Minun tunteistani?
Oletko epävarma
11
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Miehelle
- Anonyymi
En tiedä mitä tunnet. En näe mitään syytä siihen että haluaisit muuta kuin hyvää.
- Anonyymi
joku niin koodi että tässä harri-8, miaaä on corvete one?
. saklattua viestintään - Anonyymi
Ai että oonko! Miehelle
- Anonyymi
Tietysti olen. Miksi en olisi.
- Anonyymi
Tietenkin olen. Hän ei ole koskaan ilmaissut mitään suoraan. Kaikki on omien hatarien tulkintojeni, arvailujeni ja kuvitelmieni varassa. 💔
- Anonyymi
Niistäkin mutta eniten siitä et kuka hitto oot ees.
- Anonyymi
Naiselle KYLLÄ
- Anonyymi
Voisit edes kertoa haluatko tavata. feikit on feikkejä. anopanot kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Olen ollut epävarma kun sanat ja teot ei kohtaa. Olet pyörinyt deittisivustolla useampaan kertaan vuoden sisällä. Ei ihastunut mies noin käyttäydy.
Naiselta - Anonyymi
Omasta tilanteesta sen verran, ettei minulla ole tunteita itseäni paljon nuorempaa kohtaan. Minua kiinnostaa vain ikäiseni vanhemmat miehet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741