Nainen jonnekin kun lähditte ns. etuajassa treeneistä? Kiva nähdä että teillä oli hauskaa. Hauskuutti tuo itseäkin. Ensi kertaan ☺️
Oliko teillä kiire
5
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me mitään etuajassa lähdetty. Virallinen osuus oli jo ohi. Ei ollut enää jaksamista eikä oikein tilaakaan ylimääräisille harjoituksille. Mutta hauskaa oli. Se on helppoa, kun on kivat treenikaverit 😊. Missäs välissä ehdit meitä kuikuilla? Varo, ettei keskittyminen herpaannu 😉
- Anonyymi
No siinä ihan vieressäsi. Etkai väitä ettet huomannut. Huomasin kyllä että katsoit myös takaisin 😊
- Anonyymi
Niin teinkin. Paljastuin 🫢 Sinua on niin kiva katsella 😘Mut nyt nukkumaan. Katsellaan ensi kerrallakin. Tai vielä parempi - jutellaan 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin teinkin. Paljastuin 🫢 Sinua on niin kiva katsella 😘Mut nyt nukkumaan. Katsellaan ensi kerrallakin. Tai vielä parempi - jutellaan 😊
Milloin taas nähdään? Minulle saa tulla tottakai juttelee.
Ei tarvitse ujostella. Täytyy yrittää itsekin, jospa suostuisit treffeille.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin taas nähdään? Minulle saa tulla tottakai juttelee.
Ei tarvitse ujostella. Täytyy yrittää itsekin, jospa suostuisit treffeille..Et uskokaan kuinka hyvältä treffit kuulostaisi, mutta leikki sikseen. Täytyy olla realistinen. En oikein usko, että olen se, ketä tarkoitit aloituksessa, vaikka tilanteet ovat ilmeisesti olleet samanlaisia. Olisi liian iso sattuma.
Yhdelle miehelle minun olisi sanottava, että olen aivan liian vanha hänelle. En tiedä, ymmärtääkö hän, että olen jo 40-kymppinen. Pitäisi päästä lipsauttamaan se johonkin väliin, mutta ei ole ollut tilaisuutta. Minun ei pitäisi antaa ymmärtää mitään eikä flirttailla. Joskus se on hankalaa ja olen kai luonteeltanikin vähän flirtti 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741