Täytyy kyllä Karvian pohjoispään tiestöä ehdottaa ensi vuonna Suomen huonoimman kylätien kilpailuun.
Kyllä on soratienhoito heikolla tasolla, mutta onneksi Alkkiassa on päällystetie.
17
332
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa hoitoa se on eteläpäässäkin.
- Anonyymi
Mitä sitten. Älä aja sielä
- Anonyymi
Kas kun et toteaa, ettei siellä edes asu ketään.
- Anonyymi
Älkää ajako ollenkaan. Pysykää kotona niin auton arvo säilyy ja pensaa ei kulu. Mä päästän niin että vetarit paukkuu ja yhdet tukivarret per viikko.
- Anonyymi
Milläs kuljet sitte kun on ihan pakko
Kävellenkö- Anonyymi
Tilataan ruoka kotiinkuljetuksella.
Kyllä kyläkaupassa ainakin kotiinkuljetus toimii.
- Anonyymi
No kohta tulee lunta ja Pyry tukkii tiet. Sitte voi hiihtää. Jäätiköllä potkukelkka paras. Tulee taas kolmen raiteen kausi.
- Anonyymi
Kohta tulee lunta ja lumi tasaa montut.
- Anonyymi
Taas saa uris kokeilla kumpi väistää. Kurvi paikois saa olla tarkkana ku väärä raide aina käytös vasta pelurilla.
- Anonyymi
Kokeile tehdä se neljäs raide siihe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile tehdä se neljäs raide siihe
Karvias ajetaan ku ratikan raiteita. Ei varmasti eri jälkiä.
- Anonyymi
Ajakaa taksilla
- Anonyymi
Joukkokuljetus päivittäin kylälle.
- Anonyymi
Onko sulla varaa ajaa taksilla
- Anonyymi
Alkkila IS on The Road Agen. Postin kyytis pääsee kolme kertaa viikos ku liftaa.
- Anonyymi
Entäs takaisin?
- Anonyymi
Kyllä nyt on kuin valtatie kun karhulla ajoivat tiet.
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512