Moikkuli! Olen 28v ja minulla on 11v poika. Ollaan muuttamassa Kotkaan.
Minulle tarjottiin Karhuvuoresta monta asuntoa.
Millainen paikka on Karhuvuori? Olen kuullu jotain juttuja mutta onko se hyvää seutua?
Muutto Karhuvuoreen?
8
415
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi tarkoitin 1v poika
- Anonyymi
Sama, kun muuttaisit Mogadishuun.
- Anonyymi
Ei kauhee! eikai? Sano minulle että paljon lapsiperheitä ja kaikki lähellä
- Anonyymi
Jos et vielä asu kotkassa niin kuinka on mahdollista että olet kuullut jotain juttuja karhuvuoresta? tietääkseni karhuvuori on siistiytynyt ja siellä asuu paljon lapsiperheitä vuokrat taitaa olla esim. Kotkan asuntojen halvimpia. Itse aikoinaan paluumuuttajana oli otettava asunto vastaan joka tarjottiin ja alue oli levoton, muutettuani oli sitten helpompi etsiä uusi koti mielestä talosta ja kaupunginosasta. Tervetuloa kotkaan täällä on mukava asua kaunis luonto lähellä ja meren tuoksu ympärillä.
- Anonyymi
Itse en muuttaisi sinne vaikka ilmaisen asunnon saisin. Levotonta. Maine huono ollut aina. Just se kaupunginosa jota vältellään.
- Anonyymi
Älä muuta karhuvuoreen ainakaan lapsen kanssa.
Siellä on kaikenlaista häiriötä ja kasvuympäristö on lapsellesi epäsuotuisa. - Anonyymi
Jos etsit Sugar Daddya paikka on oikea, varaa baby sitter illaksi ja mene Urheiluravintola Marlon Pubiin, siellä tavoitellut poikamiehet, erotetut ja karanneet etsvät viinistä ja Pirkka- ruuista pitäviä XL luomuksia
Lisätietoja esim perjantaisin Jumalniemen ramppimutsilta Lidel`n Alkolta perantaisin heti työajan päätyttyä ja maanantaisin pullonpalautuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191