En usko että

Anonyymi-ap

Puhuisit musta pahaa. Et ainakaan sydämessäsi

21

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehestä en ikinä. ❤️

• Anonyymi

Ole susi HILJAAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole susi HILJAAA!

En ole mikään susi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään susi

Olet. Lisäilet vettä löylyyn ja kauhas pyörii joka keskustelussa . Mikä sinut poissa pitäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet. Lisäilet vettä löylyyn ja kauhas pyörii joka keskustelussa . Mikä sinut poissa pitäisi

Mikä kommentissani niin harmitti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi susi 🐺 pyörii joka keskustelussa ja mistä tunnistat hänet? Tunnetko niin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi susi 🐺 pyörii joka keskustelussa ja mistä tunnistat hänet? Tunnetko niin hyvin.

Ei se kyllä varmaan poistu täältä ikinä vaikka mitä tapahtuisi niin ei sitä tunnu haittaavan. Onko tää joku huume joillekin. En itse ymmärrä mikä täällä addiktoi niin vahvasti. Käyn pari kertaa viikossa korkeintaan ja jos mulla on joku juttu meneillään en käy ollenkaan. Ois kiva kuulla ihmisiltä miksi tämä koukuttaa. Kun täällä on aina niin kurja menokin. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kyllä varmaan poistu täältä ikinä vaikka mitä tapahtuisi niin ei sitä tunnu haittaavan. Onko tää joku huume joillekin. En itse ymmärrä mikä täällä addiktoi niin vahvasti. Käyn pari kertaa viikossa korkeintaan ja jos mulla on joku juttu meneillään en käy ollenkaan. Ois kiva kuulla ihmisiltä miksi tämä koukuttaa. Kun täällä on aina niin kurja menokin. :(

Susi siinä taas ihmettelee.

• Anonyymi

En ole puhunut pahaa koskaan. Hyvää vain ja nekin muutamia lauseita vain, en sen enempää.

• Anonyymi

Miten se sinun puhuminen. Käsi sydämmelle ja kerro vaan. Kalvaako?

• Anonyymi

Riippuu kuka sä olet.
      Yleisesti ottaen en puhu enkä edes ajattele pahaa tai pahasti kenestäkään, mutta...
      Tasan kahdesta miehestä mulla ei ole tällä hetkellä ainakaan mitään hyvää sanottavaa.

• Anonyymi

Kerro vaan etukirjaimet kyllä täällä niiden nimiäkin puhutaan. Anna tulla. Sanon heti että itsellä s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaan etukirjaimet kyllä täällä niiden nimiäkin puhutaan. Anna tulla. Sanon heti että itsellä s

Voisit sanoa vähän muutakin joka rajaa muut ässät pois

• Anonyymi

En mä ole mielestäni puhunu pahaa kenestäkään jos kokee että olen niin tehny niin ehkä olisi syytä tutustua itseensä paremmin se kiva totuudessa on että sitä ei saa mitenkään käännettyä pahan puhumiseksi

• Anonyymi

En puhu sinusta. Joskus joku kysynyt tiedätkö mitähän sille kuuluu. Mut enpähän mä tiedä.

• Anonyymi

Tai et voi vastata että tiedän siitä ihan kaiken. Vaikka luomien määrän.

• Anonyymi

Miksi ne sulta haluis tietää mitä kuuluu? Eihän me koskaan siihen asti edes päässeet. Vain tähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ne sulta haluis tietää mitä kuuluu? Eihän me koskaan siihen asti edes päässeet. Vain tähän

Niin varmaan kun et ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai et voi vastata että tiedän siitä ihan kaiken. Vaikka luomien määrän.

Kyllä ne tietää et olen nähnyt hänet älästi joskus.

• Anonyymi

En todellakaan puhuisi pahaa, vaikka joskus vähän kiukuttaakin. Muistakin tuntuu pahalta puhua pahaa, saati sitten hänestä.

• Anonyymi

No en sun kuullen tietenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22