Myllyt pilaavat Suomen maaseudun lopullisesti.
Viherpesty tuulivoima ei tuo työpaikkoja eikä elinvoimaa Kalajoelle
15
371
Vastaukset
- Anonyymi
Tuulivoima kiimaa osoittaa laantumisen merkkejä, järki palaa hiljalleen moni on tajunnut kusetuksen, on laskuhumala vaihe päällä tovi vielä niin ankara krapula iskee😁
- Anonyymi
Uusi typeryys on jo työn alla: aurinkopaneeli puistot. Tuottavat jotakin joskus mutta ei silloin kun sitä tarvitaan.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Täällä on boikotti!
- Anonyymi
Ei saa puhua pahaa tuulivoimasta, sehän on kuin kissaa siliittäisi vastakarvaan sehän raapii ja puree. Jos ei ihmiset tajua että meille tulee Pohjanmaasta suomen kaatopaikka niin ei voi mitään rahahan se ratkaisee viedään maat ,viedään veet,viedään ruskat ja keväät jäljelle jää betonit ja raudat taivaanrantaa koristamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa puhua pahaa tuulivoimasta, sehän on kuin kissaa siliittäisi vastakarvaan sehän raapii ja puree. Jos ei ihmiset tajua että meille tulee Pohjanmaasta suomen kaatopaikka niin ei voi mitään rahahan se ratkaisee viedään maat ,viedään veet,viedään ruskat ja keväät jäljelle jää betonit ja raudat taivaanrantaa koristamaan
Siinäpä on mahtava perintö jälkipolville, hyvä esimerkki ahneudesta ja tyhmyydestä.
- Anonyymi
Valitettavasti menetämme kauniin luonnon sadoiksi vuosiksi kaupunkimme johdon ja päättäjien tähden. olisi hyvä kun nämä päättäjät kerättäisiin täältä Pohjois-Pohjanmaan lakeuksilta samaan junaan .Ostettaisi menolippu Venäjälle ilman palautus lippua ja varattaisi korkeasta hotellista huoneet heille siellä otettaisi nämä korkea arvoiset vieraat hyvin vastaan.Heillä olisi paljon maata kehitellä visioitaan
- Anonyymi
Kaikki tuulivoimasta saadut rahat tuhlataan hölmöyksiin. Sitten vielä yritetään saada tänne datakeskuskin. Sekin on aivan tyhmä hanke. Nostaa sähkön hintaa ja samalla kaikki muukin kallistuu.
- Anonyymi
Drone tutkaa häiritsee petturin tuulivoima.
- Anonyymi
Varma tieto kertoo, että eräällä kylällä on tavattu kaksi miestä jotka työllistää tuulivoimala.
- Anonyymi
About sata myllyä ja kaksi miestä töissä. Jep jep .
No samaa sarjaa työllistämisen suhteen kuin särkät. Kaksi kk työllistää ja kymmenen tyhjää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
About sata myllyä ja kaksi miestä töissä. Jep jep .
No samaa sarjaa työllistämisen suhteen kuin särkät. Kaksi kk työllistää ja kymmenen tyhjää🤣🤣🤡
- Anonyymi
Niin pilaavat.
- Anonyymi
Herkkähipiäinen tuulivemputtaja ei salli Kalajoen palstalla kriittistä ja avointa keskustelua. Herne nenussa kaihertaa, myllyjä katsoo ja rapsuttaa...
- AnonyymiUUSI
Tekeekö totuus kipeää?
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512