Olen alkuperäinen kankaanpääläinen muuttanut pois noin kymmen vuotta sitten asunut kankaanpäässä yli 20 vuotta. Olen muuttanut pois ja löytänyt ihan hyvän paikan asua. Vieläkin on vaikea sanoa, että olen kankaanpäästä kotoisin, jos joku kysyy niin se hävettää kertoa mistä olen kotoisin. Kankaanpäässä todella paha sisäänpäinkääntynyt ilmapiiri, haukutaan niin sanotusti omia ei ole sitä yhteen hiileen puhaltamista. Kiusaaminen ja jouruilu on hyväksyttyä. Ennakko käsityksen on aika vahvoja siellä kankaanpäässä. Kankaanpää on pieni kylä lähellä poria. Tulee mieleen punaniska juntti kylä missä hoidetaan asiota sisäisesti.
Onko kankaanpää junttien kylä?
8
348
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja lisäksi vielä valehdellaa toisista ihmisistä sellasta mikä ei oo totta. Selkeetä kunnianloukkausta toisia kohtaan.
- Anonyymi
Uskomatonta pienen pienen nyanssit tekee ne jutut ja niillä on loppu viimein paljon merkitystä, oletko tervetullut kohdellaanko sua hyvin yms. Onneksi kankaanpäässä on paljon ukranalaisia niitä ei juoruilut kiinnosta ne elää vaan omaa elämää.
- Anonyymi
Joka paikassa samanlaista ja tottakai kannattaa vaihtaa maisemaa jos ryssii asiansa yhdessä paikassa
- Anonyymi
Et oo selkeesti ikinä käynyt kankaanpään ulkopuolella
- Anonyymi
Makkaroiden jälkikasvua ristiin ja rastiin. Olette melkoisia vaaratekijöitä ihmiskunnalle.
- Anonyymi
kankaanpää erottuu koko suomesta siten että täällä tehää töitä vikisemättä ja ollaan miljonäärejä, ja muualla suomessa varsinki helsingis lorvitaan eikä töitä osata tehä.
- Anonyymi
Kankaanpäässä velkanen on kateellinen toiselle velkaiselle. Sitten kun ajaa 100 kilometriä kankaanpäästä pois päin, ihmiset kysyy missä on kankaanpää? Luulot on suuria ja teot on pieniä siellä tuppukylässä.
- Anonyymi
Kun kantaisinä on kaksi kylähullua makkaraveljestä ei siitostulokset ole kovin kehuttavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575