Olen lueskellut näitä ketjuja ja aloin miettimään, että jos hyppäät mopon selkään nii muuttuuko sinusta silloin automaattisesti homo, lattialle ulostaja ja kehitysvammainen ja mitä muita nimityksiä nyt olikaan? Se että tämän kylän nuoret ovat kiinostuneita mopoista ja muista moottoriajoneuvoista ei tarkoita sitä, että heihin täytyisi kohdistaa kaikki viha ja syyttää heitä melkeinpä jokaisesta asiasta mitä tällä kylällä tapahtuu. Tuskin tuntuu heistäkään kovin mukavalta, kun heidät leimataan syyliseksi kaikkeen. Mopolla keuliminen ja muu päristely voi myös olla näille mopopojille ainoa asia, joka tekee heidät onneliseksi.
Vastaukset 20
- Anonyymi
..niin kuin aloittaja sanoo...keuliminen saattaa olla ainut asia,mikä tekee onnelliseksi. -jaahas?
- Anonyymi
Eikä pidä unohtaa saukon laavujen polttamis yrityksie
- Anonyymi
Sekin vielä. Eikä siihenkään mopoilijat liittyneet mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä. Eikä siihenkään mopoilijat liittyneet mitenkään.
Eipä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä 😂
Ei ei. Usko tai älä
- Anonyymi
Polttajat on jo alkoholi ikäsiä
- Anonyymi
Miten täällä voi olla noin umpipöljiä ihmisiä että syytetään kaikesta mopopoikia ja
-tyttöjä. Heillä on kaveriporukka jossa harrastavat. Mitä sinä harrastat? Aseen kiillotusta, run****mista, naisen ha****mista?- Anonyymi
Ainakkaa se ei oo lattioille paskomista eikä homostelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakkaa se ei oo lattioille paskomista eikä homostelua
Ei taia ukolla tai rouvalla mopo pysyä käsissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taia ukolla tai rouvalla mopo pysyä käsissä
Mulla on valkosininen litra kikseri, että kyllä se pysyy ajelkaa pennut vaan mopoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on valkosininen litra kikseri, että kyllä se pysyy ajelkaa pennut vaan mopoilla
Ja yhtenään oot sen kans päällään! Voi jumalauta mitä tussarointie se ajaminenki on!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä se erkki täällä isottelee pyöräs lahoaa joka toinen päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä se erkki täällä isottelee pyöräs lahoaa joka toinen päivä
Pennut hiljaa! Se mitää lahoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pennut hiljaa! Se mitää lahoo
jotenkin sinä kuiteski oot sitte pyytämässä heitä työntämään sitä kun se ei halua käynnistyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotenkin sinä kuiteski oot sitte pyytämässä heitä työntämään sitä kun se ei halua käynnistyä
🤣 Kunnon paska!
- Anonyymi
Kesällä oli eräänä iltana kolme oiken hyvin käyttäytyvää mopoilijaa uimarannan liepeillä. Mopot olivat hiljaisia ja ajoivat varovaisuutta ja toisten huomioimista apuna käyttäen. Olivat tyttöjä.
- Anonyymi
ei uskalla ajaa kovempaa
' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei uskalla ajaa kovempaa
'ei kule kovempaa
- Anonyymi00020
Pörräävätköhän mopoilijat nyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534