Hei!
Latasin nyt sitten tuolla TurboTorrent ohjelmalla itselleni tietokonepelin. nyt siis tuolla "completed" kansiossa on 83 tiedostoa, jotka ei aukea millään. millä minä nytnuo muutan miksikään peliksi?
ja mikä tuo "seeding" on mitä se rupesi ko. tiedostolle tekemään valmistuttuaan?
kiitos vastauksista,
Miina
TurboTorrent, latasin ohjelman, mitä nyt?!
3
2239
Vastaukset
- jooh
seeding
jakaminen. tiedoston jakoon laittanut on aina ensimmäinen "seedaaja". koneet, jotka jakavat tiedostoa imuroimatta sitä. - Hal
...Tänä päivänä jaetaan virallisestikkin moni PELI-DEMO/FREEWARE ohjelma Torrenttina.
Tämä vähentää serverin kuormitusta kun voidaan ottaa monesta paikasta samaan aikaan.
Ei tarvi ladata koko 500Mb yhdeltä koneelta kuten FTP ja muissa vastaavissa Selaimen kautta tapahtuvissa imutuksissa, jotenka tämä mahdollistaa nopeammin saatavat demot...
Äh! Vaikeeta tää suomenkieli kirjoitettuna.. Kun ei meinaa saada mitenkään järkevästi ilmaistua itseään!!!!!
-Hal-- Jouko&Kosti
Siis tuo että on laitonta antaa neuvoja juttu oli naurettava.
asiaan: Peli on todennäköisesti winrar ohjelmalla pakattu ja jaettu useaan osaan. Ensimmäiseksi käy lataamassa winrar ohjelma (googleta) ja asentelet sen koneelle. Avaat ensimmäisen niistä tiedostoista ja sieltä ilmestyy se peli. purat sen johonkin ja avot.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981