Venttiili tarkistettu ja kiristetty mutta ilmaa häipyy. Vasta ostettu rengas.
Mitäköhän rengasfirmat tälläisessa tapauksessa tekevät, kun ei voi laittaa sisärengasta?
Onkohan niin että laitetaan 11-D renkaan tiivistys/ paikkausainetta? Edellyttää toki että rengas muuten kunnossa.
Rengas vuotaa
19
413
Vastaukset
- Anonyymi
tee astianpesuaineesta ja vedestä liuos ja laita renkaan kylkiin ja päälle. Jospa vaikka näkisit mistä kuplii.
- Anonyymi
ehkä vanne lommollaan
- Anonyymi
posket sulla lommollaan vielä poika
- Anonyymi
Rupiset vanteet tietysti kyseesh ää
- Anonyymi
Juu, tarttee tutkia jos vielä tyhjenee...
Asennuspaikan mukaan vanteet olivat hyvät kun uudet renkaat laitettiin. - Anonyymi
Kelvottomasti laitettu rengas paikoilleen, jos vanne ok.
- Anonyymi
Usein rengasfirman jäljiltä jää vuotamaan vanteen ja renkaan välistä. Unohtuu puhdistaa vanteen laidat.
- Anonyymi
Ei ole minulla renkaat vuotaneet rengasliikkeen jäljiltä, olen autoillut reilut 45 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minulla renkaat vuotaneet rengasliikkeen jäljiltä, olen autoillut reilut 45 vuotta.
Minullapa on vuotanut ja useammin, kuin kerran, senjälkeen, kun tuli sisärenkaattomat kumit, ja autoillut reilut 50 vuotta. Huonosti puhdistetut vanteet syynä ja rengasliikkeissä. Jopa täysin uudetkin vanteet ja renkaat teki vastaavaa, mutta lakkasi, kun ylitäytin kunnolla, niin asettuivat paikoilleen ja sitten pitivät normaalipaineillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullapa on vuotanut ja useammin, kuin kerran, senjälkeen, kun tuli sisärenkaattomat kumit, ja autoillut reilut 50 vuotta. Huonosti puhdistetut vanteet syynä ja rengasliikkeissä. Jopa täysin uudetkin vanteet ja renkaat teki vastaavaa, mutta lakkasi, kun ylitäytin kunnolla, niin asettuivat paikoilleen ja sitten pitivät normaalipaineillakin.
Mitähän rengasliikettä olet oikein käyttänyt, Pärnästäkö.
Se reilu ylitäyttö on rengasliikkeen normi käytäntö, että saavat renkaan varmasti kunnolla vanteelle.
- Anonyymi
Vie takaisin, niin vaihtavat uuden tilalle. Ei sinne mitään paikka-aineita kannata tunkea, menee vielä vannekin pilalle. Paikka-aineet on hätätapauksia varten.
- Anonyymi
Kyllä se ykkösvaihtoehto on että jotakin likaa tai murusia on jäänyt vanteen
reunaan niin että rengas ei istu hyvin paikoilleen vaikka laittoivatkin siihen
renkaan reunoihin liukastetta. Harvoin se venttiili tirisee vaikka sekin voi
olla hommaan syyllinen tai venttiilin ulkopuoli ei istu tiiviisti reikäänsä. - Anonyymi
Tärkeintä tuossa tapauksessa on ettei missään nimessä mene takaisin kyseiseen rengasliikkeeseen ja yrittää selvitä itse ja kysyä neuvoa täältä missä kaikki osaaminen löytyy.
- Anonyymi
Rengasliikkeestä myytiin uudet alut kun 5 vuotta vanhat olivat syöpyneet. Terve.
- Anonyymi
Noin voi käydä jos on halpikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voi käydä jos on halpikset.
Oem
- Anonyymi
Ruosteiset peltivanteet ovat vuotovarmoja.
- Anonyymi
Entä jos vuoto rengaspaineen tunnistimessa? Eli pitäisi korjata niiden tiiviste ja kohta vanteesta puhdistaa hyvin/ hionta? Itse tunnistin toimii.
- Anonyymi
vika löytyi venttiilin sielu löysällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1713189Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii642004Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K381988Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261940- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,831303Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2461224Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1901206- 251177