Tekisi ihan hirveästi mieli suudella 😘
Kaikenlaista sitä ihminen päähänsä saakaan.
Tekisi mieli
23
392
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siitä vaan sitten. Otat korvista kiinni, vedät liki ja muiskautat.
- AnonyymiUUSI
Tässä ei nyt ole lähistöllä ketään. Pitäisi mennä pihalle jahtaamaan työmiehiä ja se ei ehkä käy... vai kävisköhän se? Jos mä oon tosi nopee 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei nyt ole lähistöllä ketään. Pitäisi mennä pihalle jahtaamaan työmiehiä ja se ei ehkä käy... vai kävisköhän se? Jos mä oon tosi nopee 🤭
😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Enneunia olen useasti nähnyt, ehkä unet tulevat vielä todeksi..
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne toteutuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne toteutuu
Mistäs tiedät 🙄
- AnonyymiUUSI
Minkä näköisiä ne tyypit on niissä unissa?
Kaverin puolesta kyselen... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät 🙄
Se katsoi varmaan jostain pallosta.
- AnonyymiUUSI
“Maailman ensimmäinen kieli oli kehonkieli, ja koska tämä kieli on kysymysten kieli, jos rajoitamme näitä kysymyksiä, ja jos kiinnitämme huomiota vain sanotun tai kirjoitetun kielen arvoihin, pyyhimme pois suuren osan ihmiskielestä.”
- AnonyymiUUSI
Sul meni nyt kielet ihan solmuun :-D
- AnonyymiUUSI
Se on mukavaa hommaa. Ei ihme että sitä joskus tekisi mieli.
- AnonyymiUUSI
Voi olla, en muista ;-)
- AnonyymiUUSI
Löytyykö halukasta miestä
- AnonyymiUUSI
Ei noi työmiehet ainakaan lämmenneet 😉Juoksivat karkuun, ennen kuin ehdin kohdalle.
- AnonyymiUUSI
Minun myös tekisi hirveästi suudella ja pitkään kaunista ja ihanaa I....iä
- AnonyymiUUSI
Minun tekisi mieli suudella ihanuus naista jonka nimi mahtuu 20 merkkiin kokonaisuutena.
- AnonyymiUUSI
Mene suutelemaan, sillä siitä pääset tjs 😄
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltapäivää suutelija
- AnonyymiUUSI
Päivää toivottelija 😊
- AnonyymiUUSI
😙 🥰
- AnonyymiUUSI
Aika ujo pusu 😘🫂
- AnonyymiUUSI
Voi niin tekisi. Katselin huuliasi tänään. On ne niin pussattavat kyllä
- AnonyymiUUSI
Et mun huulia, mutta jollain on ilmeisen kivat 🙃
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18122386Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant779589Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.377567Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846385SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886076Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot475071HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1154721Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1034445Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942175Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821449