Ruotsissa Ruotsin suomalaisena minulla tuli suomalaisten kanssa riitaa lapsena jotka eivät osanneet ruotsia yhtä hyvin ja heidän mielestä EI SAANUT OLLA RUOTSALAISTEN KAVERI.
Minun serkku-poika meni Ruotsissa ruotsalaisen kanssa naimisiin ja he saivat ruotsalaisia lapsia ja minun setäni asui avoliitossa serkkuni vaimon siskon kanssa ja minä sain Ruotsissa RUOTSALAISIA SERKKUJA. Minähän tietenkin fiksuna olin serkkuni luona paljon, koska MINÄ SAIN PUHUA RUOTSIA HÄNEN KOTONAAN. Serkkuni ja setäni vaimo olivat paljon tekemissä keskenään, koska serkkuni ja setäni olivat kavereita. Setänihän ei tietenkään tykännyt, mutta minkäs hän sille mahtoi koska HÄN OLI SENTÄÄN MINUN KAUTTA OPPINUT TUNTEMAAN SETÄNI!
Minun serkku asui minun mummolassa ja setäni asui meillä. Setä oli hoitamassa minua ja siskoani, mutta meillehän tuli tietenkin hänen kanssa riitaa, koska siskoni rajoitti minun ELÄMÄÄ ja minä en saanut tehdä mitään. Eihän setänikään saanut, koska siskoni rajoitti myös hänen elämää.
Kyllähän me setäni kanssa tietenkin toimeen tultiin niin, kuin vanhempienikin koska meidän KIUSAAJA ja ELÄMÄN RAJOITTAJA oli siskoni joka syntyi Ruotsissa. He eivät VAIN YMMÄRTÄNEET TUOTA, että SISKONI OLI TUO JOKA KIUSAS MEITÄ KAIKKIA ENKÄ MINÄ!
Minähän olen sentään YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN OMIEN VANHEMPIENI JA HEIDÄN SISARUSTEN KANSSA, MUTTA SISKONI EI OLE!
EI NIITÄ ELÄMÄN ENSIMMÄISIÄ UIMAKILPAILUJA OLE PAKKO VOITTAA!
MINÄ OLEN OLLUT KOKOAJAN TUO MEIDÄN TURJAKKEIDEN SUKUHAARAN PIENIN JOTA EI OLE SAANUT KIUSATA, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN AINUT KAUNIS JA KAUNIS ELSA OLI MINUN MUMMONI TÄTI.
MINUN SUVUSSA EI KETÄÄN JOKA ON YHDENVERTAINEN MINUN KANSSA, KOSKA HE EIVÄT OLE SAMAA SUKUHAARAA, KUIN MINÄ JA ÄITINI. ISÄNI VAIN VAHVISTAA OMALLA SUVULLAAN SITÄ, ETTÄ MINÄ OLEN KAUNIS TURJAKE NAINEN!
EI SE MIKÄÄN HÄPEÄ OLE VOITTAA KAUNIINA TURJAKE NAISENA SUOMESSA UIMAKILPUILUA, MUTTA SISKONI UI KILPAA IHAN ERI SARJASSA MINUN KANSSA! EI KAI RUOTSISSA SYNTYNYT VOI SUOMESSA SYNTYNYTTÄ SUOMALAISTA PAREMPI OLLA! MINÄ SYNNYIN 1970 SUOMESSA JA SISKONI 1973 RUOTSISSA!
ERÄIDEN MIELESTÄ SUOMESSA SYNTYNEENÄ OLEN PASKONUT KAIKKI JA RUOTSISSA SYNTYNYT SISKONI EI OLE PASKONUT MITÄÄN! HÄN ON SYNTYMÄN PERUSTEELLA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN ULKOMAALAISTEN KANSSA VAIKKA ONKIN SUOMEN KANSALAINEN JA ASUU SUOMESSA.
KAUNIINA TURJAKE NAISENA EN AINAKAAN PASKO SUOMALAISTEN ASIOITA JA MIEHENI PÄÄTTÄÄ ITSE HALUAAKO HÄN OLLA TURJAKE VAI SUOMALAINEN.
Minua ikävä kyllä ahdistaa, koska ei tätä saa edes yhdenvertaisuuslain avulla jakautumaan.
5
70
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lisään, että Torniosta on sentään lyhyempi matka käydä Ruotsissa kaupassa.
Minä tarvin vain TALON, TONTIN, AUTON JA PALKKAA JOLLA ELÄN ELI ELÄTÄN ITSENI.
2 Turjake lasta eli kauniin turjake tytön ja komean turjake pojan jotka jatkavat Turjakkeiden elämää niin ME EI VARMASTI TULEVASSAKAAN PASKOTA EDES HAUDASTA SUOMALAISTEN ASIOITA!
Kyllä meillä TURJAKKEILLA on YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MYÖS OIKEUS ASUA SUOMESSA SEKÄ LISÄÄNTYÄ JOS KAIKKIEN MUIDEN MAIDEN KANSOILLA ON MYÖS! EI HEIDÄNKÄÄN TARVI MAKSAA EIVÄTKÄ HE LOUKKAA EDES SUOMALAISTEN KUNNIOITA, MUTTA MINÄ LOUKKAAN TOISTUVASTI SUOMALAISENA JOTEN EI OLLUT ENÄÄN VAIHTOEHTOA, KUN ALKAA KAUNIIKSI TURJAKE NAISEKSI.
HAAPARANNALLA OLIN TORNIOLAISTEN KANSSA JOTKA OVAT SYNTYJÄÄN TORNIOLAISIA JA HE KYLLÄ MINUT KAUNIIN TURJAKE NAISEN TIETÄÄ.
EI HEILLÄ OLLUT MITÄÄN MINUA VASTAAN.
HE OLIVAT SENTÄÄN PORUKALLA JA MINÄ YKSIN ÄITINI JA VELJENI KANSSA JOTEN HE OLISIVAT KYLLÄ KÄYNEET PORUKALLA MINUN KAUNIIN TURJAKE NAISEN PÄÄLLE JA SANONEET, ETTÄ : ET TULE EDES KAUNIINA TURJAKE NAISENA TORNIOON ASUMAAN, KOSKA SINÄ TEET MEISTÄ KAIKISTA TURJAKKEITA!
HAAPARANTALAISETKIN VAIKUTTI SILTÄ, ETTÄ HEKIN VOISIVAT ALKAA TURJAKKEIKSI.- AnonyymiUUSI
Lisään ja tunnustan, että olin toki katsellut mitä kaikkea Haaparannalla on, koska torniolaiset olivat kirjoittaneet, että HEILLÄ EI OLE MITÄÄN MUUTA, kun KAUPPOJA!
Jos minä kaunis turjake nainen muutan Tornioon niin heillä on sentään jotain ja jos mieheni alkaa myös turjakkeeksi ja meillä on pari turjake lasta.
Niin meillä on sentään jo aika paljon Torniossa sen jälkeen.
Me saadaan sentään rahaa jolla voidaan keksiä vaikka mitä kivaa Tornioon ja Haaparannalla on sentään niin ISO SAUNA, että ME KAIKKI TURJAKKEET VOIDAAN VAIKKA KERRAN VUODESSA MENNÄ KAIKKI VIETTÄMÄÄN HAAPARANNALLE SAUNAPÄIVÄÄ, KOSKA ME KAIKKI TURJAKKEET MAHDUTAAN SAUNAAN YHTÄ AIKAA!
Meillä on sentään jo SAUNAPÄIVÄKIN ELI MEILLÄ ON JO AIKA PALJON JA ME VOIDAAN KEKSIÄ TORNIOON JOTAIN MITÄ HAAPARANNALLA EI OLE, MUTTA KAIKKI TURJAKKEET VOIDAAN TEHDÄ TUO KERRAN VUODESSA YHDESSÄ!
NÄIN ME TURJAKKEET SAADAAN PALJON MUUTAKIN, KUN VAIN KAUPPOJA JA KAUPPA-MARATONEJA JOTKA OVAT MINUN OMIA JUTTUJA.
KAUPPA-MARATONEJA MINÄ OLEN TEHNYT LAPSESTA ASTI, MUTTA KORKEA KORKOISET KENGÄT OTIN VASTA TÄNÄ SYKSYNÄ KÄYTTÖÖN. OLIN OSTANUT NUO JO SYKSYLLÄ 2020, KUN HAAPARANNALTA OSTETUT VOXIN TENNARIT JA HAGLÖFSIN LENKKARIT JOTKA PANOSTAJANA KÄVELIN HAJALLEEN, MUTTA MINÄ OLIN TUOLLOIN OLLUT HAKEMASSA YHTIÄ TOISIA TENNAREITA JOITA EI LÖYDY MISTÄÄN.
Minä ostin Prismasta poistomyynnistä Karhun barefootit jotka minä onnistuin Raaseporissa asuessa tanssimaan sekä kävelemään rikki, mutta en suostunut luopumaan niistä.
Alko hajoamaan jo panostaja koulutuksen aikaan, mutta kävin Haaparannan Hagslöfin outletissä katsomassa olisko siellä barefootteja. Ei ollut, mutta oli 20 eurolla juoksulenkkareita joten ostin ne TYÖKENGIKSI, koska ne oli niin kevyet jalassa.
Olin Raaseporissa sen kesän ja jotain tuli lenkkareista juttua ja minä nostin jalkaa sekä sanoin, että : Minä ostin nämä 20 eurolla.
Kaveri katso vähän pitkään ja sano: Oot ostanut 20eurolla monen sadan euron Hagslöfit joilla kävelet töissä ja tänne kaljalle!
Minä sanoin heille, että : Mitä se haittaa, koska kengät on tehty käyttöä varten ja ohan mulla Karhun barefootit jotka ostin 50eurolla ja nekin olisi maksaneet oikeesti yli 200euroa.
Nuo Karhun barefootit saattaa olla vielä tallessa, koska minun olin lähdössä suutariksi opiskelemaan.
En sitten hakenut, koska ei ollut autoa ja tuli kaikkea muuta jolla saatiin aikaan se, että minun Ruotsiin muuttaminen MENI TAAS VITTUJEN VITUN TÄRKEIDEN FACEBOOK KUNNIOIDEN TAKIA SAATANAN VAIKEAKSI! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ja tunnustan, että olin toki katsellut mitä kaikkea Haaparannalla on, koska torniolaiset olivat kirjoittaneet, että HEILLÄ EI OLE MITÄÄN MUUTA, kun KAUPPOJA!
Jos minä kaunis turjake nainen muutan Tornioon niin heillä on sentään jotain ja jos mieheni alkaa myös turjakkeeksi ja meillä on pari turjake lasta.
Niin meillä on sentään jo aika paljon Torniossa sen jälkeen.
Me saadaan sentään rahaa jolla voidaan keksiä vaikka mitä kivaa Tornioon ja Haaparannalla on sentään niin ISO SAUNA, että ME KAIKKI TURJAKKEET VOIDAAN VAIKKA KERRAN VUODESSA MENNÄ KAIKKI VIETTÄMÄÄN HAAPARANNALLE SAUNAPÄIVÄÄ, KOSKA ME KAIKKI TURJAKKEET MAHDUTAAN SAUNAAN YHTÄ AIKAA!
Meillä on sentään jo SAUNAPÄIVÄKIN ELI MEILLÄ ON JO AIKA PALJON JA ME VOIDAAN KEKSIÄ TORNIOON JOTAIN MITÄ HAAPARANNALLA EI OLE, MUTTA KAIKKI TURJAKKEET VOIDAAN TEHDÄ TUO KERRAN VUODESSA YHDESSÄ!
NÄIN ME TURJAKKEET SAADAAN PALJON MUUTAKIN, KUN VAIN KAUPPOJA JA KAUPPA-MARATONEJA JOTKA OVAT MINUN OMIA JUTTUJA.
KAUPPA-MARATONEJA MINÄ OLEN TEHNYT LAPSESTA ASTI, MUTTA KORKEA KORKOISET KENGÄT OTIN VASTA TÄNÄ SYKSYNÄ KÄYTTÖÖN. OLIN OSTANUT NUO JO SYKSYLLÄ 2020, KUN HAAPARANNALTA OSTETUT VOXIN TENNARIT JA HAGLÖFSIN LENKKARIT JOTKA PANOSTAJANA KÄVELIN HAJALLEEN, MUTTA MINÄ OLIN TUOLLOIN OLLUT HAKEMASSA YHTIÄ TOISIA TENNAREITA JOITA EI LÖYDY MISTÄÄN.
Minä ostin Prismasta poistomyynnistä Karhun barefootit jotka minä onnistuin Raaseporissa asuessa tanssimaan sekä kävelemään rikki, mutta en suostunut luopumaan niistä.
Alko hajoamaan jo panostaja koulutuksen aikaan, mutta kävin Haaparannan Hagslöfin outletissä katsomassa olisko siellä barefootteja. Ei ollut, mutta oli 20 eurolla juoksulenkkareita joten ostin ne TYÖKENGIKSI, koska ne oli niin kevyet jalassa.
Olin Raaseporissa sen kesän ja jotain tuli lenkkareista juttua ja minä nostin jalkaa sekä sanoin, että : Minä ostin nämä 20 eurolla.
Kaveri katso vähän pitkään ja sano: Oot ostanut 20eurolla monen sadan euron Hagslöfit joilla kävelet töissä ja tänne kaljalle!
Minä sanoin heille, että : Mitä se haittaa, koska kengät on tehty käyttöä varten ja ohan mulla Karhun barefootit jotka ostin 50eurolla ja nekin olisi maksaneet oikeesti yli 200euroa.
Nuo Karhun barefootit saattaa olla vielä tallessa, koska minun olin lähdössä suutariksi opiskelemaan.
En sitten hakenut, koska ei ollut autoa ja tuli kaikkea muuta jolla saatiin aikaan se, että minun Ruotsiin muuttaminen MENI TAAS VITTUJEN VITUN TÄRKEIDEN FACEBOOK KUNNIOIDEN TAKIA SAATANAN VAIKEAKSI!Lisään ja minun serkut sanoivat Ruotsista, että : Tule Ruotsiin asumaan, koska nuohan ovat RASISTEJA jotka syyttelevät sinua kokoajan kunnioiden loukkauksesta.
Minä sanoin heille, että: Miten minä lähden Ruotsiin asumaan, koska POLIISIT on heti perässä ja minut tuodaan Suomeen takaisin vankilaan, koska KUNNIANLOUKKAUS SAKKO PITÄÄ HOITAA KUNNIALLA ENSIN SUOMESSA SAKKO VANKINA VANKILASSA POIS NIIN VOIN VAIHTAA MAATA!
Ruotsissa minä olisin voinut mennä facebookkiin vapaasti ja kirjoittaa heille, että HAISTAA VXXXUNNE JA IMEKÄÄ MUNAA RASISTIT! RAJALLA TULEE TURPAAN JOS TÄLLE PUOLELLE RAJAA TULETTE!
Suomeen saa muuttaa kuka haluaa ja Suomesta saa muuttaa pois kuka haluaa, mutta minä en saa muuttaa mihinkään vaikka minulla on Ruotsin sotu!
Tietenkin menin käymään Ruotsissa, koska minulla on OIKEUS käydä Ruotsissa. Ruotsi on antanut minulle KAKSOISKANSALAISUUDEN Suomen kansalaisena.
Minulla sotu Ruotsissa ja ei Ruotsi poista heidän järjestelmästä ihmisiä jotka EIVÄT OLE SYYLLISTYNEET RIKOKSEEN RUOTSISSA. Ruotsi poistaa rikolliset maasta.
Ruotsalaiset tykkää Ruotsissa suomalaista jotka ovat asuneet Ruotsissa ja syntyneet Suomessa.
Ei Suomessakaan kukaan tykkää rasisteista, mutta ei rasisteja voi päästää Suomesta pois jos heidän takia pitää muuttaa Ruotsiin!
Rasistit pysyy Suomessa ja eihän heitä voi päästää muualle, kuin Venäjälle jotka vihaavat ihmisiä jotka ovat Suomessa syntyneet sekä asuneet Ruotsissa ja Norjassa jotka ovat MONARKIOITA ELI KUNINGASKUNTIA!
Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka oma puoliso olisi Ruotsissa tai vaikka Into-Kiinassa asunut, koska KYSE ON VAIN MINUSTA JA MIEHESTÄNI.
En minä sitä tiedä, että onko mieheni asunut Ruotsissa tai Norjassa, mutta minä olen. Me oltiin ruotsinkielisellä alueella samaan aikaan. En minä sitäkään tiedä, että asuiko mieheni siellä vai oliko hän vain töissä, mutta minä asuin siellä ja se oli rasistien mielestä kunnianloukkaus.
Minusta he puhuivat ruotsinkielisiksi hyvää suomea vaikka ruotsalaisen aksentin kuuli, mutta minä tunne suomalaisia jotka eivät osaa tuonkaan vertaa suomea mitä he.
- AnonyymiUUSI
Henk koht suosikki, vaikka flow vähän sinne päin aksentti aika meh, tykkään vaan tästä levystä, en tiedä miks🙂🙃
https://m.youtube.com/watch?v=pDglAZ9Fx2s&list=RDpDglAZ9Fx2s&start_radio=1&pp=ygUbUnVzaCBvZiBwbGFuZXQgYnJhc3MgdHJhY2tzoAcB - AnonyymiUUSI
Tässä on sitten taas parhaat sanat mitä on koskaan kirjoitettu. "Cables flashin'!" 🙂
https://m.youtube.com/watch?v=Ybfdc74L-zY&list=RDYbfdc74L-zY&start_radio=1&pp=ygUZU2NhcmFtYW5nYSBzdWdhciA5OCByZW1peKAHAQ==
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714378Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565567Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.484174"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan273591Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482