tiedä itsekään kenet haluat...heippa
Et sinä mies...
69
513
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niinhän sinä olet kuvitellut kaiken aikaa, etkä luottanut yhtään.
- AnonyymiUUSI
Kolmannen osapuolen valheisiin uskoi, eikä siihen kehen olisi pitänyt luottaa.
- AnonyymiUUSI
Ei ihmisen/ihmisen lapsen luottamusta tarvi välttis rikkoa kun kerran niin tämä ei välttämättä luota enään kehenkään mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää näin muodostuu oravanpyörä jossa luottamus on ansaittava mä en taas toimi niin mun luottamuksen pettää kerran ni se oli siinä se luottamus itse enään edes yrittäs saada luottamusta hetki jolloin ihminen todella osoittaa millainen on jos ei ole jo sitä ennen osoittanut
- AnonyymiUUSI
Lerssi kädessä kusipihalla.
- AnonyymiUUSI
Siinä oikein kommunikaatiotaitoinen ihminen.
- AnonyymiUUSI
Kuka käskee ns kommunikoida tai vuorovaikuttaa tämän naisina esiintyvän länkyttäjän kanssa?
- AnonyymiUUSI
Missä sekin on taito mikä pitää opetella kuinka moni vanhempi kommunikoi lapsensa kanssa kotona ette uskokkaan kuinka tärkeää lapselle on että tämä tulee kuulluksi silloin kun tällä on asiaa mutta oppii nopeasti olemaan välittämättä jos ei vanhempi sen vertaa edes välitä että häntä kuuntelisi kun hänellä on asiaa vanhemmalleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käskee ns kommunikoida tai vuorovaikuttaa tämän naisina esiintyvän länkyttäjän kanssa?
Ei kukaan sen enempää kun sunkaan kanssa ihan on kaiketi jokaisen hänen kanssaan kommunikoivan oma valinta
- AnonyymiUUSI
Enkö...? ap
- AnonyymiUUSI
Luulis sun itsen tietävän
- AnonyymiUUSI
Eräs ei.
- AnonyymiUUSI
Tälläisella ajatuksella oikeutat itsellesi vain oman epärehellisen toimintasi.
- AnonyymiUUSI
Ja mitä tämä epärehellinen toiminta voisi olla palstaäijän kanssa vuorovaikuttava erotomaani? Ei jumalan terve🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tämä epärehellinen toiminta voisi olla palstaäijän kanssa vuorovaikuttava erotomaani? Ei jumalan terve🙄
Oletko lestadiolainen?
- AnonyymiUUSI
Mitä on epärehellinen toiminta KAIKKI toiminta joka ei kestä päivänvaloa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on epärehellinen toiminta KAIKKI toiminta joka ei kestä päivänvaloa
Kaikki toiminta toisen selän takana noin yleisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki toiminta toisen selän takana noin yleisesti.
Sama asia eri sanamuotoa käyttäen seläntakana on sanamuoto joka sopii paremmin käytettäväksi parisuhteissa
- AnonyymiUUSI
Kiertäkää kaukaa tällaiset naiset.
- AnonyymiUUSI
Ketä kuvittelet käskyttäväsi itse suosittelisin korkeintaan suhtautumaan varauksella että saattaa polttaa siipensä jos liian sinisilmäisesti luottaa mutta sekin on tosiasia ihan kenen tahansa kanssa
- AnonyymiUUSI
Kiertäkää nämä miehet kaukaa.
- AnonyymiUUSI
Epärehellisen...? ap
- AnonyymiUUSI
Varmasti tiedät mistä on kyse.
- AnonyymiUUSI
Mistä tunnistaa epärehellisen ihmisen periaatteessa ei mistään jos ei tätä yhtään tunne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tiedät mistä on kyse.
Mistä hän sen voisi tietää sen tiedä kelle vastad kuin sinäkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hän sen voisi tietää sen tiedä kelle vastad kuin sinäkään
Kyllä täällä on aina olleet kaikki niin tietävinään kaikesta kaiken.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä on aina olleet kaikki niin tietävinään kaikesta kaiken.
Siksi on ehkä hyvä opetella kysymään perusteluja heidän tiedoilleen
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/Nff3krrtMK8
Tarina voi jäädä elämään lauluissa tai kirjoissa jos sitä ei koskaan eletä todeksi- AnonyymiUUSI
Toivon vain, että hän pitäisi kiinni, eikä päästäisi irti.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Mitä sitte lienee tulevien sukupolvien murhe mul on vie oman suunnitelman mukaan seiskyt vuotta aikaa jättää jälkeni tähän maailmaan jos on vähänkään parempi paikka kuin mihin olen itse syntynyt olen periaatteessa onnistunut omassa tavoitteessani moni asia on muuttuni syntymäni jälkeen osa huonompaan suuntaan osa parempaan mun tarvi tietää ennen kuin päivää ennen kuolemaani sainko mitään aikaiseksi miksi olen varautunu pitkään aikaan koska mä haluaisin sen kolmannen maailman sodan ollu toiveeni jo kauan lapset ei haluaisi miksi mä haluaisin jäisi heille henkilökohtainen kokemus millasta se on niin ehkä olis seuraavat nelkyt vuotta edes sopuisaa eloa ennen kuin taas unohtuu millaista elämä on kun vaihtoehtoja ei ole kuin tapa tai tule tapetuksi jos ei joku usko niin suosittelen menemään ukrainaan sotimaan muutamaksi viikoksi kuinka ihan auvoisan nsutinnollista se on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vain, että hän pitäisi kiinni, eikä päästäisi irti.
SivustaKuka kenestä pidät liian tiukasti kiinni ni varmasti menetät kuinka tukahdutetaan parisuhde kieltämällä kaikki johtuu luottamuksen puutteesta pitäskö sillon ymmärtää että on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa
- AnonyymiUUSI
Eli nyt vasta sanot mitä ajattelet...? ap
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ole oikea paikka sanoa mitään.
- AnonyymiUUSI
En vieläkään mun ajatukseni on mun ajatuksia ole mitään syytä jakaa omia ajatuksiani edes lasteni kanssa miksi ei mitä turhaan välitä edes itse omista ajatuksistani miksi ei tarvitse mä pystyn sopeutumaan ihan mihin tahansa mun ei o hyvä olla ni osaan tehdä toisen elämästä sietämätöntä tekemättä yhtään mitään itse ainakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole oikea paikka sanoa mitään.
Riippuu mitä haluaa sanoa mistä haluaa puhua kaikelle on oma aikansa ja paikkansa
- AnonyymiUUSI
Jotkut miehet kai vain "tietävät", mutta ei ole ikinä sattunut minun kohdalle. Tuntuu, että naiset ovat parempia tekemään asioita jotka vähentävät kiinnostusta kuin lisäämään sitä.
- AnonyymiUUSI
Olkaa miehet itsevarmoja- tiukka katsekontakti kohteeseen ja sitten alatte rullailla tyynesti kumia varteen. Voi ei taisin pilata palstaäijän ketjun jossa se näyttelee itselleen haluttua tavaraa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olkaa miehet itsevarmoja- tiukka katsekontakti kohteeseen ja sitten alatte rullailla tyynesti kumia varteen. Voi ei taisin pilata palstaäijän ketjun jossa se näyttelee itselleen haluttua tavaraa
🤣 ei vitt
- AnonyymiUUSI
Tietävät mitä mu mies osaa jotain sellaista mitä nainen ei niinkään osaa tappaa naisen rakkauden itseään kohtaan
- AnonyymiUUSI
En ole kyllä tarkoittanut noin...en todellakaan. anteeksi...yritä antaa ap
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan tarkottanu sua ja toisen puolesta anteeksi pyyntö on turha
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä tästä ketjusta yhtään mitään, heippa 😘
- AnonyymiUUSI
Ei tällaisista sisäpiirijutuista muut ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Eipä varmaan moni muukaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällaisista sisäpiirijutuista muut ymmärrä.
Onko täällä muka joskus ollu jotain sisäpiirin juttuja ja yleensä usein tarkoittaa että pilkkaavat jotain joka ei niin sanotusti kuulu sisäpiiriin
- AnonyymiUUSI
Ja nyt näin tuon muru-viestin, itsekö olen sotkenut...ei minulta sinne mitään. Voi itku...
- AnonyymiUUSI
Ymmärrätkö itsekään mitä mielessäsi käyt läpi
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä tiedän kenet olisin halunnut. En säädä moneen suuntaan yhtäaikaa. Heippa.
- AnonyymiUUSI
Etkö voi antaa anteeksi...minäkin tiedän...?
- AnonyymiUUSI
Tiedän että sinut minä haluaisin, mutta kun annoit kenkää, niin en ole enää yhtään varma.
- AnonyymiUUSI
Jos joku antaa kenkää, niin silloin homma on ihan selkee. Voit mennä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Eikö sen ny pitäs kertos koko totuus kun anto kenkää
- AnonyymiUUSI
Tiedän varsin hyvin. Se yhtälö on vain mahdoton.
- AnonyymiUUSI
Miks?
- AnonyymiUUSI
Si pitänee keksiä ratkasu ennen yhtälöä eikö matikassakin tehdä niin
- AnonyymiUUSI
On täällä monta J miestä selvästikin.
- AnonyymiUUSI
Miten J tähän liittyy?
- AnonyymiUUSI
Tietysti tiedän kenet haluan. En saanut vastakaikua niin sitten ikävöin täällä, mutta en edelleenkään ilkeästi kuten kaipaamani nainen ikävöi.
- AnonyymiUUSI
Ai minä kyllä minä tiedän mutta mitä se sulle kuuluu en vaan välttämättä ole sellainen jonka hän haluaa kiintymyksestään huolimatta mä olen jo kiinnostukseni häneen hänelle ilmaissut mä voi enempää sen asian suhteen mä voi päätöstä toisen puolesta tehdä tai edes painostaa häntä tekemään päätöstä ja silti se ei välttämättä ole niin yksinkertaista
- AnonyymiUUSI
vttu kun en halua ketään
- AnonyymiUUSI
Sinä varattu lortto et saa muita taas haaviin ni sama käytös toistuu
- AnonyymiUUSI
Et tiedä varatun elämästä mitään.
- AnonyymiUUSI
Nimittelijä siellä paasaa moraalista. Huvittavaa.
- AnonyymiUUSI
Ei mua kukaan kaipaa, saa olla rauhassa.
- AnonyymiUUSI
Tässä aloituksessa tuo lopun, heippa, toimi tunnuksena. Et oikea kyllä osas tästä napata kopin.
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Haluan kenkäp....a.
- AnonyymiUUSI
En ole ketään halunnutkaan. Ei ole mitään järkeä tehdä jatkuvia kompromisseja, kun voi itsenäisesti päättää, mitä elämällään tekee.
- AnonyymiUUSI
Koeta pärjäillä ittes kanssa. Vaikka luulet tietäväsi asioita et tuu todellisuudessa koskaa tietään mitä oikeasti tahdon tai ajattelen.
- AnonyymiUUSI
Ja voin myös johtaa sua harhaan ja johdankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675921Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1082349Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006