Sain puhtaat paperit, eikä ole ikävä mitään.
Kysyin tekoälyltä olenko hullu
10
146
Vastaukset
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
kysy seuraavaksi tekoälyltä oletko sinäå hullu?
- Anonyymi
Koko youtube on seonnu. Näen siellä merkkejä meistä.
Mä oon varmaan seonnut!!!
:D :D - Anonyymi
kuulostaa keveältä
- Anonyymi
Sieltä voi kysyä mitä vaan. Missä on ikäväni kohde nyt?
- Anonyymi
Et ole hullu mikäli tekoälykin on sitä mieltä
- Anonyymi
Olisit kysynyt onko tekoäly hullu?
- Anonyymi
Tekoäly on tehty niin ettei se sano ketään hulluksi, ei auta tekemään rikoksia eikä rikkomaan valtamedia mielipiteitä.
- Anonyymi
Huono kysyä sellaiselta joka ei opi edes tuntemaan kuin algoritmejä niissä on helppoa huijata opettelemalla miten luulette että nasse osaa huijata persoonallisuus testeissä toisinaan saattaa kompastua niissäkin omaan nokkeluuteensa tosin
- Anonyymi
Kysyitkö varmasti omalla nimellä, äänellä ja naamalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741