta voi vannoa liikaa vai voiko. Kun Fugessa sovitaan , että tavataan
" käsipatsaalla ", kaikki tietävät, minne tulla. Los Bolichesin rannalla sijaitseva Charo Garcian veistos on yksi paikan tunnetuista maamerkeistä. Edellinen ilta oli venynyt palmun katveeseen. Siellä tanssittiin liian vähän ja puhuttiin liian paljon tuumi kettu. - Anonyymi
....sen pituinen se.
- Anonyymi
Kettu oli saanut säihkettä rinnalleen ja lasissa kupli HXM Riesling Cremant. Sen raikkaat kuplat, vihreän omenan ja sitruksen vivahteet tekivit siitä juoman ketun illallispöytään.
Ripaus ylellisyyttä, mietti kettu. Puolenyön kuplivana. - Anonyymi
Samalla hetkellä kettu tuumasi, muistan kesän nuorempana, jolloin kaikki muuttui. Olin kova ääninen , pitkätukkainen. Mutta yhtenä valoisana kesäiltana kävelin eräässä huvipuistossa kavereiden kanssa ja kuultiin kaiuttimusta The Rubettes : Sugar Baby Love, hitti kun oli kyseessä tajusin vaistomaisesti, minusta on tulossa mies.
https://youtu.be/x6PRG-E4nYo?si=Jmx9eMfcL-l2LsRF 🥂🍾 - Anonyymi
Ei hän voinut loputtomasti soutaa ja huovata.
Niin, päätös piti tehdä. Palvon ihan kuin olisin joku joka kuolaa jotain seksikästä pelihahmoa. Se on mieletön mutta vielä enemmän rakastan sinua. Sanat koskettivat Sadehelmen sydäntä.
Vilpittömyys oli juuri se, mikä ketussa oli niin ainutlaatuista. Ketulle rakastaminen oli helppoa. Siinä oli jotakin aseistariisuvaa ja suloista, vähän niin kuin kotitekoisessa pizzassakin. - Anonyymi
Ai että, et vaihtaisi minua barbaarisoturiin ? Vaikka minulla on se miekkakin, Sadehelmi naurahti :) Et kai sinäkään vaihtaisi minua Silver Hawkiin ? Kettu tuumasi.
- Anonyymi
Sitten paikalle saapui ilvessusi. Ehta köyliöläinen.
Pikku Kettu kysyi: "Miksi sinulla on niin suuri?"
Johon susi vastasi: "Siksi että saisit kysyä. Sitä paitsi nyt on nukkumaanmenoaika." - Anonyymi
Niin kettu otti omansa ja siirtyi kaunottaren viereen ja nuuhkaisi ilmaa ,kuin vaistoten suden himoavan katseen menettämästään kaunottareen vartalosta. Ärrän kierrän orren ympärille ja ässän pistän taskuun....Hävisit!
- Anonyymi
Ikää on sen verran tietäen ettei ne suhteet kauaa pysy.Kyllästymismomentti tulee ja silloin punnitaan suhteet uudelleen.Miehet on usein voittajia näissä bileissä.
- Anonyymi
ja niin hyvä voittaa ja te saatte pahaa. Toivon sitä myös lapsillenne ja haluan sitä. Toivon ja hakuan pahaa, vainoa ja hakkaamista ja, kuolemaa yhtä monta vuotta. elämän kaikkiin osa-alueisiin kuutena ootte tehnyt. ei mitään hyvää sanottavaa, hakuan ja toivon teille kaikkea pahaa
- Anonyymi
Ei niitä lähetetty valoon, vaan teidän elämiin. saatte samaa mitä ootte tilannut ja tehnyt muille. Toivon myös niille lapsille joiden takia muiden perheitä hakattiin, kaikkea karseaa. jokaiselle toivon kaikkea huonoa ja pahaa ja joka adiasnbja sanalla tyylillä. saatte sen miten kaikki on teille hakattu, ja mitä ootte tehnyt jne.
- Anonyymi
ymmärrät varmaan ettei tuu ikävä kun pahimmat teistä delaa pian.
- Anonyymi
Ketun lämpö sulatti Sadehelmen vähä vähältä, yöllä valvoivat ja kuuntelivat yötä ja tunnustelivat oloaan. Kävelivät rannalta raitiovaunupysäkille. Pysäkin mainostaulu vilkkui vaimeasti mutta ketun red flagit 🚩🚩🚩🚩🚩 oli muuttanut muotoaan ❤️
- Anonyymi
Ketut on sutjakoita ei läski tankkeja.
- Anonyymi
Aina voi sipaissa talkkia ihrojen alle.
- Anonyymi
.... Kansanedustajaksi pyrkivä metsuri,sen pituinen se.Aamen.
- Anonyymi
minä Toimitin ne riivaajat teihin takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja tekemään pahaa lähettöjilleen ja ihmisten uhraajille ja, kiusaajilleni ja alistajille ja elämäni hakkaajille.
- Anonyymi
sitä saatte itse mitä tänne teitte, lähetetty teihin takaisin tuhoamaan elämiä. kotiin työhön, rahaan, perheisiin, elämään, lapsiin, tulevaan, terveyteen, hankintoihin ja harraryksuin, ystäviin ja seksiin ja suhteisiin. yhtä monta vuotta, yhtä kovaa ja yhtä laaja-alaisedri. ja, joka aamuun ja yöhön. yhtä paljon yhtä kovaa.
- Anonyymi
Kettu vei kaunottaren ja oli onnellinen elämänsä loppuun asti!
- Anonyymi
Sehän nähdään!Mieti miten monta on kiinnostunut siitä kaunottaresta?
- Anonyymi
Vaikka sata mutta omani otin!
- Anonyymi
Ok!Onnea teille!
- Anonyymi
Espanjan matka unohdettiin sillä erää kun keittiössä teepannu alkaa viheltämään mutta kettu ajatteli sitä joskus. Kuvitteli katosvuodetta, viileitä lakanoita, käsiä ympärillä. Pieni hymy nousee ketun huulille,
sulotuoksuja jäi käsiin. Jokaisessa ruusussa piileksii myös piikkinsä, joten turhan hempeäksi ei kannata heittäytyä. Poukkoilun jälkeen ketun elämä asettui uomiinsa. Töitä, elämän arkea, nettiä, somea, illan päätteeksi aina välillä hyvä pysähtyä ja kuunnella jotakin.
Ja jossain siellä lymyili onni. - Anonyymi
kettu jota vitutti. Jälleen kerran. Ehkä se siitä helpottaa tuumasi kettu ja aloitti päihtymisen heti aamusta koska eihän ketulla ketään tai mitään ole.
- Anonyymi
Söikö se käyneitä marjoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söikö se käyneitä marjoja?
Ei eikä tässä stana kettua näköjään edes haettu. No vaihda eläimen kohdalle vaikka apina. Samapa tuo.
- AnonyymiUUSI
Helkkyviä luontofaktoja. Tiesitkö että poron sarvet voivat kasvaa sentin verran aamulla ja toisen illalla.
- AnonyymiUUSI
Vähän, niin kuin joidenkin...
- AnonyymiUUSI
matka sydänten kaupunkiin ...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760