Te jotka vielä asioista muistatte ja olette elossa?
Minä ihmettelen suuresti tätä asiaa?
Jos oletetut tekijät ovat jo kuolleet aikoja sitten ja epäillyt niin miksi ette puhu?
Jos olette syyttömiä miksi ette puhu?
Olisi kenties parempi selvittää tämä tapahtuma niin ihmiset ja edesmenneet ja suuri yleisö saisi rauhan kuten heidän perheensä että sukulaisensa.
Mikä tässä on niin vaikeaa? Häpeäkö se painaa suomalaisten kansantauti vai pelkoko ja miksi?
Miksi vaikenette Tulilahdesta
17
608
Vastaukset
- Anonyymi
Ap: olen ihan samaa aina ihmetellyt.
Käsitykseni on, että surmien tekijät ovat ns. silmäätekevien sukulaisia.
Heinävedellä vallitsee monella tasolla vaikenemisen ja suoranaisen valehtelun ilmapiiri. On raskasta elää sellaisessa. Toki normaalit ihmiset tämän vaistoavat ja huomaavat varsin pian siellä asuessa tai työsknnellessään. Puhukaa te jotka tiedätte, ja puhukaa poliisille. Uskaltakaa olla oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden puolella, vaikka se ei ole siellä helppoa.- Anonyymi
Mitä liekkin silmäätekevä tarkoittaakaan ei tuolla taida mitään mahtisukua olla saati ökyrikastakaan muista ansioista puhumattakaan.
Tavallista tossunkuluttajaa taitavat olla vai onko tekijät aikoinaan tekojen jäljeen opiskelleet poliissin ammatin tai muuta vastaavaa? - Anonyymi00015UUSI
Ketkä heinäveellä on silmäätekeviä? Onko tuollaisessa hitaiden ja epäonnistuneiden kylässä sellaisia?
- Anonyymi
HYVÄ KYSYMYS!!!
- Anonyymi
Heinävedellä leimataan ja juorutaan ihmisistä paljon siksi kukaan ei puhu.
- Anonyymi
Näin tapahtuu aivan kaikkialla eilisen päuvän juorut on huomisen käärepapereita.
Siis rikoksesta on yli 60 vuotta tekijät todennäköisesti jo aikoja sitten kuolleet eli millä ihmeen logiikalla asian selviäminen ketään haittaisi tai juoruja aiheuttaisi päinvastoin toisi kyräilyn loppumisen ja syyttömille helpotuksen omaisille tiedon.
Jälkipolvethan ovat syyttömiä vai kuinka?Joten vaikka isä tai ukki tai isoukki tai mummot sedät tai enot ovat jotain tehneet niin sen ei pitäisi kyllä heitä koskea saati aiheuttaa juoruja enää tässä vaiheessa .Tuon ajan ihmisiä tuskin on elossa enää kourallistakaan saati siinä kunnossa että tuon taivaallista ymmärtävät maailmanmenosta.
Melkoisen vanhanaikaista taitaa tuo asenneilmapiiri olla Heinävedellä.
- Anonyymi
Hyvin on murha pysyny salaisuutena vaikka tekijöitäkin on pitänyt olla ainakin kaksi,yksi ihminen ei olis kereny tuota kaikkea tekemään nuin lyhyessä ajassa.ei ainakaan semmoinen jolle paikka ja maasto on tuntematon.
- Anonyymi
Se on kyllä totta.
Rämeikkö se on ollut silloinkin.
Onko Koistinen ja Puustinen vielä elossa entäs Elina Haavisto ja Veikko Halonen tai muut todistajat?
Onko poliiseja rullta ajalta vielä elossa epäilen.
- Anonyymi
”Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.”
No, onko tekijöillä lapsia, lapsenlapsia, lapsenlapsen lapsia? Miten on käynyt, onko tullut Jumalan kostoa vai ovatko kääntyneet uskoon ja välttyneet?- Anonyymi
Osalla taitaa olla osalla ei.
- Anonyymi
Keihin näillä 2 jonkun nimekkään henkilön vesirokkoisilla pojille viitataan?
- Anonyymi
Mekreen:
Tutkimukseni ei suoraan yhdistä Heinäveden murhaa tai Tulilahden kaksoismurhaa (vuodelta 1959) "vesirokkoisiin poikiin"........murhatutkintani jatkuu...
- Anonyymi00014
Onko tosiaan niin että "viranomaiset" kiinnostuvat näistä? Pitää aktivoida että totuus selviää. Kertokaa kun tiedätte.
- Anonyymi00016UUSI
Ei kun viranomaiset valvoo kunnan johtoon liittyviä keskusteluja Pelle Pelottelijoiden mukaan. 😂😂😂
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kun viranomaiset valvoo kunnan johtoon liittyviä keskusteluja Pelle Pelottelijoiden mukaan. 😂😂😂
Ketähän nekin pelle pelottelijat ovat 🤡 johtaako jäljet sylttytehtaalle??!!!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ketähän nekin pelle pelottelijat ovat 🤡 johtaako jäljet sylttytehtaalle??!!!
Sitä voi arvailla kuntien Kermassa kun kellutaan. 🤡 Aavistus on...
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sitä voi arvailla kuntien Kermassa kun kellutaan. 🤡 Aavistus on...
Heh...hee... näin on sirkusteltassa pellekerho kokoontuu 🤡🤡 Kerman silmäätekevät. Ettei vaan olisi suklaasilmää tarjolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768