IRL vaikka kaipaamaasi nainen olisi vapaana
Oletko epävarma
13
370
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet on.
- Anonyymi
Olisi itse asiassa aika sairasta, jos epävarmuutta ei joku tuntisi.
- Anonyymi
So you like them locked up or what weirdo
- Anonyymi
Of course i ment prison
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Of course i ment prison
You even sicker freaks.
- Anonyymi
Olen kyllä. Kokemukset ovat tehneet epävarmaksi.
- Anonyymi
Olen tietysti ja hän tietää miksi.
- Anonyymi
Moni nainen on vapaana, mitään epävarmuutta ole ollut.
- Anonyymi
Tähän mennessä hän ei ole osoittanut kiinnostusta, jos olen yrittänyt lähentyä, joten ei ole mitään epävarmaa.
- Anonyymi
Joo. Pitäisi tietää että hän ei pidä minua typeränä surkimuksena. Että voisi huolia omaksi ja rakastaa. En tiedä minä nainen pitää minua vai pitääkö minään.
- Anonyymi
Voisitko köydä jutulla, kyllä sen suhtautumisen voi päätellä rivien välistä melko nopeaa. Silmät paljastavat eniten. Käy jutulla ja autamme sua päättelemään kohtalosi naisen käytöksestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko köydä jutulla, kyllä sen suhtautumisen voi päätellä rivien välistä melko nopeaa. Silmät paljastavat eniten. Käy jutulla ja autamme sua päättelemään kohtalosi naisen käytöksestä?
En tiedä missä hän on, ja olen liian arka menemään jutulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä hän on, ja olen liian arka menemään jutulle.
Jaa, no molemmat syysi kertovat jo että et tule tätä naista saamaan. Paras sun on vain kestää tappiosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741