Vai sanotaanko maapalloa ja ihmistä älykkäämpää elämää.
Siitä kertoo monipuolisesti "Muinaiset avaruusoliot"-ohjelma , josta poimin tähän kaksi mielenkiintoista esimerkkiä.
Muinaiset avaruusoliot-ohjelma rynnii jo TOP 10:ssä ja parhaillaan menee kausi 16.
Mitä ihmiskunnalta halutaan salata ? Pelottaisiko meitä todella kaaokseen asti sellainen taho, joka tahtoo pelastaa maapallon...vai mistä on kyse ? Ylivallastako ?
Itse ihastuin ja varmistuin ohjelmassa heti kahteen jaksoon. Koska oli vallalla hypoteesi, jonka mukaan maapallon ydinaseisiin puututaan "ulkoapäin" jos ne uhkaa muita planeettoja. Jaksossa nähdään , miten ydinkärki pommitetaan säteillä toimintakyvyttömäksi ! Huikeaa ! ( Jakso Muinaiset avaruusoliot, kausi 12, jakso 14, Muukalaiset ja ydinaseet)
Toinen erityinen jakso oli kun oli kuvattu avaruudessa aluksen ikkunaan pölähtäneet enkelit. Nämä hybridienkelit voit itse arvioida. (Jakso Muinaiset avaruusoliot, kausi 8, jakso 10, Avaruusmatkailijat)
Ufot on olemassa
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ufoja on, niin kauan kun on lentäviä esineitä tunnistamatta.
- Anonyymi
Totta, tunnistamattomia lentäviä kohteita on ollut ja on edelleen runsain määrin, mutta ei tämä tieto kerro sinällään mitään ei-inhimillisen korkean tason älykyyden esintymisestä Maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, tunnistamattomia lentäviä kohteita on ollut ja on edelleen runsain määrin, mutta ei tämä tieto kerro sinällään mitään ei-inhimillisen korkean tason älykyyden esintymisestä Maassa.
Voisi heti nimet kaksi entistä suurvaltaa joissa sitä ei ainakaan mainittavasti esiinny.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisi heti nimet kaksi entistä suurvaltaa joissa sitä ei ainakaan mainittavasti esiinny.
Niin. Ihminen itse on saastainen ja paha, joka haalii mammonaa , ei tunne enää myötätuntoa, edes sääliä, käy sotia, uhraa, kiduttaa ja tappaa. Paha käy nyt ostaa koko maailmaa vastaan.
Tulee mieleen, onko tämä jokin maapallon oma karma ? Ihmisen karma ? Testi, jossa ihmisten ihmisyyttä mitataan ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maassa ei ainakaan enää mitään inhimillisyyttä ole. Ihminen ei ole muuttunut mihinkään aiempienkaan sotien jäljiltä. Sodasta tehdään jopa bisnestä. Tosi sairasta !
Ilman muuta Universumissa on paljon kehittyneempiä olentoja ja tietenkin aliolentoja, jotka käynee myös omaa kehityskaarta inhimillisyyteen tai kehittyäkseen eteenpäin... tms tms.
Sellainen tuskin hyökkää muualle tai ainakin kehittyneempi maailma ja Universumi sen estää.
Mitä Universumi sitten on, se on paljon yli yhden ihmisiän kysymys. Tai mitä äärettömyys tarkoittaa, kun emme näillä silmillä näe edes tasoja edessämme ja ympärillämme . Sinänsä kiehtovaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741