eikö haminalaiset tunne liikenne sääntöjä, kun pysähdytään suoralle tielle kun pyöräilijä ajaa suojatiellä tien yli . pyöräilijä on väistämis velvollinen saatanan tunarit
liikenne säännöt
13
665
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät tunne, eivätkä osaa kirjoittaakaan.
- Anonyymi
just näitä pilkun nussijoita tarkoitankin pysyisivät poissa liikententeestä jos muuta ei osaa kuin kirjoittaa
- Anonyymi
Aloittaja sietäisi saada polkupyörän tuulilasin läpi. Sen jälkeen voisi kiskoa ulos autosta ja opettaa tapoja sekä kunnioitusta pyöräilijöitä kohtaan.
- Anonyymi
Mitä höliset nuija ?
Säännöt ne on pyöräiliöilläkin. Pyöräiliän tulee ylittää suojatie taluttamalla pyörä yli ellei suojatie ole merkitty myös pyörätieksi. Jos pyörätie kulkee ajoradan suunnassa on pyöräilijä väistämisvelvollinen. Autoilijan jarrutus väärässä paikassa voi aiheuttaa peräänajon . Monet autoilijat jarruttelevat väärässä paikassa kun eivät tiedä pyöräiliöitä koskevia sääntöjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä höliset nuija ?
Säännöt ne on pyöräiliöilläkin. Pyöräiliän tulee ylittää suojatie taluttamalla pyörä yli ellei suojatie ole merkitty myös pyörätieksi. Jos pyörätie kulkee ajoradan suunnassa on pyöräilijä väistämisvelvollinen. Autoilijan jarrutus väärässä paikassa voi aiheuttaa peräänajon . Monet autoilijat jarruttelevat väärässä paikassa kun eivät tiedä pyöräiliöitä koskevia sääntöjäSanopa vielä kerta nuijaksi niin aletaan nuijia kalloosi järkeä ja kunnioitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa vielä kerta nuijaksi niin aletaan nuijia kalloosi järkeä ja kunnioitusta.
Pöljä.
En ole sanonut, sivustolle kirjoitetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä höliset nuija ?
Säännöt ne on pyöräiliöilläkin. Pyöräiliän tulee ylittää suojatie taluttamalla pyörä yli ellei suojatie ole merkitty myös pyörätieksi. Jos pyörätie kulkee ajoradan suunnassa on pyöräilijä väistämisvelvollinen. Autoilijan jarrutus väärässä paikassa voi aiheuttaa peräänajon . Monet autoilijat jarruttelevat väärässä paikassa kun eivät tiedä pyöräiliöitä koskevia sääntöjäTURVAVÄLI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TURVAVÄLI
Oikeasti.
Poliisi on Helsingissä kiinnittänyt huomiota autoilioiden paniikki jarrutukseen pyöräiliän kääntyessä törkeästi pysähtymättä autoilian eteen vaikka hänellä olisi väistämisvelvollisuus. Autoilia syyllistyy jarrutuksessa liikenteen vaarantamiseen, josta voi olla seurauksena sakko.
Ei se nyt ihan oikein mene jos kolari sattuu ja jarruttaja saa sakot , peräänajaja joutuu kolarin maksajaksi ja todellinen syyllinen poistuu nauraen paikalta.
- Anonyymi
Ei ole jos kilven alla on Pyörän merkki.
Ja tahallaan ei kannata päälle ajaa. Soita torvea!!! - Anonyymi
Pyöräilijät v1ttuun kaduilta!
- Anonyymi
Hurmaava Hamina!
- Anonyymi
Tuntee paremmin kuin sinä yhdyssanat ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624