Ei ole ollenkaan

Anonyymi-ap

varmaa pystynkö edes menemään illanviettoon! Kun on joutunut kokemaan sellaista kauan, mikä on vaurioittanut kauan, ei ole mahdollista kokea sellaisia välittäviä tunteita ketään kohtaan! Ja se olisi väärin edes yrittää ruveta tutustumaan yhteenkään uuteen ihmiseen koska tunnen itseni hyvin, voi mennä parikin vuotta siihen että pääsee tasapainoon. Aikoinaan eroni jälkeen meni kaksi vuotta siihen, että olin käsitellyt kaiken pahan olon mikä liittyi parisuhteen vaikeuksiin! Sen jälkeen olin onnellinen ja nautin työstäni ja haaveilin vakituisesta työpaikasta ja olisin ollut maailman onnellisin ihminen jos olisin sen saanut! Muut eivät halunneet tietää mikä oli minulla tärkeää ja luulivat, että tietäisivät paremmin kuin minä itse mitkä asiat saavat minut voimaan hyvin! Itse en silloin halunnut parisuhdetta, enkä edes löytää uutta ystävää! Olisin halunnut keskittyä työntekoon ja en kokenut tarvitsevani siinä vaiheessa mitään muuta uutta! Muistan yhä selvästi sen, että ne vuodet joiden aikana tein työtä mieluisassa työpaikassa olivat elämäni onnellisimmat eroni jälkeen! Sen jälkeen kun en saanut jatkaa töitä siellä, en ole koskaan ollut niin oennellinen kuin silloin olin! Vuosi vuodelta elämästä tuli yhä ahdistavampaa ja rikkinäisempää! Pelkäsin oman terveyteni puolesta ja yhä pelkään! Ilman terveyttä elämä ei tunnu elämisen arvoiselta. Toivon ettei kauan jatkunut stressi ja ahdistus ole vaurioittanut terveyttsäni enempää, kuin se tähän asti on vaurioittanut, puhjenneet sairaudet! Jos en pysty menemään illanviettoon, se siirtyy jonnekin vuosien taa, tai en mene sinne enää koskaan! Nyt on sellainen tunne, etten koskaan enää halua uutta ystävääkään! Kautta rantain kertominen oli äärettöämän raskas kokemus ja sen takia luottamus ihmisiin on tasan nolla! En jaksa ihmisiä enkä heidän tapojaan toimia ja olla! Antakaa minun olla omanlaiseni ja yrittää selvitä rankoista vuosista rauhassa ja hiljaisuudessa. Ja projekti on minun osaltani täysin loppu, jos vielä kuulen kautta rantain kertomista jossain! Jos jatkatte sitä, se eon yhtä kuin haluatte minun voivan yhä huonommin!

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koen olevani rikki rääkätty!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22