Välillä vaan silti mietin miksi ja miksi. Sen haluan silti sanoa, että en ihmettele miksi ihastuin. Se miksi en osannut puhua ja kuinka epäselvästi tiet erkanivat ovat enemmän murheenaiheita
Ei tullut meitä kuten varmaan jo huomattu
28
495
Vastaukset
- Anonyymi
...Mutta niin siinä kävi, ettei löydetty sitä yhteistä säveltä. Vian tunnistan itsessäni, en koskaan sinussa.
Toivottavasti olet nainen onnellinen.- Anonyymi
En ole onnellinen. Kaikki on mahdollista jos teet asioille jotain. Naiselta sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole onnellinen. Kaikki on mahdollista jos teet asioille jotain. Naiselta sivusta
Hänellä on toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on toinen.
Sinulla myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla myös?
Ei ole ollut ensimmäistäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on toinen.
Onko varmasti?
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varmasti?
SivuAinakin silloin oli. Se riittää mulle.
- Anonyymi
Me ollaan me mies jos niin päätät ja tahdot. Sinusta kiinni.
- Anonyymi
Päätin silloin että ei. Sinulla on joku, minulla ei ollut ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätin silloin että ei. Sinulla on joku, minulla ei ollut ketään.
🥺😔😞
- Anonyymi
Ei ole ollut tähänkään asti.
- Anonyymi
Olen onnellinen, mut onnellisin olisin hänen vierellään. Nähdään me vielä. ❤️Mä tunnistan taas itsestäni viat, hänessä en näe niitä vikoina. Pakeni tunteitaan minua kohtaan.. siksi vaikenee. Ymmärrän kyllä.
Meitä vaan ei ole luovuttajaksi tänne luotu. Kun ei ole edes päässyt alkuun niin miksi pitäs päästää irti.- Anonyymi
Teille kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Miksi ihastuit?
Miksi luovutat..- Anonyymi
Hän oli silloin niin kaunis. Olimme kuitenkin liian erilaisia ihmisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikot tekosyyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käännyitte pois ja menitte nettiin, missä on vielä hankalampaa.
- Anonyymi
Joskus sitä yhteistä säveltä ei löydy siksi, että selvittämätöntä ja puhumatonta on välillä niin paljon. Pitäisi saada purkaa ensin, että voisi lastata. On pakahduttavaa pyörittää yksin omia ajatuksia vailla vastauksia. Harmittelen ihan älyttömästi, että ei puhuttu sen miehen kanssa silloin, kun siihen oli mahdollisuus. Kokonaisuutena se kaikki kaunis tuntui melkeinpä farssilta.
- Anonyymi
Ei vain tultu toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain tultu toimeen.
Mies teki kaikkensa että yhdessä toimeentulo ja yhteys ei toimisi.
- Anonyymi
En luovuta... Pallo on nyt miehellä milloin nähdään, ei saatu sovittua päivää🥺
Naiselta- Anonyymi
Toivottavasti teillä onnistaa.
- Anonyymi
Luotettavan kanssa asiat etenee luontevasti, jos luottamusta ei ole, ei ole mitään muutakaan.
- Anonyymi
Kyllä kannattaalin olla sinisilmänen?
- Anonyymi
Nyt uutta matoa koukkuun ja ongelle 😀
- Anonyymi
Suurin negatiivinen asia oli ympärillä pyörineet ihmiset jotka muistuttivat minua ihmisen raadollisuudesta. Sinä itse olet ihana ja valloittava.
- Anonyymi
Millä tavalla raadollisuudesta?
- Anonyymi
Ei auta uudet madot koukkuun. Ei kiinnosta toiset miehet.
Sen myös haluan sanoa että aina voi selvittää asiat toisen kanssa keskustellen. Siihen tarvitaan kaksi ihmistä.
Odotan ja toivon mieheltä yhteydenottoa.
Jotain hyvää on ollut kuitenkin meillä tässä vuodessa. Niin jaksan ainakin uskoa
Naiselta 🌹
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512