Miehellä joka ei koskaan uskaltanut seisoa rakastamansa naisen rinnalla, jolle pinta oli lopulta tärkeämpää. Ei yhtään mitään.
Mitä tekee
12
257
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nämä ei ole sitte minulta.En hauku sinua täällä.
- AnonyymiUUSI
Upea monologi aloittajaäijä tämäkin, toivotaan että kicks in tms. -Ulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Upea monologi aloittajaäijä tämäkin, toivotaan että kicks in tms. -Ulla
Joku palstafundamentalisti kerkes jo guben johdantoa äänestää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku palstafundamentalisti kerkes jo guben johdantoa äänestää
Onko gubbe sulle pakkomielle? Jotain sellaisia viitteitä on havaittavissa. Kannattais varata aika psykiatrian poliklinikalle.
- AnonyymiUUSI
Mitä tekee ihmisellä, joka ei osaa olla suora, rehellinen, luotettava. Onko mielestänne hieno kombinaatio: Nainen haluaa paljon jotain, mutta haluaa näyttää sen hyvin epäsuorasti ja oudolla tavalla ja sitten pitäisi osata tulkita se oikealla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Omalla kohdalla siinä oli vähän esteitä tiellä ;-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta siis hän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, mutta toinen ei niistä välttämättä tiedä vaan enemmän miettii onko se leikkiä vai mitä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä jo minun kertomani perusteella hänen olisi pitänyt ymmärtää, että en pysty luottamaan siihen että olisin edes rakkauden arvoinen. En minä pysty päästämään ihmisiä lähelle, he ovat tehneet minulle paljon pahaa. Olisin halunnut turvallisen ihmisen lähelleni, sellaisen joka olisi ollut ystävä. Osoittautui ilkeäksi ja minun sydämeni särkyi siinä. Säilytän muurit ja jatkan yksinselviytymistä, ei tässä muutakaan oikein voi tällä hetkellä.
- sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, mutta toinen ei niistä välttämättä tiedä vaan enemmän miettii onko se leikkiä vai mitä.
Tää menee ohi, kun olen ollut rehellinen ja luotettava nyt ja aina. Suorakin, miten siinä tilanteessa on voinut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jo minun kertomani perusteella hänen olisi pitänyt ymmärtää, että en pysty luottamaan siihen että olisin edes rakkauden arvoinen. En minä pysty päästämään ihmisiä lähelle, he ovat tehneet minulle paljon pahaa. Olisin halunnut turvallisen ihmisen lähelleni, sellaisen joka olisi ollut ystävä. Osoittautui ilkeäksi ja minun sydämeni särkyi siinä. Säilytän muurit ja jatkan yksinselviytymistä, ei tässä muutakaan oikein voi tällä hetkellä.
- sivustaVoi että😮💨 ...
et saanut imettyä toista ihmistä loppuun. Käytät siis rakkautta hyväksesi. Että joku auttaa sut uudelleen kävelemään ja nauttimaan elämästä.
Sen jälkeen voit sanoa. Ollaan ystäviä. Tarvitsen sinua.
Wauuuuuu
Ja nyt tuut haukkumaan häntä tänne. Vittu jes!
- AnonyymiUUSI
Miksi täällä kertoa mikä kelpaa itselle, kun sen voi tehdä suoraan kin.
Kuten olet jo tehnytkin jotenkin kiitos siitä, en minäkään täällä sinua arvostele enkä hauku. Eikä ole myöskään mitään aihetta siihen.
Pienet rosot kuuluu elämään ja ne on otettu huomioon 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760