Oon pettynyt, mutta ei se ole sun syy. Oon pettynyt itseeni, mä kuvittelin liikoja. En silti kadu päivääkään. Sä oot ihana. Kiitos tästä kokemuksesta. Opin, että r-sana voi yllättää vieläkin. Eihän sitä ikinä tiedä. ❤️
Petyin, mut itseeni
18
785
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi petyit?
- Anonyymi
Kirjoitin sen tuohon. Kuvittelin, että meidän välillä oli jotakin, mutta olin väärässä.
- Anonyymi
Kerroitko mielitietylle tunteistasi?
- Anonyymi
En, mutta hän teki jotakin, mistä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta hän teki jotakin, mistä tiedän.
Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10+, ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.
Ei yhteystietoja, ei näköjään edes tule mahdollisuutta selittää. Muutuin näkymättömäksi.👻
Siispä ihastuneet, älkää antako yhden kerran pilata kaikkea!
--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10 , ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.
Ei yhteystietoja, ei näköjään edes tule mahdollisuutta selittää. Muutuin näkymättömäksi.👻
---Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.
Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.
Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭Ymmärsin kyllä ettei ollut mulle, mutta ärrrssssyyttää kun ei saa edes selittää. Miten joku voi olla noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10 , ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.
---Jos tulee torjutuksi kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin yrittää uudestaan. Voit joko A: Saada avoimesta kämmenestä naamaan, tai B: Ahdistelusyytteen ja avoimesta kämmenestä naamaan. Mahdollisuus vaihtoehdolle C, eli sille, että tilanne olisi muuttunut edellisestä kerrasta ja että vastaus olisi tällä kertaa jollain tapaa toivotunlainen, on niin pieni, että voit jo oikeastaan itse antaa itsellesi avoimesta kämmenestä naamaan, jos edes ajattelet sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee torjutuksi kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin yrittää uudestaan. Voit joko A: Saada avoimesta kämmenestä naamaan, tai B: Ahdistelusyytteen ja avoimesta kämmenestä naamaan. Mahdollisuus vaihtoehdolle C, eli sille, että tilanne olisi muuttunut edellisestä kerrasta ja että vastaus olisi tällä kertaa jollain tapaa toivotunlainen, on niin pieni, että voit jo oikeastaan itse antaa itsellesi avoimesta kämmenestä naamaan, jos edes ajattelet sitä.
Ei pidä paikkaansa. Ellei ole yrittänyt lähestyä psykoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ellei ole yrittänyt lähestyä psykoa.
'Give me five'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---Nopea luovuttaminen tarkoittaa myös nopeaa luovuttamista parisuhteessa, joten parempi että selviää heti alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea luovuttaminen tarkoittaa myös nopeaa luovuttamista parisuhteessa, joten parempi että selviää heti alussa.
Totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.
Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭Onko ollut naisia esittävä äijä, eli aapee yleinen lopputulema tällainen mainitsemasi syyte? On muuten tilannekohtaisesti erittäin hoopo sanavalinta, mutta se tullut lie selväksi
- Anonyymi
Minä taasen olen äärimmäisen pettynyt siihen, että entiset päivdeongelmaiset hakeutuvat seuraani. Enkä tarkoita oli yksi vuosi vähän villimpää menoa vaan ..no tiedätte mitä tarkoitan.
- Anonyymi
No emme me kyllä aloittajaäijä tiedä, kerro siis toki lisää
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen
- Anonyymi
Oon nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen.
Tottakai olet nainen, eli faktuaalisesti naisia esittävä mies joka rustailee itselleen banaaleja kiitoskirjeitä jostain määrittelemättömästä kokemuksesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898174Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1894392Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302617Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872541Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17972123- 511686
- 541617
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273