Pitkän sairausloman etuja

Anonyymi-ap

Voi aloittaa aamun rauhallisesti kahvin ja konjakin kera, tai vaikka avata kylmän oluen. Suoratoistopalveluissa riittää katseltavaa. S-kauppaan ruokatilaus. Alkoholijuomia riittää mutta niitä voi tarvittaessa kaveri tuoda kohtuullista korvausta vastaan.

Näin mennään vielä kolmisen viikkoa, kolme on jo takana.

7

223

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä teen näitä - " Etätöitä " - ja on jo kolmas kalja menossa, eikä haittaa työn tekoa,
      onneksi on kaljakauppa vieressä niin voi täydentää jos loppuu

• Anonyymi

Introvertin juopon unelma.

• Anonyymi

Jos tietäisitte minkälaista on sairastaa levinnyttä maksasyöpää niin kävisitte töissä mielellään,koska tuolla menolla tulette sen vielä saamaan.itselläni se ei johdu elämäntavoista mutta mielummin kävisin töissä kun olisin kivuissani päivät kotona.

• Anonyymi

Itse korkkasin oman maksani juomalla pitkään ja hartaasti kunnes jouduin poistattamaan sen.

Olen sittemmin joutunut nauttimaan päivittäin rusinatonta maksalaatikkoa tissuttelun ohessa kokeneen päihdelääkärin suosituksien mukaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse korkkasin oman maksani juomalla pitkään ja hartaasti kunnes jouduin poistattamaan sen.

Olen sittemmin joutunut nauttimaan päivittäin rusinatonta maksalaatikkoa tissuttelun ohessa kokeneen päihdelääkärin suosituksien mukaisesti.

Eli kirjoittelet tännekin ihan ilman maksaa ja tissuttelet samalla. Eihän siinä mittään, jos sillä pärjäilet

• Anonyymi

Itse olen pitkäaikaistyötön ja mikäs tässä on oleskellessa. On lämmin asunto ja maailman mittapuulla kaikenlaista luksushyödykettä ja alkoholia riittää jokaiselle viikon päivälle. Ja kaikki tämä mukavasti yhteiskunnan rahoittamana. On niin mukavaa elämää, että ei ole mitään aikomustakaan mennä töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1413
    2. 72
      1214
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1118
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      903
    5. 95
      899
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      645
    Aihe