Kun annettiin persuille ja kokoomukselle hallitusvastuu ja katsellaan kuinka velka vähenee, bensa halpenee ja rammat kävelevät, talous kasvaa suhisten ja työllisyys
kohisten. Kristillisetkin mahtuvat hyvin mukaan. 🤣🤣🤣
Tuliko nyt "Vahva Suomi" ?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienohan tästä tuli. Velkaa ei ole enää. Kaikki on päässeet töihin.
Ostovoima on noussut huikeasti. Bensan hinta on alle euron.
Ai niin - se olikin vaan riikkapettereitten toivotaan-toivotaan-valetta. - Anonyymi
Koskaan ei Suomi ole ollut niin rikas kuin nyt
Sanotaan suunnilleen niin, että koronan jälkeen 16.3. 2020 olen itse massiivisesti
vaurastunut ja tänä vuonna salkkuryhmä noussut noin 40 prosenttia
Pääomasijoitusten määrä on Suomen sijoituspankeissa noussut merkittävästi
eli meillä on yhä enemmän vauraita ihmisiä
Sitten jos jollain on hullu idea että ruvetaan osaajilta varakkailta
nyhtäämään veroja jotta jokujuoppoporukka laiskottelijoita saisi elää asumiststuealla keskellä kaupunkia ja pelata älyttömyyksiään
niin
se veisi maan Putinin bolshevismia köyhemmäksi - Anonyymi
riikkapetterit lupasivat ratkaista kaikki ongelmat, mutta ongelmien määrä
näyttää kymmenkertaistuneenn. - Anonyymi
Puhemies teki mokan
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009722168.html
"Puolueaktiivi teki Scriptan vieraskirjasta tutkintapyynnön keväällä 2019 – samoihin aikoihin vieraskirja katosi." - Anonyymi
Profetallinen aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741