Oon pettynyt, mutta ei se ole sun syy. Oon pettynyt itseeni, mä kuvittelin liikoja. En silti kadu päivääkään. Sä oot ihana. Kiitos tästä kokemuksesta. Opin, että r-sana voi yllättää vieläkin. Eihän sitä ikinä tiedä. ❤️
Petyin, mut itseeni
18
734
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi petyit?
- Anonyymi
Kirjoitin sen tuohon. Kuvittelin, että meidän välillä oli jotakin, mutta olin väärässä.
- Anonyymi
Kerroitko mielitietylle tunteistasi?
- Anonyymi
En, mutta hän teki jotakin, mistä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta hän teki jotakin, mistä tiedän.
Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10+, ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.
Ei yhteystietoja, ei näköjään edes tule mahdollisuutta selittää. Muutuin näkymättömäksi.👻
Siispä ihastuneet, älkää antako yhden kerran pilata kaikkea!
--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10 , ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.
Ei yhteystietoja, ei näköjään edes tule mahdollisuutta selittää. Muutuin näkymättömäksi.👻
---Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.
Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.
Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭Ymmärsin kyllä ettei ollut mulle, mutta ärrrssssyyttää kun ei saa edes selittää. Miten joku voi olla noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10 , ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.
---Jos tulee torjutuksi kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin yrittää uudestaan. Voit joko A: Saada avoimesta kämmenestä naamaan, tai B: Ahdistelusyytteen ja avoimesta kämmenestä naamaan. Mahdollisuus vaihtoehdolle C, eli sille, että tilanne olisi muuttunut edellisestä kerrasta ja että vastaus olisi tällä kertaa jollain tapaa toivotunlainen, on niin pieni, että voit jo oikeastaan itse antaa itsellesi avoimesta kämmenestä naamaan, jos edes ajattelet sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee torjutuksi kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin yrittää uudestaan. Voit joko A: Saada avoimesta kämmenestä naamaan, tai B: Ahdistelusyytteen ja avoimesta kämmenestä naamaan. Mahdollisuus vaihtoehdolle C, eli sille, että tilanne olisi muuttunut edellisestä kerrasta ja että vastaus olisi tällä kertaa jollain tapaa toivotunlainen, on niin pieni, että voit jo oikeastaan itse antaa itsellesi avoimesta kämmenestä naamaan, jos edes ajattelet sitä.
Ei pidä paikkaansa. Ellei ole yrittänyt lähestyä psykoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ellei ole yrittänyt lähestyä psykoa.
'Give me five'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---Nopea luovuttaminen tarkoittaa myös nopeaa luovuttamista parisuhteessa, joten parempi että selviää heti alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea luovuttaminen tarkoittaa myös nopeaa luovuttamista parisuhteessa, joten parempi että selviää heti alussa.
Totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.
Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭Onko ollut naisia esittävä äijä, eli aapee yleinen lopputulema tällainen mainitsemasi syyte? On muuten tilannekohtaisesti erittäin hoopo sanavalinta, mutta se tullut lie selväksi
- Anonyymi
Minä taasen olen äärimmäisen pettynyt siihen, että entiset päivdeongelmaiset hakeutuvat seuraani. Enkä tarkoita oli yksi vuosi vähän villimpää menoa vaan ..no tiedätte mitä tarkoitan.
- Anonyymi
No emme me kyllä aloittajaäijä tiedä, kerro siis toki lisää
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen
- Anonyymi
Oon nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen.
Tottakai olet nainen, eli faktuaalisesti naisia esittävä mies joka rustailee itselleen banaaleja kiitoskirjeitä jostain määrittelemättömästä kokemuksesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki912933Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from862420Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä362237Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752228Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71746Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131486- 831267
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81150- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064