liikenne säännöt

Anonyymi-ap

eikö haminalaiset tunne liikenne sääntöjä, kun pysähdytään suoralle tielle kun pyöräilijä ajaa suojatiellä tien yli . pyöräilijä on väistämis velvollinen saatanan tunarit

13

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät tunne, eivätkä osaa kirjoittaakaan.

      • Anonyymi

        just näitä pilkun nussijoita tarkoitankin pysyisivät poissa liikententeestä jos muuta ei osaa kuin kirjoittaa


    • Anonyymi

      Aloittaja sietäisi saada polkupyörän tuulilasin läpi. Sen jälkeen voisi kiskoa ulos autosta ja opettaa tapoja sekä kunnioitusta pyöräilijöitä kohtaan.

      • Anonyymi

        Mitä höliset nuija ?
        Säännöt ne on pyöräiliöilläkin. Pyöräiliän tulee ylittää suojatie taluttamalla pyörä yli ellei suojatie ole merkitty myös pyörätieksi. Jos pyörätie kulkee ajoradan suunnassa on pyöräilijä väistämisvelvollinen. Autoilijan jarrutus väärässä paikassa voi aiheuttaa peräänajon . Monet autoilijat jarruttelevat väärässä paikassa kun eivät tiedä pyöräiliöitä koskevia sääntöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höliset nuija ?
        Säännöt ne on pyöräiliöilläkin. Pyöräiliän tulee ylittää suojatie taluttamalla pyörä yli ellei suojatie ole merkitty myös pyörätieksi. Jos pyörätie kulkee ajoradan suunnassa on pyöräilijä väistämisvelvollinen. Autoilijan jarrutus väärässä paikassa voi aiheuttaa peräänajon . Monet autoilijat jarruttelevat väärässä paikassa kun eivät tiedä pyöräiliöitä koskevia sääntöjä

        Sanopa vielä kerta nuijaksi niin aletaan nuijia kalloosi järkeä ja kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa vielä kerta nuijaksi niin aletaan nuijia kalloosi järkeä ja kunnioitusta.

        Pöljä.
        En ole sanonut, sivustolle kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höliset nuija ?
        Säännöt ne on pyöräiliöilläkin. Pyöräiliän tulee ylittää suojatie taluttamalla pyörä yli ellei suojatie ole merkitty myös pyörätieksi. Jos pyörätie kulkee ajoradan suunnassa on pyöräilijä väistämisvelvollinen. Autoilijan jarrutus väärässä paikassa voi aiheuttaa peräänajon . Monet autoilijat jarruttelevat väärässä paikassa kun eivät tiedä pyöräiliöitä koskevia sääntöjä

        TURVAVÄLI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TURVAVÄLI

        Oikeasti.
        Poliisi on Helsingissä kiinnittänyt huomiota autoilioiden paniikki jarrutukseen pyöräiliän kääntyessä törkeästi pysähtymättä autoilian eteen vaikka hänellä olisi väistämisvelvollisuus. Autoilia syyllistyy jarrutuksessa liikenteen vaarantamiseen, josta voi olla seurauksena sakko.
        Ei se nyt ihan oikein mene jos kolari sattuu ja jarruttaja saa sakot , peräänajaja joutuu kolarin maksajaksi ja todellinen syyllinen poistuu nauraen paikalta.


    • Anonyymi

      Ei ole jos kilven alla on Pyörän merkki.
      Ja tahallaan ei kannata päälle ajaa. Soita torvea!!!

    • Anonyymi

      Pyöräilijät v1ttuun kaduilta!

      • Anonyymi

        Hurmaava Hamina!


    • Anonyymi

      Tuntee paremmin kuin sinä yhdyssanat ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe