Pieni ajatus

Anonyymi-ap

Nainen rakastaa täydestä sydämestä, jos rakastaa. Rakkaus on hänelle voimakasta, täydellistä.
Mutta, hän ei koskaan unohda, mitä teit hänelle.
Jos, viha astuu rakkauden tilalle, on kaikki myöhäistä.

27

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää muistaa kuitenkin; viha on sinussa itsessäsi, se ei ole siinä toisessa. Voit vaikka tappaa hänet, se ei vie vihaasi pois vaan todennäköisesti vielä pilaa elämäsi ja sen jatkon täysin. Ainoastaan positiivisella energialla voidaan saada hyvää aikaiseksi. Aina helppo on vihata, mutta on toinenkin vaihtoehto niin kauan kun on elämää.

• Anonyymi

Joillain miehillä on vimma murtaa mieliä ja haalia vihollisia, heistä pysykää erossa🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillain miehillä on vimma murtaa mieliä ja haalia vihollisia, heistä pysykää erossa🙏

Hetkinen. Millaisia satuja sitten pitäisi kertoa. Kyllä elämä pitäisi nähdä sellaisena kuin se tulee ja ottaa vastuu siitä ja tekemisistään eikä elää ikäänkuin elämän sivussa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Vihaan ei kannata jäädä asumaan, vaikka sekin on osa matkaa. Mua on loukattu, ja oon itse loukannut. Itse elän seurauksien kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittäny vihollisia haalia jopa urakalla ei menny sekään suunnitellusti sain sen sijaan vaarallisia kavereita mieliä en ole edes yrittäny rikkoa ollu oman mielen kasassa pitämisessäkin ihan täys työ jotain haittoja mitä seuraa kun yrität olla jotain minkä ei pitäisi olla edes mahdollista saatika ettäkö yrität olla jotain mitä ei kukaan muu ei koskaan pysty olemaan tässä kohtaa käytän sanaa koska siksi että pitkällä tulevaisuudessa en ole itse enään henkilökohtaisesti todistamassa onko sama.edes mahdollista jonkun toisen toimesta omistani haluan edes hieman isäänsä parempia

• Anonyymi

Mitä hänelle on tehty?

• Anonyymi

Onko sulla ei ole kaikki okei? Ei ole ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla ei ole kaikki okei? Ei ole ei.

Mulla ole mitään hätää ollukkaan saman olen jopa joskus sanonu poliisille pienellä lisäyksellä kun oli muita syitä puuttua tilanteeseen sillä hetkellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ole mitään hätää ollukkaan saman olen jopa joskus sanonu poliisille pienellä lisäyksellä kun oli muita syitä puuttua tilanteeseen sillä hetkellä

Minäkin sanon monesti niille gubbe että ohjatkaa vaikka sorsat tien yli eka palataan sitten

• Anonyymi

Mielikuvissa kaikki on mahdollista, viha ja rakkaus.

• Anonyymi
        UUSI

Sodassa ja rakkaudessa kuulemma kaikki on sallittua sodassa ehkä rakkaudessa ei miksi on kaksisuuntainen tie sodassa taas mennään saamaa tietä kumpakin kohti toinen toista ja ulos ei pääse kuin voittaja

• Anonyymi

Sure homeboy can you feel the breeze🥱

• Anonyymi

Tuollaista huonoa energiaa en voi ikinä ymmärtää. Onko tuo elämällesi täysin välttämätöntä, oletko mielestäsi onnellinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista huonoa energiaa en voi ikinä ymmärtää. Onko tuo elämällesi täysin välttämätöntä, oletko mielestäsi onnellinen.

En pidä mm kaksisuuntaisesta populismista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä mm kaksisuuntaisesta populismista

Minusta tuntuu ettet pidä reiluudesta ja oikeudenmukaisuudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu ettet pidä reiluudesta ja oikeudenmukaisuudesta.

Kyllä pidän, mutta se vasta tuntuukin olevan monelle groupielle ongelma

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin ilmaistu!! Kyllä rakkaus on voimakasta kaikille jotka siihen osalliseksi saavat kutsun tai joutuvat osallistumaan. Ja erittäin vahva tunne on myös viha, se saa ihmiset näyttämään ja käyttäytymään rumasti, silloin viisain suunta on kauas vihan myrkyttävästä ilmapiiristä, kauas kuolleen rakkauden hajusta.

https://www.youtube.com/watch?v=2XP6XHgVkAI&list=RD2XP6XHgVkAI&start_radio=1

• Anonyymi
        UUSI

Siitä jännä ei ole valinta eikä pysty osallistua edes osallistumis maksulla mu ihan kaunis kuvitelma ehkä jos et osaa asiaa muuten mieltää

• Anonyymi
      UUSI

Tähän en usko hetkeäkään mun oppiman mukaan naisen rakkaus on ansaittava sitä en tiedä miten ei ole kiinnostanu edes otin itse suoraan saman tavan käyttöön ei multa rakkautta saa jos ei sitä itse ansaitse

• Anonyymi
      UUSI

Mu norsun muisti naisella on kun erehdyt naista satuttamaan ei varmasti unohda

• Anonyymi
        UUSI

Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur

• Anonyymi
      UUSI

Ymmärtääkö nainen oikeasti mitä teki miehelle.

• Anonyymi
        UUSI

No kerro?
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Mies jätti kertomatta kaikki tunteensa ja ajatuksensa, vaikka olisi ollut mahdollista. Ei se vieläkään ole myöhäistä.
        Kuilu kasvaa koko ajan suuremmaksi sillä, että ei keskustella. Kerroin rakastavani, mutta sain vain äksyilyä osakseni.
        Vielä voi asian korjata sillä, että kertoo tuntemuksensa, ajatuksensa eilen lähettämääni viestiin.
        En tule häneltä sitä kysymään, en jaksa.
        Jos ei tule vastaan, on sitten tulematta.
        En tiedä, koska rakkauteni loppuu, mutta loukkauksia ja äksyilyä minun ei tarvitse ottaa vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro?
        Sivusta

Kaksi juttua. Tehdään aloitus tänne. Kirjoitetaan noin syyllistävään sävyyn. Yhtä hyvin tämä voisi olla ns. käänteinen kirjoitus, jossa pettävä sammakko ei olisikaan kohde.

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärtääkö mies?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtääkö mies?

Hän ei ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      180
      22376
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      77
      9579
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      37
      7567
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      84
      6385
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      188
      6066
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      47
      5071
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      114
      4709
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      103
      4445
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      94
      2175
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      82
      1449
    Aihe