Nainen rakastaa täydestä sydämestä, jos rakastaa. Rakkaus on hänelle voimakasta, täydellistä.
Mutta, hän ei koskaan unohda, mitä teit hänelle.
Jos, viha astuu rakkauden tilalle, on kaikki myöhäistä.
Pieni ajatus
27
388
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää muistaa kuitenkin; viha on sinussa itsessäsi, se ei ole siinä toisessa. Voit vaikka tappaa hänet, se ei vie vihaasi pois vaan todennäköisesti vielä pilaa elämäsi ja sen jatkon täysin. Ainoastaan positiivisella energialla voidaan saada hyvää aikaiseksi. Aina helppo on vihata, mutta on toinenkin vaihtoehto niin kauan kun on elämää.
- Anonyymi
Joillain miehillä on vimma murtaa mieliä ja haalia vihollisia, heistä pysykää erossa🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain miehillä on vimma murtaa mieliä ja haalia vihollisia, heistä pysykää erossa🙏
Hetkinen. Millaisia satuja sitten pitäisi kertoa. Kyllä elämä pitäisi nähdä sellaisena kuin se tulee ja ottaa vastuu siitä ja tekemisistään eikä elää ikäänkuin elämän sivussa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Vihaan ei kannata jäädä asumaan, vaikka sekin on osa matkaa. Mua on loukattu, ja oon itse loukannut. Itse elän seurauksien kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittäny vihollisia haalia jopa urakalla ei menny sekään suunnitellusti sain sen sijaan vaarallisia kavereita mieliä en ole edes yrittäny rikkoa ollu oman mielen kasassa pitämisessäkin ihan täys työ jotain haittoja mitä seuraa kun yrität olla jotain minkä ei pitäisi olla edes mahdollista saatika ettäkö yrität olla jotain mitä ei kukaan muu ei koskaan pysty olemaan tässä kohtaa käytän sanaa koska siksi että pitkällä tulevaisuudessa en ole itse enään henkilökohtaisesti todistamassa onko sama.edes mahdollista jonkun toisen toimesta omistani haluan edes hieman isäänsä parempia
- Anonyymi
Mitä hänelle on tehty?
- Anonyymi
Onko sulla ei ole kaikki okei? Ei ole ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ei ole kaikki okei? Ei ole ei.
Mulla ole mitään hätää ollukkaan saman olen jopa joskus sanonu poliisille pienellä lisäyksellä kun oli muita syitä puuttua tilanteeseen sillä hetkellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ole mitään hätää ollukkaan saman olen jopa joskus sanonu poliisille pienellä lisäyksellä kun oli muita syitä puuttua tilanteeseen sillä hetkellä
Minäkin sanon monesti niille gubbe että ohjatkaa vaikka sorsat tien yli eka palataan sitten
- Anonyymi
Mielikuvissa kaikki on mahdollista, viha ja rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Sodassa ja rakkaudessa kuulemma kaikki on sallittua sodassa ehkä rakkaudessa ei miksi on kaksisuuntainen tie sodassa taas mennään saamaa tietä kumpakin kohti toinen toista ja ulos ei pääse kuin voittaja
- Anonyymi
Sure homeboy can you feel the breeze🥱
- Anonyymi
Tuollaista huonoa energiaa en voi ikinä ymmärtää. Onko tuo elämällesi täysin välttämätöntä, oletko mielestäsi onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista huonoa energiaa en voi ikinä ymmärtää. Onko tuo elämällesi täysin välttämätöntä, oletko mielestäsi onnellinen.
En pidä mm kaksisuuntaisesta populismista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pidä mm kaksisuuntaisesta populismista
Minusta tuntuu ettet pidä reiluudesta ja oikeudenmukaisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu ettet pidä reiluudesta ja oikeudenmukaisuudesta.
Kyllä pidän, mutta se vasta tuntuukin olevan monelle groupielle ongelma
- AnonyymiUUSI
Hyvin ilmaistu!! Kyllä rakkaus on voimakasta kaikille jotka siihen osalliseksi saavat kutsun tai joutuvat osallistumaan. Ja erittäin vahva tunne on myös viha, se saa ihmiset näyttämään ja käyttäytymään rumasti, silloin viisain suunta on kauas vihan myrkyttävästä ilmapiiristä, kauas kuolleen rakkauden hajusta.
https://www.youtube.com/watch?v=2XP6XHgVkAI&list=RD2XP6XHgVkAI&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Siitä jännä ei ole valinta eikä pysty osallistua edes osallistumis maksulla mu ihan kaunis kuvitelma ehkä jos et osaa asiaa muuten mieltää
- AnonyymiUUSI
Tähän en usko hetkeäkään mun oppiman mukaan naisen rakkaus on ansaittava sitä en tiedä miten ei ole kiinnostanu edes otin itse suoraan saman tavan käyttöön ei multa rakkautta saa jos ei sitä itse ansaitse
- AnonyymiUUSI
Mu norsun muisti naisella on kun erehdyt naista satuttamaan ei varmasti unohda
- AnonyymiUUSI
Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur
- AnonyymiUUSI
Ymmärtääkö nainen oikeasti mitä teki miehelle.
- AnonyymiUUSI
No kerro?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Mies jätti kertomatta kaikki tunteensa ja ajatuksensa, vaikka olisi ollut mahdollista. Ei se vieläkään ole myöhäistä.
Kuilu kasvaa koko ajan suuremmaksi sillä, että ei keskustella. Kerroin rakastavani, mutta sain vain äksyilyä osakseni.
Vielä voi asian korjata sillä, että kertoo tuntemuksensa, ajatuksensa eilen lähettämääni viestiin.
En tule häneltä sitä kysymään, en jaksa.
Jos ei tule vastaan, on sitten tulematta.
En tiedä, koska rakkauteni loppuu, mutta loukkauksia ja äksyilyä minun ei tarvitse ottaa vastaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro?
SivustaKaksi juttua. Tehdään aloitus tänne. Kirjoitetaan noin syyllistävään sävyyn. Yhtä hyvin tämä voisi olla ns. käänteinen kirjoitus, jossa pettävä sammakko ei olisikaan kohde.
- AnonyymiUUSI
Ymmärtääkö mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtääkö mies?
Hän ei ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18022376Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant779579Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.377567Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846385SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886066Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot475071HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1144709Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1034445Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942175Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821449