Sanoo Turun lahja Suomelle: Petteri Kovanaama. Terveyskeskuksia laitetaan kiinni ja SOTE alueet laittaa perintäkirjeitä omaisille, Takametsien tiet hajoaa käsiin,MUTTA TUNNIN JUNARATAAN LÖYTYY SUOMEN ROCKEFELLERILTÄ RAHAA, ja paljon. On siinä VIISAS MIES.
RAHAA ON!!
14
209
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi Sdp.
- Anonyymi
Jos tarkoitat "sitä" petteriä niin minä luulen, että sen miehen pääkopassa ei kaikki inkkarit ole kanootissa, kuten vanha sanonta kuuluu.
- Anonyymi
Äänet vasemmalle.
- Anonyymi
Miksi demarit ovat varkaita?
- Anonyymi
Orpo on Sosialisti,joka näyttelee Porvaria.Piste. Petterin paikka on SDP:ssä.
- Anonyymi
Orpo JYRÄHTÄÄ möreällä matalan miehisellä äänellä. Ja luulee olevansa isokin Kiho. Täys Pelle koko mies. Ei miestä minkään vertaa. Selkärangaton Liero,joka tekee "Lehmänkauppoja" toisten selän takana.
- Anonyymi
Anna miehelle työrauha
- Anonyymi
UKK sanoi kauan sitten, että Kokoomusta ei koskaan saa päästää hallitukseen!
- Anonyymi
Tunnin junarata on ehdottoman tärkeä jo senkin takia,jotta rautatieyhteys Helsingistä Turkuun tulee vahvistaa ja rakentaa uudelleen, jotta junarata kestää Venäjän Puna-armeijan raskaat panssari-armeijan kalusto kuljetukset Leningradin asevarikoilta Turkuun. Tv.Kokoomuksen Vasemmistojohtoryhmä.
- Anonyymi
Petteri siellä sitten seisoo vastaanottamassa r***siä kuin kiltti koulupoika!
- Anonyymi
Junalla on hyvä kuljettaa suuria määriä pakolaisia helsingistä turkuun.
- Anonyymi
Kokoomus on johtanut maata 40 vuotta. Ja sen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Orpon hallitus hoiti yli 31 000 lasta alle köyhyysrajan, kyllä siinä kelpaa ottaa lahjusmelontaa kuusamossa.
- Anonyymi
Pikku-Petterin pullaposket pyöristyivät pöyristyksestä, kun "USA:n ja Venäjän neuvottelut olivat yllätys" Petteri-pojulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252684Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402332Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991231- 41986
- 42967
- 77894
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh77877Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94798