Onko kankaanpää junttien kylä?

Anonyymi-ap

Olen alkuperäinen kankaanpääläinen muuttanut pois noin kymmen vuotta sitten asunut kankaanpäässä yli 20 vuotta. Olen muuttanut pois ja löytänyt ihan hyvän paikan asua. Vieläkin on vaikea sanoa, että olen kankaanpäästä kotoisin, jos joku kysyy niin se hävettää kertoa mistä olen kotoisin. Kankaanpäässä todella paha sisäänpäinkääntynyt ilmapiiri, haukutaan niin sanotusti omia ei ole sitä yhteen hiileen puhaltamista. Kiusaaminen ja jouruilu on hyväksyttyä. Ennakko käsityksen on aika vahvoja siellä kankaanpäässä. Kankaanpää on pieni kylä lähellä poria. Tulee mieleen punaniska juntti kylä missä hoidetaan asiota sisäisesti.

8

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu ja lisäksi vielä valehdellaa toisista ihmisistä sellasta mikä ei oo totta. Selkeetä kunnianloukkausta toisia kohtaan.

• Anonyymi

Uskomatonta pienen pienen nyanssit tekee ne jutut ja niillä on loppu viimein paljon merkitystä, oletko tervetullut kohdellaanko sua hyvin yms. Onneksi kankaanpäässä on paljon ukranalaisia niitä ei juoruilut kiinnosta ne elää vaan omaa elämää.

• Anonyymi

Joka paikassa samanlaista ja tottakai kannattaa vaihtaa maisemaa jos ryssii asiansa yhdessä paikassa

• Anonyymi

Et oo selkeesti ikinä käynyt kankaanpään ulkopuolella

• Anonyymi

Makkaroiden jälkikasvua ristiin ja rastiin. Olette melkoisia vaaratekijöitä ihmiskunnalle.

• Anonyymi

kankaanpää erottuu koko suomesta siten että täällä tehää töitä vikisemättä ja ollaan miljonäärejä, ja muualla suomessa varsinki helsingis lorvitaan eikä töitä osata tehä.

• Anonyymi

Kankaanpäässä velkanen on kateellinen toiselle velkaiselle. Sitten kun ajaa 100 kilometriä kankaanpäästä pois päin, ihmiset kysyy missä on kankaanpää? Luulot on suuria ja teot on pieniä siellä tuppukylässä.

• Anonyymi

Kun kantaisinä on kaksi kylähullua makkaraveljestä ei siitostulokset ole kovin kehuttavia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2320
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe