Moikkuli! Olen 28v ja minulla on 11v poika. Ollaan muuttamassa Kotkaan.
Minulle tarjottiin Karhuvuoresta monta asuntoa.
Millainen paikka on Karhuvuori? Olen kuullu jotain juttuja mutta onko se hyvää seutua?
Muutto Karhuvuoreen?
8
350
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi tarkoitin 1v poika
- Anonyymi
Sama, kun muuttaisit Mogadishuun.
- Anonyymi
Ei kauhee! eikai? Sano minulle että paljon lapsiperheitä ja kaikki lähellä
- Anonyymi
Jos et vielä asu kotkassa niin kuinka on mahdollista että olet kuullut jotain juttuja karhuvuoresta? tietääkseni karhuvuori on siistiytynyt ja siellä asuu paljon lapsiperheitä vuokrat taitaa olla esim. Kotkan asuntojen halvimpia. Itse aikoinaan paluumuuttajana oli otettava asunto vastaan joka tarjottiin ja alue oli levoton, muutettuani oli sitten helpompi etsiä uusi koti mielestä talosta ja kaupunginosasta. Tervetuloa kotkaan täällä on mukava asua kaunis luonto lähellä ja meren tuoksu ympärillä.
- Anonyymi
Itse en muuttaisi sinne vaikka ilmaisen asunnon saisin. Levotonta. Maine huono ollut aina. Just se kaupunginosa jota vältellään.
- Anonyymi
Älä muuta karhuvuoreen ainakaan lapsen kanssa.
Siellä on kaikenlaista häiriötä ja kasvuympäristö on lapsellesi epäsuotuisa. - Anonyymi
Jos etsit Sugar Daddya paikka on oikea, varaa baby sitter illaksi ja mene Urheiluravintola Marlon Pubiin, siellä tavoitellut poikamiehet, erotetut ja karanneet etsvät viinistä ja Pirkka- ruuista pitäviä XL luomuksia
Lisätietoja esim perjantaisin Jumalniemen ramppimutsilta Lidel`n Alkolta perantaisin heti työajan päätyttyä ja maanantaisin pullonpalautuksella. - Anonyymi00008
Jutellaanko salaa? 💋 Tsekkaa täältä https://Renee.hoty.lat/Renee#/?/?/zs2g8i7s7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3138750Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat805343Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3054776SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden693315Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22757Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42122Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72028- 1132006
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401903Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01870