tai ollut osallisena kyseenalaisissa toimissa asiaan liittyen?
Oletko joskus toivonut jonkun kuolemaa
12
233
Vastaukset
- Anonyymi
Olen toivonut. Useinkin. Kaksi kertaa myös estänyt sen tapahtuman.
- Anonyymi
En ole ikinä toivonut kenenkään kuolemaa enkä ollut kyseenalaisissa toimissa.
- Anonyymi
Poijjaaaat
- Anonyymi
Kyllähän tuollaisia ihmisiä valitettavasti on. :/
- Anonyymi
Niin on juuh, jopa täälläkin sellaisia tapauksia.
- Anonyymi
Kukaan täysjärkinen ei tee sellaista.
- Anonyymi
Myönnän että maailma saattaisi olla parempi paikka jos tietyt ihmiset kuolisivat pois.
- Anonyymi
Aika moni voi toivoa, että todella hankalat ihmiset kuolisivat pois tältä pallolta. Despootit sun muut lasten raiskaajat. Ihan vain sen vuoksi, että he aiheuttavat ongelmia joko suurelle määrälle ihmisiä tai yhdellekin viattomalle lapselle. Henkilökohtaisesti en toivo kenellekään mitään pahaa.
- Anonyymi
En ja en.
- Anonyymi
Nuorena toivoin Kekkosen kuolemaa ja toive lopulta toteutui.
- Anonyymi
Olen toivonut vain omaa kuolemaa.
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512