Mutta en minä sen takia sinuun rakastunut, nehän on vain sellainen iso plussa. Kyllä se on luonne ja miellyttävä olemus.
Pienet rinnat on ihanat
38
546
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaista v*tuilua sitä saa kuulla, kun vanhaksi elää😆
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse uskoa kun ei ollut sinulle tarkoitettu.
As simble as that.
- Anonyymi
Sama mieli korvessa, small tits, big ass.
- Anonyymi
En ole ison peräsimen ihailija.
- Anonyymi
Well it's not like it's a bad combination in any way, shape, or form, if you catch my drift amigo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ison peräsimen ihailija.
Minäpäs olen. Kunhan on vain mielellään luojan suomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Well it's not like it's a bad combination in any way, shape, or form, if you catch my drift amigo.
It can be cured. ”Here, take it, by the way, did you know that the people who made this are also operating?”
- Anonyymi
Minun rintani eivät ole pienet, ne ovat juuri sopivat.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen korvenmieskin, että aina ne tarkoituksenmukaiset ja muutenkin käteen sopivat.
- Anonyymi
Minulla ei ole pienet rinnat
- Anonyymi
Ei ole eräällä tietyllä hänelläkään ja hänellä ne ovatkin sitten jo upeat. Suorastaan majesteettiset.
- Anonyymi
Korvenmiestäkin nuo hikiset riippurinnat ihmetyttää. Maan vetovoimalle ei voi mitään.
- Anonyymi
Eihän isoissa rinnoissa ole mitään vikaa. Ne vain ei ole minulle.
- Anonyymi
Paljon on puhetta miestisseistä täällä.
- Anonyymi
Juuri ne kauniit ja kiinteät sytyttää. Ei mitään teko ilmapalloja. Tuohon pyllyasiaan vaan sanoisin, että oma luomupylly on jokaiselle kaunis. En miehenä niin perusta mitään liian isoa pyllyä vaan sen kiinteyttä ja terhakkuutta kantajallaan. Nainen tiukoissa trikoissan on kaunista katseltavaa ja varmasti kääntää miesten päät. Myös etupuoli kertoo kaiken. Vatsa ja kumpu sytyttää. Usein kuulee täälläkin puhuttavan siitä miksi treeni salikamppeet on myös katukuvassa. Vastaus on helppo. Naiset haluaa näyttää hyvältä ja miehiä miellyttää! Kiitos kaikki kaunottaret...olette kauniita! J
- Anonyymi
Kyllä susi tiedetään että tykkäät naisista nuorista ja niitä tsiigaat päivät pitkät siellä jossain kylilläsi. Mutta siis onko niin ettei täällä oo muita miehiä muka kuin tuo j ja onko se kaikki jiit. Ois ihan kivaa vaihtelua että tulis muitakin miehiä. No ymmärtää toisaalta ettei miehet jaksa tällaista lähinnä naisten lätinää ne tekee ihan muita hommia. Muutama varattu, no korpimies tietenkin ja jerop mutta niin siinäpä ne. Jotain t ja a miehiä huudellaan välillä mutta eipä ne täällä taida olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä susi tiedetään että tykkäät naisista nuorista ja niitä tsiigaat päivät pitkät siellä jossain kylilläsi. Mutta siis onko niin ettei täällä oo muita miehiä muka kuin tuo j ja onko se kaikki jiit. Ois ihan kivaa vaihtelua että tulis muitakin miehiä. No ymmärtää toisaalta ettei miehet jaksa tällaista lähinnä naisten lätinää ne tekee ihan muita hommia. Muutama varattu, no korpimies tietenkin ja jerop mutta niin siinäpä ne. Jotain t ja a miehiä huudellaan välillä mutta eipä ne täällä taida olla.
Ei ollut susi tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi ei ole täällä yksikään J. Ei ole ollut koskaan.
- Anonyymi
Oijoi. Mulla olis molemmat pienet, tämä on hunajaa korvilleni.
- Anonyymi
Lisään vielä lausumaani 20.46. Nuoruuteen en kirjoituksessani viittaa kuten sivusta heti älähdettiin. Tarkoitan aikuisia naisia omillaan tulevia ja omilla aivoillaan ajattelevia. Tiedän ja tunnen naisia keski ikäisiäkin jotka nuo kuvaamani asiat täyttävät. Hyvä olo ja tasapaino kyllä huomataan. Omalla kohdallani olen jo valintani tehnyt. Katson nyt eteenpäin ja toivon loppuelämäkseni häntä... oikeaa naista vierelle kulkemaan ja suruni ja onneni jakamaan J
- Anonyymi
No hyvä kun oot vihdoin tullut järkiisi että sullekin kelpaa oman ikäiset naiset jo. 50v naiset siis hollille nyt sudella on juoksuaika ja etsintä käynnissä. 👍 Surut pyyhitty silmistä äkkiä parissa päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä kun oot vihdoin tullut järkiisi että sullekin kelpaa oman ikäiset naiset jo. 50v naiset siis hollille nyt sudella on juoksuaika ja etsintä käynnissä. 👍 Surut pyyhitty silmistä äkkiä parissa päivässä.
🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole suden kirjoitus johon kommentoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä suden mustamaalaaminen täällä on aina käynnissä. Tyyppi ei edes ole palstalla ja hänestä jauhetaan pskaa.
- Anonyymi
Jaa, katseletko kuitenkin merkittävästi itseäsi nuorempia, aikuisia naisia toki.
- Anonyymi
Miten tuohon vastaisin! Nuoruutta en naiselta tavoittele. Sanoisinko nuorekas itsetuntoinen itsestään huolta pitävä on makuuni. On elämässä kiinni ja haluaa yhteistä hyvää molemmille. Mikään seksi ei ole tavoitteen vaan tukipilari joka potkii minua perseelle jos mokailen. Tietenkin hellyys ja seksi kuuluu suhteeseen sitä en kiistä, mutta tärkein on se rakkain siinä vierellä jolle voin itkuni itkeä ja hellyyteni osoittaa. Tällä hetkellä olen tyyni ja luottavainen suhteeseen johon tähtään. Olen jo Naisen toivottavasti löytänyt jonka kanssa haluan elämäni jatkaa. Haluan nyt vain rauhaa ja ymmärrystä valintaani J
- Anonyymi
Miksi tuut aina palstalle pyytämään rauhaa ja muuta uusiin viritelmiin. Pysy poissa niin parhaiten saat rauhan siten ja keskity joskus oikeasti siihen johonkin jos niitä nyt on. Ei oikein mee jakeluun tuo sun elämä. Kuvittelet vissiin että oot tilivelvollinen kertomaan loppuelämän sun jutuista täällä. Rauhaa! 🙏🙏🙏
- Anonyymi
Tuo on tekoälyllä tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tekoälyllä tehty.
Tuo hänen sepustus siis. Kummasti pomppii nää viestit joidenkin yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuut aina palstalle pyytämään rauhaa ja muuta uusiin viritelmiin. Pysy poissa niin parhaiten saat rauhan siten ja keskity joskus oikeasti siihen johonkin jos niitä nyt on. Ei oikein mee jakeluun tuo sun elämä. Kuvittelet vissiin että oot tilivelvollinen kertomaan loppuelämän sun jutuista täällä. Rauhaa! 🙏🙏🙏
Koska tuo ei ole se keneksi häntä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais vähän käyttää järkeään jos sellaista on, eikä kuvitella tietävänsä kuka kirjoittaa mitäkin täällä anonyymissä viidakossa. Ei ihme, että menee ihmissuhteet päin helvettiä, kun kaikkeen on pitänyt mennä uskomaan.
- Anonyymi
Varmasti on vain näppäimistölläni näpyteltyä omaa pääni tuotosta. Tekoälyä en tarvitse sitä riittää kyllä omassa päässäni ihan riittävästi! J
- Anonyymi
Menee kohta poliisille nämä sun mustamaalausyritykset. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
Joku nyt esittää J kirjaimena ihan toista ihmistä. Rikollista toimintaa tuollainen.
- Anonyymi
identiteetin väärinkäyttö (RL 38:9 §)
- Anonyymi
Ilmoitus laitettu eteenpäin.
- Anonyymi
Kuvakaappaukset sivusta lähtee poliisille, ja jos tuo mustamaalaaminen ja paskan puhuminen sudesta ei täällä lopu, niin seuraamuksia tulee.
- Anonyymi
Tiedossa on myös kuka J niminen on tulkinnut täällä palstoilla väärin suden kirjoittamiksi aloituksiksi vaikka mitä, ja mennyt niistä kielimään eteenpäin tuhoisin seurauksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512