Et sinä mies...

Anonyymi-ap

tiedä itsekään kenet haluat...heippa

69

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niinhän sinä olet kuvitellut kaiken aikaa, etkä luottanut yhtään.

• Anonyymi
        UUSI

Kolmannen osapuolen valheisiin uskoi, eikä siihen kehen olisi pitänyt luottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ihmisen/ihmisen lapsen luottamusta tarvi välttis rikkoa kun kerran niin tämä ei välttämättä luota enään kehenkään mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää näin muodostuu oravanpyörä jossa luottamus on ansaittava mä en taas toimi niin mun luottamuksen pettää kerran ni se oli siinä se luottamus itse enään edes yrittäs saada luottamusta hetki jolloin ihminen todella osoittaa millainen on jos ei ole jo sitä ennen osoittanut

• Anonyymi
        UUSI

Lerssi kädessä kusipihalla.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä oikein kommunikaatiotaitoinen ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka käskee ns kommunikoida tai vuorovaikuttaa tämän naisina esiintyvän länkyttäjän kanssa?

• Anonyymi
        UUSI

Missä sekin on taito mikä pitää opetella kuinka moni vanhempi kommunikoi lapsensa kanssa kotona ette uskokkaan kuinka tärkeää lapselle on että tämä tulee kuulluksi silloin kun tällä on asiaa mutta oppii nopeasti olemaan välittämättä jos ei vanhempi sen vertaa edes välitä että häntä kuuntelisi kun hänellä on asiaa vanhemmalleen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka käskee ns kommunikoida tai vuorovaikuttaa tämän naisina esiintyvän länkyttäjän kanssa?

Ei kukaan sen enempää kun sunkaan kanssa ihan on kaiketi jokaisen hänen kanssaan kommunikoivan oma valinta

• Anonyymi
      UUSI

Enkö...? ap

• Anonyymi
        UUSI

Luulis sun itsen tietävän

• Anonyymi
        UUSI

Eräs ei.

• Anonyymi
      UUSI

Tälläisella ajatuksella oikeutat itsellesi vain oman epärehellisen toimintasi.

• Anonyymi
        UUSI

Ja mitä tämä epärehellinen toiminta voisi olla palstaäijän kanssa vuorovaikuttava erotomaani? Ei jumalan terve🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä tämä epärehellinen toiminta voisi olla palstaäijän kanssa vuorovaikuttava erotomaani? Ei jumalan terve🙄

Oletko lestadiolainen?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä on epärehellinen toiminta KAIKKI toiminta joka ei kestä päivänvaloa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on epärehellinen toiminta KAIKKI toiminta joka ei kestä päivänvaloa

Kaikki toiminta toisen selän takana noin yleisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki toiminta toisen selän takana noin yleisesti.

Sama asia eri sanamuotoa käyttäen seläntakana on sanamuoto joka sopii paremmin käytettäväksi parisuhteissa

• Anonyymi
      UUSI

Kiertäkää kaukaa tällaiset naiset.

• Anonyymi
        UUSI

Ketä kuvittelet käskyttäväsi itse suosittelisin korkeintaan suhtautumaan varauksella että saattaa polttaa siipensä jos liian sinisilmäisesti luottaa mutta sekin on tosiasia ihan kenen tahansa kanssa

• Anonyymi
        UUSI

Kiertäkää nämä miehet kaukaa.

• Anonyymi
      UUSI

Epärehellisen...? ap

• Anonyymi
        UUSI

Varmasti tiedät mistä on kyse.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tunnistaa epärehellisen ihmisen periaatteessa ei mistään jos ei tätä yhtään tunne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti tiedät mistä on kyse.

Mistä hän sen voisi tietää sen tiedä kelle vastad kuin sinäkään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä hän sen voisi tietää sen tiedä kelle vastad kuin sinäkään

Kyllä täällä on aina olleet kaikki niin tietävinään kaikesta kaiken.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä on aina olleet kaikki niin tietävinään kaikesta kaiken.

Siksi on ehkä hyvä opetella kysymään perusteluja heidän tiedoilleen

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Toivon vain, että hän pitäisi kiinni, eikä päästäisi irti.

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sitte lienee tulevien sukupolvien murhe mul on vie oman suunnitelman mukaan seiskyt vuotta aikaa jättää jälkeni tähän maailmaan jos on vähänkään parempi paikka kuin mihin olen itse syntynyt olen periaatteessa onnistunut omassa tavoitteessani moni asia on muuttuni syntymäni jälkeen osa huonompaan suuntaan osa parempaan mun tarvi tietää ennen kuin päivää ennen kuolemaani sainko mitään aikaiseksi miksi olen varautunu pitkään aikaan koska mä haluaisin sen kolmannen maailman sodan ollu toiveeni jo kauan lapset ei haluaisi miksi mä haluaisin jäisi heille henkilökohtainen kokemus millasta se on niin ehkä olis seuraavat nelkyt vuotta edes sopuisaa eloa ennen kuin taas unohtuu millaista elämä on kun vaihtoehtoja ei ole kuin tapa tai tule tapetuksi jos ei joku usko niin suosittelen menemään ukrainaan sotimaan muutamaksi viikoksi kuinka ihan auvoisan nsutinnollista se on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon vain, että hän pitäisi kiinni, eikä päästäisi irti.

Sivusta

Kuka kenestä pidät liian tiukasti kiinni ni varmasti menetät kuinka tukahdutetaan parisuhde kieltämällä kaikki johtuu luottamuksen puutteesta pitäskö sillon ymmärtää että on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa

• Anonyymi
      UUSI

Eli nyt vasta sanot mitä ajattelet...? ap

• Anonyymi
        UUSI

Tämä ei ole oikea paikka sanoa mitään.

• Anonyymi
        UUSI

En vieläkään mun ajatukseni on mun ajatuksia ole mitään syytä jakaa omia ajatuksiani edes lasteni kanssa miksi ei mitä turhaan välitä edes itse omista ajatuksistani miksi ei tarvitse mä pystyn sopeutumaan ihan mihin tahansa mun ei o hyvä olla ni osaan tehdä toisen elämästä sietämätöntä tekemättä yhtään mitään itse ainakaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole oikea paikka sanoa mitään.

Riippuu mitä haluaa sanoa mistä haluaa puhua kaikelle on oma aikansa ja paikkansa

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut miehet kai vain "tietävät", mutta ei ole ikinä sattunut minun kohdalle. Tuntuu, että naiset ovat parempia tekemään asioita jotka vähentävät kiinnostusta kuin lisäämään sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Olkaa miehet itsevarmoja- tiukka katsekontakti kohteeseen ja sitten alatte rullailla tyynesti kumia varteen. Voi ei taisin pilata palstaäijän ketjun jossa se näyttelee itselleen haluttua tavaraa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olkaa miehet itsevarmoja- tiukka katsekontakti kohteeseen ja sitten alatte rullailla tyynesti kumia varteen. Voi ei taisin pilata palstaäijän ketjun jossa se näyttelee itselleen haluttua tavaraa

🤣 ei vitt

• Anonyymi
        UUSI

Tietävät mitä mu mies osaa jotain sellaista mitä nainen ei niinkään osaa tappaa naisen rakkauden itseään kohtaan

• Anonyymi
      UUSI

En ole kyllä tarkoittanut noin...en todellakaan. anteeksi...yritä antaa ap

• Anonyymi
        UUSI

Ei varmaan tarkottanu sua ja toisen puolesta anteeksi pyyntö on turha

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä tästä ketjusta yhtään mitään, heippa 😘

• Anonyymi
        UUSI

Ei tällaisista sisäpiirijutuista muut ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä varmaan moni muukaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tällaisista sisäpiirijutuista muut ymmärrä.

Onko täällä muka joskus ollu jotain sisäpiirin juttuja ja yleensä usein tarkoittaa että pilkkaavat jotain joka ei niin sanotusti kuulu sisäpiiriin

• Anonyymi
      UUSI

Ja nyt näin tuon muru-viestin, itsekö olen sotkenut...ei minulta sinne mitään. Voi itku...

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärrätkö itsekään mitä mielessäsi käyt läpi

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä tiedän kenet olisin halunnut. En säädä moneen suuntaan yhtäaikaa. Heippa.

• Anonyymi
      UUSI

Etkö voi antaa anteeksi...minäkin tiedän...?

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän että sinut minä haluaisin, mutta kun annoit kenkää, niin en ole enää yhtään varma.

• Anonyymi
        UUSI

Jos joku antaa kenkää, niin silloin homma on ihan selkee. Voit mennä eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sen ny pitäs kertos koko totuus kun anto kenkää

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän varsin hyvin. Se yhtälö on vain mahdoton.

• Anonyymi
        UUSI

Miks?

• Anonyymi
        UUSI

Si pitänee keksiä ratkasu ennen yhtälöä eikö matikassakin tehdä niin

• Anonyymi
      UUSI

On täällä monta J miestä selvästikin.

• Anonyymi
        UUSI

Miten J tähän liittyy?

• Anonyymi
      UUSI

Tietysti tiedän kenet haluan. En saanut vastakaikua niin sitten ikävöin täällä, mutta en edelleenkään ilkeästi kuten kaipaamani nainen ikävöi.

• Anonyymi
      UUSI

Ai minä kyllä minä tiedän mutta mitä se sulle kuuluu en vaan välttämättä ole sellainen jonka hän haluaa kiintymyksestään huolimatta mä olen jo kiinnostukseni häneen hänelle ilmaissut mä voi enempää sen asian suhteen mä voi päätöstä toisen puolesta tehdä tai edes painostaa häntä tekemään päätöstä ja silti se ei välttämättä ole niin yksinkertaista

• Anonyymi
      UUSI

vttu kun en halua ketään

• Anonyymi
      UUSI

Sinä varattu lortto et saa muita taas haaviin ni sama käytös toistuu

• Anonyymi
        UUSI

Et tiedä varatun elämästä mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Nimittelijä siellä paasaa moraalista. Huvittavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mua kukaan kaipaa, saa olla rauhassa.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä aloituksessa tuo lopun, heippa, toimi tunnuksena. Et oikea kyllä osas tästä napata kopin.

• Anonyymi
        UUSI

Ohi

• Anonyymi
      UUSI

Haluan kenkäp....a.

• Anonyymi
      UUSI

En ole ketään halunnutkaan. Ei ole mitään järkeä tehdä jatkuvia kompromisseja, kun voi itsenäisesti päättää, mitä elämällään tekee.

• Anonyymi
      UUSI

Koeta pärjäillä ittes kanssa. Vaikka luulet tietäväsi asioita et tuu todellisuudessa koskaa tietään mitä oikeasti tahdon tai ajattelen.

• Anonyymi
        UUSI

Ja voin myös johtaa sua harhaan ja johdankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7825
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5921
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      63
      5405
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5303
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4632
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      108
      2349
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1241
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1185
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1036
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      45
      1006
    Aihe