Tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta

Anonyymi-ap

Oletko tällä hetkellä tyytyväinen elämääsi tai asioihin?
Koetko erityistä kiitollisuutta tai iloa jostain?

23

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyl- kiitti ihan Vtusti

• Anonyymi
        UUSI

Mitä mä nyt oon tehnyt :-D?

• Anonyymi
      UUSI

Tässä vuodessa on ollut paljon kaikenlaista. Annoin itselleni alkuvuodesta luvan ihastua uuteen ihmiseen. Vuosi on ollut vuoristorataa tunteineen kaikkineen.
      Tälläkin hetkellä koen ikävää, tyytymättömyyttä, surua. Ehkä en vaan kelpaa sinulle😢on helpompia naisia joille käy aina kaikki.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle naiselle kirjoitat?
        Onko se hyvä, jos naiselle käy kaikki?

• Anonyymi
        UUSI

Vähän droppasit nyt tunnelman.

• Anonyymi
        UUSI

Alku on kuin omasta elämästäni. Olen hyväksynyt nykyisen tilanteeni. On ikävä mutta en halua ketä tahansa tilalle. Ikävä helpottaa joskus (1-2 vuotta), en tiedä milloin. Enkä koe että en kelvannut vaan tilanne oli vaikea molemmille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän droppasit nyt tunnelman.

Ai tämä palstaäijän hömelö kommentti vai? Toisille vissiin ihan nääs elämän suala

• Anonyymi
      UUSI

On niitä naisia joille käy aina kaikki. Minä olen eri planeetalta.
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on tänään syntymäpäivä. Olen kiitollinen siitä ettei sairaus ole edennyt. On uskomatonta että olen selvinnyt tämän ikäiseksi. Onnea minä. Edelleen tunnen yksinäisyyttä elämässä. Saisinpa läheisiä ystäviä enemmän ja sen elämänkumppanin. Olen vahva demi niin ihastun ja rakastun harvemmin. Kiitollisuus elämästä silti. Siitä että sain tuntea teidät ihastukseni kaikki joskus. Olette jokainen jättäneet jonkinlaisen jäljen. Jokaisessa teissä oli jotain arvokasta jota kannan mukanani. Onhan nää vuodet sellainen vedenjakaja. Elämän puoliväli. Olisiko elämällä vielä jotain annettavaa?

• Anonyymi
        UUSI

<3

• Anonyymi
      UUSI

Siitä, että saanut elää rikkaan elämän vastoinkäymisistä huolimatta tähän asti.

• Anonyymi
        UUSI

<3

• Anonyymi
      UUSI

Siitä että mua on rakastettu niin paljon. Rakastaa ja tulla rakastetuksi siinä se.

• Anonyymi
        UUSI

<3 ihana tunne

• Anonyymi
      UUSI

En todellakaan. Suurimmalta osin tämän hetkinen on paskaa ja helvettiä. En koe iloa tai kiitollisuutta, koska jatkuvasti koen joutuvani tyytymään elämäntilanteeseen, jota en alun alkaenkaan halunnut.

• Anonyymi
        UUSI

Miten tilanne on sellainen, ettet siihen voi vaikuttaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tilanne on sellainen, ettet siihen voi vaikuttaa?

Työllistyminen riippuu pitkälti siitä tuleeko palkatuksi. Inhoan rutinoitunutta elämää ja haluaisin uusiak okemuksia ja runsaasti aktiivisuutta. Tiukalla pudjetilla ei kuitenkaan ole varaa muuhun kuin ilmaisiin harrastuksiin ja ulkoilu ei pidemmän päälle kehitä yhtäkään taitoa, joka olisi elämässä millään tavoin hyödyksi tai toisi onnistumisen kokemuksia. Kohtaan enimmäkseen heitä, jotka eivät millään tavoin inspiroi ja ennemminkin korostavat kuinka paskassa tilanteessa olen. Lisäksi sosiaalinen eristäminen eli se ettei juurikaan ole sosiaalisia tilanteita ja kontakteja on tehnyt tehtävänsä.

Tietenkin haen koko ajan töitä ja aloitan opiskelut tammikuussa. tämä muutaman vuoden helvetillinen jakso on kuitenkin jättänyt jälkensä ja saa nähdä miten opinnot lutviutuvat. Toisaalta positiivinen puoli on se ettei opiskelijana tarvitse olla Te-toimiston lieassa ja kertoa heille kaikkea mahdollista elämästään ja suunnitelmistaan. Luotto työvoimaviranomaisiin on nollassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Työllistyminen riippuu pitkälti siitä tuleeko palkatuksi. Inhoan rutinoitunutta elämää ja haluaisin uusiak okemuksia ja runsaasti aktiivisuutta. Tiukalla pudjetilla ei kuitenkaan ole varaa muuhun kuin ilmaisiin harrastuksiin ja ulkoilu ei pidemmän päälle kehitä yhtäkään taitoa, joka olisi elämässä millään tavoin hyödyksi tai toisi onnistumisen kokemuksia. Kohtaan enimmäkseen heitä, jotka eivät millään tavoin inspiroi ja ennemminkin korostavat kuinka paskassa tilanteessa olen. Lisäksi sosiaalinen eristäminen eli se ettei juurikaan ole sosiaalisia tilanteita ja kontakteja on tehnyt tehtävänsä.

Tietenkin haen koko ajan töitä ja aloitan opiskelut tammikuussa. tämä muutaman vuoden helvetillinen jakso on kuitenkin jättänyt jälkensä ja saa nähdä miten opinnot lutviutuvat. Toisaalta positiivinen puoli on se ettei opiskelijana tarvitse olla Te-toimiston lieassa ja kertoa heille kaikkea mahdollista elämästään ja suunnitelmistaan. Luotto työvoimaviranomaisiin on nollassa.

Plus painostus henkiselle höpöhöpö- polulle on katkaissut kamelin selän. Ei kiinnosta hittoakaan tuhlata elämäänsä henkisyyshymistelyyn ja sielunpolkuihin ja -suunnitelmiin, koska loppujen lopuksi niille ei ole mi tään merkitystä todellisen ja onnellisen elämän kannalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pari vuotta on vielä kohtuu lyhyt aika... nimimerkillä kokemusta löytyy. Ja helvetillistä rämpimistä se oli, mutta pääsin takaisin töihin.
        Kyllä se siitä, kun opinnot sulla alkaa. Varmasti olet jotain hyvääkin tuosta jaksosta saanut, kun joskus katsot taaksepäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pari vuotta on vielä kohtuu lyhyt aika... nimimerkillä kokemusta löytyy. Ja helvetillistä rämpimistä se oli, mutta pääsin takaisin töihin.
        Kyllä se siitä, kun opinnot sulla alkaa. Varmasti olet jotain hyvääkin tuosta jaksosta saanut, kun joskus katsot taaksepäin.

Ainakaan tällä hetkellä en keksi yhtäkään hyvää puolta, joka olisi jäänyt elämään. Paljon on valunut sormien lävitse ja toisaalta tullut se fiilis, että ei ole myöskään annettu asettua aloilleen tai kasvattaa mitään pysyvää ja merkityksellistä.

Tällä hetkelle tunnen niin paljon vihaa tätä elämntilannetta kohtaan, että verenpaine on tapissaan ja stressipinnat samoin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakaan tällä hetkellä en keksi yhtäkään hyvää puolta, joka olisi jäänyt elämään. Paljon on valunut sormien lävitse ja toisaalta tullut se fiilis, että ei ole myöskään annettu asettua aloilleen tai kasvattaa mitään pysyvää ja merkityksellistä.

Tällä hetkelle tunnen niin paljon vihaa tätä elämntilannetta kohtaan, että verenpaine on tapissaan ja stressipinnat samoin.

kokemuksena myös se, että on vuosia yritetty ruhjoa kuntoon, jossa joutuisin eläkkeelle ja mielestäni ennen aikaisesti eläkkeelle joutuminen olisi suurinta kuviteltavissa olevaa paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Suomessa on niin hyvät kirjastot, että jos joku jaksaa jotain ruikuttaa, niin on sekin kyllä jonkinsortin ihme.

• Anonyymi
        UUSI

Lukemisellla on arvonsa, mutta kyllä todellisiakin kokemuksia tarvitaan, jotta elämä olisi merkityksellistä ja onnellista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      172
      22247
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      73
      9450
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7440
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      79
      6291
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      180
      5914
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4936
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      107
      4591
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      98
      4340
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      84
      2012
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      77
      1310
    Aihe