Te jotka vielä asioista muistatte ja olette elossa?
Minä ihmettelen suuresti tätä asiaa?
Jos oletetut tekijät ovat jo kuolleet aikoja sitten ja epäillyt niin miksi ette puhu?
Jos olette syyttömiä miksi ette puhu?
Olisi kenties parempi selvittää tämä tapahtuma niin ihmiset ja edesmenneet ja suuri yleisö saisi rauhan kuten heidän perheensä että sukulaisensa.
Mikä tässä on niin vaikeaa? Häpeäkö se painaa suomalaisten kansantauti vai pelkoko ja miksi?
Miksi vaikenette Tulilahdesta
11
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ap: olen ihan samaa aina ihmetellyt.
Käsitykseni on, että surmien tekijät ovat ns. silmäätekevien sukulaisia.
Heinävedellä vallitsee monella tasolla vaikenemisen ja suoranaisen valehtelun ilmapiiri. On raskasta elää sellaisessa. Toki normaalit ihmiset tämän vaistoavat ja huomaavat varsin pian siellä asuessa tai työsknnellessään. Puhukaa te jotka tiedätte, ja puhukaa poliisille. Uskaltakaa olla oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden puolella, vaikka se ei ole siellä helppoa.- Anonyymi
Mitä liekkin silmäätekevä tarkoittaakaan ei tuolla taida mitään mahtisukua olla saati ökyrikastakaan muista ansioista puhumattakaan.
Tavallista tossunkuluttajaa taitavat olla vai onko tekijät aikoinaan tekojen jäljeen opiskelleet poliissin ammatin tai muuta vastaavaa?
- Anonyymi
HYVÄ KYSYMYS!!!
- Anonyymi
Heinävedellä leimataan ja juorutaan ihmisistä paljon siksi kukaan ei puhu.
- Anonyymi
Näin tapahtuu aivan kaikkialla eilisen päuvän juorut on huomisen käärepapereita.
Siis rikoksesta on yli 60 vuotta tekijät todennäköisesti jo aikoja sitten kuolleet eli millä ihmeen logiikalla asian selviäminen ketään haittaisi tai juoruja aiheuttaisi päinvastoin toisi kyräilyn loppumisen ja syyttömille helpotuksen omaisille tiedon.
Jälkipolvethan ovat syyttömiä vai kuinka?Joten vaikka isä tai ukki tai isoukki tai mummot sedät tai enot ovat jotain tehneet niin sen ei pitäisi kyllä heitä koskea saati aiheuttaa juoruja enää tässä vaiheessa .Tuon ajan ihmisiä tuskin on elossa enää kourallistakaan saati siinä kunnossa että tuon taivaallista ymmärtävät maailmanmenosta.
Melkoisen vanhanaikaista taitaa tuo asenneilmapiiri olla Heinävedellä.
- Anonyymi
Hyvin on murha pysyny salaisuutena vaikka tekijöitäkin on pitänyt olla ainakin kaksi,yksi ihminen ei olis kereny tuota kaikkea tekemään nuin lyhyessä ajassa.ei ainakaan semmoinen jolle paikka ja maasto on tuntematon.
- Anonyymi
Se on kyllä totta.
Rämeikkö se on ollut silloinkin.
Onko Koistinen ja Puustinen vielä elossa entäs Elina Haavisto ja Veikko Halonen tai muut todistajat?
Onko poliiseja rullta ajalta vielä elossa epäilen.
- Anonyymi
”Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.”
No, onko tekijöillä lapsia, lapsenlapsia, lapsenlapsen lapsia? Miten on käynyt, onko tullut Jumalan kostoa vai ovatko kääntyneet uskoon ja välttyneet?- Anonyymi
Osalla taitaa olla osalla ei.
- Anonyymi
Keihin näillä 2 jonkun nimekkään henkilön vesirokkoisilla pojille viitataan?
- Anonyymi
Mekreen:
Tutkimukseni ei suoraan yhdistä Heinäveden murhaa tai Tulilahden kaksoismurhaa (vuodelta 1959) "vesirokkoisiin poikiin"........murhatutkintani jatkuu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079