Petyin, mut itseeni

Anonyymi-ap

Oon pettynyt, mutta ei se ole sun syy. Oon pettynyt itseeni, mä kuvittelin liikoja. En silti kadu päivääkään. Sä oot ihana. Kiitos tästä kokemuksesta. Opin, että r-sana voi yllättää vieläkin. Eihän sitä ikinä tiedä. ❤️

18

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi petyit?

• Anonyymi

Kirjoitin sen tuohon. Kuvittelin, että meidän välillä oli jotakin, mutta olin väärässä.

• Anonyymi

Kerroitko mielitietylle tunteistasi?

• Anonyymi

En, mutta hän teki jotakin, mistä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, mutta hän teki jotakin, mistä tiedän.

Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10+, ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.

Ei yhteystietoja, ei näköjään edes tule mahdollisuutta selittää. Muutuin näkymättömäksi.👻

Siispä ihastuneet, älkää antako yhden kerran pilata kaikkea!

---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10 , ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.

Ei yhteystietoja, ei näköjään edes tule mahdollisuutta selittää. Muutuin näkymättömäksi.👻

---

Voin lohduttaa, ettei tää aloitus ollut sulle.

Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä mä nyt luotan tähän yhteen kertaan, en halua mitään ahdistelusyytettä. 🤭

Ymmärsin kyllä ettei ollut mulle, mutta ärrrssssyyttää kun ei saa edes selittää. Miten joku voi olla noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaa lukea tuollaista. Itselle kävi jotenkin noin. jota en todellakaan tarkoittanut. Tunteita oli ja on edelleen 10 , ja ellen tulkinnut väärin niin vastapuolellakin. Tilanne niinä päivinä oli syynä, tai sen muutokset ettei tavattu.

---

Jos tulee torjutuksi kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin yrittää uudestaan. Voit joko A: Saada avoimesta kämmenestä naamaan, tai B: Ahdistelusyytteen ja avoimesta kämmenestä naamaan. Mahdollisuus vaihtoehdolle C, eli sille, että tilanne olisi muuttunut edellisestä kerrasta ja että vastaus olisi tällä kertaa jollain tapaa toivotunlainen, on niin pieni, että voit jo oikeastaan itse antaa itsellesi avoimesta kämmenestä naamaan, jos edes ajattelet sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulee torjutuksi kannattaa miettiä pari kertaa ennen kuin yrittää uudestaan. Voit joko A: Saada avoimesta kämmenestä naamaan, tai B: Ahdistelusyytteen ja avoimesta kämmenestä naamaan. Mahdollisuus vaihtoehdolle C, eli sille, että tilanne olisi muuttunut edellisestä kerrasta ja että vastaus olisi tällä kertaa jollain tapaa toivotunlainen, on niin pieni, että voit jo oikeastaan itse antaa itsellesi avoimesta kämmenestä naamaan, jos edes ajattelet sitä.

Ei pidä paikkaansa. Ellei ole yrittänyt lähestyä psykoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ellei ole yrittänyt lähestyä psykoa.

'Give me five'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

---

Nopea luovuttaminen tarkoittaa myös nopeaa luovuttamista parisuhteessa, joten parempi että selviää heti alussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopea luovuttaminen tarkoittaa myös nopeaa luovuttamista parisuhteessa, joten parempi että selviää heti alussa.

Totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ollut naisia esittävä äijä, eli aapee yleinen lopputulema tällainen mainitsemasi syyte? On muuten tilannekohtaisesti erittäin hoopo sanavalinta, mutta se tullut lie selväksi

• Anonyymi

Minä taasen olen äärimmäisen pettynyt siihen, että entiset päivdeongelmaiset hakeutuvat seuraani. Enkä tarkoita oli yksi vuosi vähän villimpää menoa vaan ..no tiedätte mitä tarkoitan.

• Anonyymi

No emme me kyllä aloittajaäijä tiedä, kerro siis toki lisää

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen

• Anonyymi

Oon nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon nainen.

Tottakai olet nainen, eli faktuaalisesti naisia esittävä mies joka rustailee itselleen banaaleja kiitoskirjeitä jostain määrittelemättömästä kokemuksesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      91
      2933
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      86
      2420
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      36
      2237
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2228
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1746
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      13
      1486
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1267
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1150
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1097
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1064
    Aihe