Analysoi analysoi

Anonyymi-ap

mikään ei ole sattumaa

25

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeaa? Miksi ei vain voi rakastaa? Naiselta ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Se on se syntisoppa, menee vähän sekasin siinä sitte.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se syntisoppa, menee vähän sekasin siinä sitte.

No rohkeasti vain ja luottaa toiseen. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No rohkeasti vain ja luottaa toiseen. ❤️

Se on mun uudestisyntyny sisko, kaiken lisäks se on ihan samanlainen kuin ennen uudestisyntymäänsä, niin en vitussa ala omaa siskoani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mun uudestisyntyny sisko, kaiken lisäks se on ihan samanlainen kuin ennen uudestisyntymäänsä, niin en vitussa ala omaa siskoani.

Täh, tuskin sentään. Älä keksi tekosyitä miksi et uskalla olla rakastettu tai uskalla rakastaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täh, tuskin sentään. Älä keksi tekosyitä miksi et uskalla olla rakastettu tai uskalla rakastaa.

No sillä on kuule varmaan ihan syntymämerkit siitä onnettomuudesta, sitäpaitsi sitten on tämä toinen syylänokka, kun on näppykin aivan samassa paikassa, ite varmaan puolestaan SEN joku uudestisyntyny serkku tjsp.

Mutta jos tämä pitäis jotenkin niinku tiivistää, niin varmaan helpomalla pääsis, kun menis TÖIHIN.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sillä on kuule varmaan ihan syntymämerkit siitä onnettomuudesta, sitäpaitsi sitten on tämä toinen syylänokka, kun on näppykin aivan samassa paikassa, ite varmaan puolestaan SEN joku uudestisyntyny serkku tjsp.

Mutta jos tämä pitäis jotenkin niinku tiivistää, niin varmaan helpomalla pääsis, kun menis TÖIHIN.

Ei sun jutuissa ole järkeä. 😄

• Anonyymi
      UUSI

Pirjo was here

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas. Minä ainakin olen helvetin katkera, jos kaiken tämän tarkoitus on huominen tapaaminen. Pitää ilmeisesti polttaa ravintolakoulun opintotodistukset ja esittää ettei koskaan ole työskennellyt ravintola-alalla. Jos nyt näillä keinoin pääsisi eroon kauhanvarresta ja suuntaamaan uusille urille.

Hitto, jos siellä on vielä vuosien takaisia tuttuja, joiden kohtaaminen ei kiinnosta minua paskaakaan.

• Anonyymi
      UUSI

En usko ennen kuin näen. Paitsi jos ap on E...

• Anonyymi
        UUSI

Mitähän sinäkin luulet tietäväsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sinäkin luulet tietäväsi?

Povaa kristallipallosta stoorit täällä. Jostainhan se pitää aloittaa. Käydä kaikki läpi ja sitten aloittaa alusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Povaa kristallipallosta stoorit täällä. Jostainhan se pitää aloittaa. Käydä kaikki läpi ja sitten aloittaa alusta.

Mitä te kaks mouhkaatte siinä, kun ap pyytää analysoimaan .... ottaapa työ tuhmii !

• Anonyymi
      UUSI

summasummaaren

• Anonyymi
      UUSI

Asiat ei suju toivomallasi tavalla, eteenkään vauhdilla ja kärsivällisyyttäsi koetellaan. Saatat joutua muuttamaan tekemiäsi suunnitelmia tai ottamaan askeleita taaksepäin. Älä anna periksi vaan ota kekseliäisyytesi käyttöön.

• Anonyymi
        UUSI

Sekunda horoskooppi löpinää.

• Anonyymi
      UUSI

Olen sentään päässyt aika pitkälle tässä oman elämäni analysoinnissa.

• Anonyymi
      UUSI

En pysty nukkumaan, vaikka väsyttää. Mitä hän oikein haluaa.

• Anonyymi
        UUSI

Hän haluaa nukkua.

• Anonyymi
      UUSI

abaktasiu -Audi autoa analysoi Ausi..

noh ,,mille organiasaaeiollw yeöakwnrel.. S.P sppektkre.

Mutta kun alki huoletuttsmsmssn

nuorten naisten masennus, että, mniin .. ihjmisistä autojs jnr-

Onko isäsi Jaguaari

• Anonyymi
      UUSI

Niin minä analysoin ja olen tullut selkeään lopputulokseen. Kaikki oli kusetusta.

• Anonyymi
      UUSI

Jos tässä Kekkosen aikasia asioita aletaan hoitamaan niin kummi-tätini joka oli myös minun sylikummi sekä enoni vaimo oli Kekkosen sukulainen.
      Kyllä Kekkonen osas kunnioita loukata, mutta minähän olen ollut hänen kunnianloukkausten kohde, koska kummitätini oli kunnianloukkaus joka loukkasi minua minun kummina.

• Anonyymi
      UUSI

Ei pysty enää. Analyysiparalyysi 😵‍💫

• Anonyymi
      UUSI

kysy tekoällilltä että mikä on piin viimeinen desimaali

mutta jooh mukavaa jos jotenkin pysryin auttamaan masentuneitkin tyttöjä, jollain tavalla.

t. Audi von Volvo.

• Anonyymi
      UUSI

Timo El Pippel on henkilö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      80
      8016
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6053
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      85
      5543
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5466
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4710
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      121
      2462
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1329
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1324
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1154
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      52
      1153
    Aihe