että ymmärsit minut melkein kokonaan väärin ja se harmittaa. Nyt taas olen käsityksessä, että käsityksesi minusta on muuttunut. Ehkä olet pohtinut asioita ja kypsynyt muutenkin.
Pelkoja ja mielikuvitusta pitäisi hillitä, eikä tulkita kaikkea pahimman mukaan. Olen kyllä kokenut tulleeni niin väärinymmärretyksi kuin mahdollista. Eikä se ole ollut kiva kokemus saada tällaista rakkaimmalta ihmiseltä.
Oma käsitys sinusta taas ei ole muuttunut. Se on se sama kuin silloin. Arvostan sinua vain virlä enemmän nyt.
Minusta tuntui silloin
50
785
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaa se asia IRL. Muuta neuvoa ei tule. Ainoastaan synttärionnittelut tulee.
- Anonyymi
Miksi arvostat enemmän
- Anonyymi
Näen hänessä yhä enemmän piirteitä, joita arvostan.
- Anonyymi
Missä ymmärsin väärin? Täällä vai IRL?
- Anonyymi
No mietippä sinä palstaäijän eli aapeen kautta jotain skeemoja arvioiva sitä
- Anonyymi
Kivasti kirjoitettu viesti, hyvää yötä.
- Anonyymi
Toivottavasti teksti tavoittaa oikean.
- Anonyymi
Anna anteeksi. Tosiaan mielikuvitus ja epätietoisuus voi olla huono yhdistelmä, kuitenkin inhimillistä. Toisen oppii tuntemaan vain katse- ja kosketusetäisyydellä, sen jälkeen ei tarvitse enää kuvitella mitään vaan elää täyttä elämää ja oppia tuntemaan oma rakas täysin.
- Anonyymi
Tämä oli erittäin hyvin sanottu. Samaa mieltä.
Nainen sivusta - Anonyymi
Olen antanut jo ajat sitten anteeksi.
Siksi rauhassa ja ennakkoluulottomasti toiseen tutustuminen on niin tärkeää, ettei riko toista ja ehkä monta arvokasta asiaa siinä samalla.
Voi olla vielä lisäksi, että heittää kultakimpaleen menemään vain siksi, että se on mullan sotkemaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen antanut jo ajat sitten anteeksi.
Siksi rauhassa ja ennakkoluulottomasti toiseen tutustuminen on niin tärkeää, ettei riko toista ja ehkä monta arvokasta asiaa siinä samalla.
Voi olla vielä lisäksi, että heittää kultakimpaleen menemään vain siksi, että se on mullan sotkemaa.Olipa hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvin sanottu.
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvin sanottu.
No ihan hirveää skeidaa oli tämäkin mitä palstaäijä kirjoitti
- Anonyymi
Voidaan ilomielin nähdä jos selität kaiken helvetin mitä olet tehnyt
- Anonyymi
Ei multa. Sulta?
- Anonyymi
Kannattaa ajatella ennen kuin painaa lähetä-painiketta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ajatella ennen kuin painaa lähetä-painiketta.
Aika monen kannattaisi täällä miettiä 10 kertaa painaako lähetä vai kuitenkin annan olla ettei joskus kaduta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monen kannattaisi täällä miettiä 10 kertaa painaako lähetä vai kuitenkin annan olla ettei joskus kaduta.
Niitä pahimpia juttuja ei voi enää ikinä saada pois mitenkään.
- Anonyymi
Näkemisen toivossa🙏
- Anonyymi
Jos olisit hän ja tietäisit miltä minusta tuntuu, niin ehkä tulisit ja haluaisit minua pitkään. Öitä.
- Anonyymi
Voisit kyllä avata edes hieman niitä tunteitasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempää en voi nolata itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikkuna auki lämpimät tunteet leijuu sulle🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempää en voi nolata itseäni.
Äläpäs höpsi siellä nyt!
- Anonyymi
Pohjaton ikävä,tänäänkin kaupalla käydessä toivoin että olisin sinut saanut nähdä ja kertoa kaiken.Mun elämä meni ihan sekaisin sen jälkeen, kun mä oletin että sä et halua musta muuta kuin se### kumppanin..et uskokaan sit ku saadaan nähdä ja puhua kunnolla
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle?
Kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle?
Eikö ap. olekaan mies?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ap. olekaan mies?
SivustaEiköhän tässä naiset keskustele keskenään, jälleen kerran.
- Anonyymi
Voi voi sentään. Annat kuvan, että sitä seuraa taisit olla hakemassa. Kannattaisko kuitenkin yrittää muuta kontaktia kuin anonyymipalsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ap. olekaan mies?
SivustaLuuletko että miehet kirjoittaa jotain romanttista liirum laarumia täällä? Kyllä täällä naiset kirjoittaa keskenään ja se oma kaivattu ei täällä ole. Tämä on hylättyjen ihmisten paikka. Ne kaivatut ovat jatkaneet jo matkaa, valitettavasti. Kannattaa yrittää päästä yli, niin se oma elämäkin jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ap. olekaan mies?
SivustaKauniit tekstit täällä on aina naisilta, ellei erikseen mainita, että menee naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tässä naiset keskustele keskenään, jälleen kerran.
Kyllä täällä ainakin yksi mies vastailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä ainakin yksi mies vastailee.
Mikä oli sinun vastauksesi? Olisi tosi mukavaa jos ihmiset laittaisivat tunnisteen, ovatko n vai m. Ja etenkin ap. Nyt suurin osa luuli että ap on mies ja naiset vastailivat kuin miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tässä naiset keskustele keskenään, jälleen kerran.
😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli sinun vastauksesi? Olisi tosi mukavaa jos ihmiset laittaisivat tunnisteen, ovatko n vai m. Ja etenkin ap. Nyt suurin osa luuli että ap on mies ja naiset vastailivat kuin miehelle.
En tiedä onko sillä suurta merkitystä täällä, mutta ensimmäinen pitempi kommentti. Vastasin kuin naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
Todennäköisesti juuri näin kuten aloittajaäijän monologi antaa ymmärtää. Jotkut naiset saattaa yrittää jopa vaikuttaa kerronnan kyllin autuailla elämänkoulunaurunaamaemojeilla kun verbaaliset taidot on vähän puutteelliset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että miehet kirjoittaa jotain romanttista liirum laarumia täällä? Kyllä täällä naiset kirjoittaa keskenään ja se oma kaivattu ei täällä ole. Tämä on hylättyjen ihmisten paikka. Ne kaivatut ovat jatkaneet jo matkaa, valitettavasti. Kannattaa yrittää päästä yli, niin se oma elämäkin jatkuu.
Mitä hyötyä sinulle on aloittajaäijä näistä naurettavista sisennyksistä mitä WT- väelle kirjoittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle?
Miksi sinä lypsät tältä palstasedältä juusto kaikkein sekavinta ja sentimentaalisista skeemaa? Jotenkin todella elämästä vieraantunutta touhua. -Ulla Tee
- Anonyymi
En tiedä mistään enää mitään alkaa suututtaa
- Anonyymi
Minäkin arvostan sinua. Tästä voi jatkaa.❤️
- Anonyymi
Ei sellaista voi ymmärtää väärin. Eniten harmittaa etten saanut sanottua että se tuntui minusta pahalta ja ahdistavalta. Ehkä et ymmärtänyt sitä. Olisi pitänyt puhua siitä. Yrittänyt ajatella ettet kuitenkaan tarkoittanut sitä tahallisesti et vaan ymmärtänyt kuinka minä sen koen.
- Anonyymi
Tietenkin noin. Ja totta, en tiennyt miten pahalta se tuntui, enkä olisi tehnyt jos olisin tiennyt. En ole pahantahtoinen, kuten tiedät.
Se miten kaikki meni ei kerro minusta kaikkea. Olen paljon muutakin.
- Anonyymi
Ei mun käsitys ihmisistä muutu miksi mä tutustun ihmiseen en oletukseen se käsitys mikä mulla jostakusta tai ihan kenestä tahansa on on turhaa kuvittelua luulla pystyvänsä siihen jotenkin vaikuttamaan miksi koska ihminen ei muutu teki hän itselleen mitä tahansa korkeintaan opitut tavat muuttuu jossain kohti meillä jokaisella on se hetki kun päätämme sen mitä/millainen haluamme olla toiset oppii suojelemaan itseään vaan paremmin antamatta maailman vaikuttaa siihen millainen itse haluaa olla miksi pidän jotain asioita kasvatuksessa erityisen tärkeänä
- Anonyymi
"Kypsynyt". Tarkoitetaanko tuolla tässä aikuistumista vai kyllästymistä?
Kumman osapuolen pitäisi hillitä pelkoja ja mielikuvitusta?- Anonyymi
Onko ihme, jos aloittaja ymmärrettiin väärin, kun jättää noin paljon arvailujen varaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihme, jos aloittaja ymmärrettiin väärin, kun jättää noin paljon arvailujen varaan?
Sinun täytyy miesparka nyt vaan elää tämän asian kanssa, että tämäkään palstaäijän avaus ei auta hallinnoimaan henkisesti kenenkään elämää tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy miesparka nyt vaan elää tämän asian kanssa, että tämäkään palstaäijän avaus ei auta hallinnoimaan henkisesti kenenkään elämää tms
Joitakin taas sitten vaivaa se, että ette vain ymmärrä vaikka teille kuinka rautalangasta väännetään. Meitä on monenlaisia.
- Anonyymi
..ja pikkuhiljaa alkaa mielenterveys rakoilla.. on se äijä vaan taitava..
- Anonyymi
Kuka äijä olisi niin äärettömän taitava? Kerro toki lisää pohjautuuko tämä fantasia palstsäikön avaukseen vai mihin? All i see is breakdowns of masculine
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512