NUORTEN PAHAOLO

Anonyymi-ap

Sekä siihen liittyvä mielenterveys.

Ensimmäinen syy nuorten ja kaikkien itsetuhoisuuteen on lääkkeet / mömmöt, joita väkisin syötetään ja jollei syö, laitetaan piikillä.

Olen tapahtumia seurannut monen kohdalla.

Mainitulla käytännöllä menee koko iäksi elämä pilalle.

Ihmisen persoona muuttuu, niistä tulee aivan ääliöitä.

Koekaniineiksi itse lääkärit, ettei totuus unohdu!

9

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sairaus tee kenestäkää ääliötä
      Jokainen sairastuu ennemmin tai myöhemmin.Sairaita tulee hoitaa.

      Rikolliset, murhasjat, huumekaippiaat, katujengit, tuhopolttajat, varkaat, kavaltajat koulukiusaajat, he ovat yhteiskunnan mätää. Heille keppiä selekään niin, että tuntuu. Ja Poliisi hoitaa.

    • Anonyymi

      Se, miten ihmisiä hoidetaan Suomessa, toisia hyvin toiset jätetään hoitamatta tai hoidetaan puoliksi, kuten psyyken sairast, ei ole lääkäreiden vika.

      VIKA on POLIITIKOISSA, jotka eivät anna rahaa psykiatriaan eikä lastensuojeluun.

      Viimeksi tällä viikolla meidän POHDE sai ukaasin , kun lastensuojelu on Oulun alueella retuperällä.
      Psykiatrian osastot ovat niin täynnä, että apua hakevat nuoret käännytetään ulko- ovelta.

      Osaako joku kuvitella, miltä silloin nuoresta tuntuu?

      • Anonyymi

        Ei ollut ensimmäinen kerta, kun POHDE saa ukaasin samasta asiasta.


    • Anonyymi

      Pohde, josta suutanne auvotte, on niin läheltä takapuolta ettei kehtaa sanoa.

      Lääkärit toteuttaa lääketehtaiden suosituksia ja hoitajat on aivopesty toteuttamaan niitä.
      Kannattaa ihmisten ajatella ikiomilla aivoillaan, ikäänkuin Lestadiolaisuskossa.
      Ne, jotka eivät ymmärrä tätä tosiasiaa, kannattaa pitää pienempää suuta nätin nokan alla.

      • Anonyymi

        Ledtadiolaiset ajattelee kylläkin yhteisillä aivoilla.


    • Anonyymi

      vika on kotikasvatuksessa jota ei ole ollut antaa moneen sukupolveen ja sen tulosta on täälläkin monet typerät kommentit, elämässä on säännöt ja niitä kun noudattaa niin ongelmatkin vähenee...helposti on nähtävissä kenen sukua milloinki on missäki liikkeellä

      • Anonyymi

        No kenen sukua oot kehtaakko sanua ?

        Lääkärit Suomessa on maailman parhaat ne tekee kaikkensa samoin hoitajat!

        POLIITIKOT OVAT LUONEET SYSTEEMIT, MISSÄ OSA JÄÄ HOITAMATTA. VAIN OSAN HOITOON OHJATATAN
        RAHAA.

        Meillähän on kahden kerroksen väen hoito, se tulee kalliiksi.

        Vai mitä sanotte tästä: kun kartasta katsotaan, mihin kolkkaan valuu eniten sosiaalitukia. Yllätys :rikkaitten Kauniaisiin ja Espooseen. Ehei, ei sinne toimeentulotukia mene, vaan yksityislääkärien sairausvakuutuskorvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenen sukua oot kehtaakko sanua ?

        Lääkärit Suomessa on maailman parhaat ne tekee kaikkensa samoin hoitajat!

        POLIITIKOT OVAT LUONEET SYSTEEMIT, MISSÄ OSA JÄÄ HOITAMATTA. VAIN OSAN HOITOON OHJATATAN
        RAHAA.

        Meillähän on kahden kerroksen väen hoito, se tulee kalliiksi.

        Vai mitä sanotte tästä: kun kartasta katsotaan, mihin kolkkaan valuu eniten sosiaalitukia. Yllätys :rikkaitten Kauniaisiin ja Espooseen. Ehei, ei sinne toimeentulotukia mene, vaan yksityislääkärien sairausvakuutuskorvauksia.

        Oikeistososialismin ja vasemmistososialismin ero on siinä, ettei oikeistososialismi hyödytä tavallista tallaajaa saati köyhää kuten vasemmistososialismi, rikkaat myös vaativat kovemmalla äänellä lisää tukia ja köyhät tyytyvät siihen mitä saavat, tosin kohta eivät saa mitään, kaikki menee suoraan rikkaille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe