Haluat olla sen kanssa? Ja oliko ihan pakko kiusata sen asian suhteen jos et ollut tosissasi.
Miksi luulin että
25
280
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No mussahan on vähän semmoista teasy weasyn vikaa, niin siitä tulee, mutta ihanaa rakas multa tulee taas, palataan astialle plörts.
- AnonyymiUUSI
Ajatus oli niin absurdi, etten voinut ajatella, että luulit tosissasi niin😔 Kun aloit kysellä asiasta, lisäsin vettä myllyyn, että ymmärtäisit kuinka hassu olet. Et ymmärtänyt.🥲
- AnonyymiUUSI
Kai nyt tajusit ja olihan se toinen sinuun ihan rakastunut joten olisit voinut vähän olla ystävällisempi mulle asian suhteen ja lopettaa kiusaamisen
- AnonyymiUUSI
Sairasta touhua!
- AnonyymiUUSI
Tåmä sinun banaali eläytyminen näihin palstaäijän skeemoihin on sitä nimenomaan, että mieti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tåmä sinun banaali eläytyminen näihin palstaäijän skeemoihin on sitä nimenomaan, että mieti
No niin on kyllä!
- AnonyymiUUSI
Se mitään kiusaamista ollut. Vois vähän itsekin ajatella.
- AnonyymiUUSI
Eikö, mitä se sitten oli?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö, mitä se sitten oli?
SivustaEtkö väsy jo itsekin tämän saman äijän kuppaamiseen päivästä toiseen? Kun nyhdät silitä tietoa mitä ei ole oikeesti ns
- AnonyymiUUSI
Joku kuvittelee täällä, että kaikki on kiusaamista ja että juuri hänestä on aina kyse kaikessa täällä.
- AnonyymiUUSI
No voi ei- haluaisitko sinä omia tämänkin roolin mitä palstaäijä tässä esittää? T
- AnonyymiUUSI
Pikkuhiljaa saadaan mieli järkkymään.. sun vika tietenkin koska olet tyhmä😂
- AnonyymiUUSI
Ja sinä olet niin hemmetin viisas, että luulet jonkun uskovan juttujasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet niin hemmetin viisas, että luulet jonkun uskovan juttujasi!
Kerro ny ensin että mihin tämänkään palstaäijän monologin osalta olisi mihin uskoa? Moro.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan tuu onnistumaan. 😅 Pelaan vain asian kanssa ja näyttelen.. Pelaan takas, kun mulla pelataan.
Olen askeleen edellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tuu onnistumaan. 😅 Pelaan vain asian kanssa ja näyttelen.. Pelaan takas, kun mulla pelataan.
Olen askeleen edellä.Liukuvaa menoa kun curling vehkeet kondiksessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ny ensin että mihin tämänkään palstaäijän monologin osalta olisi mihin uskoa? Moro.
Huomaatkos T nainen, ettei sinulle edes vastaa kukaan. Aika surullista loppujen lopuksi, kun ajattelee, että joku, tässä tapauksessa sinä, käytät kaiken aikasi vastaamalla näihin lankoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liukuvaa menoa kun curling vehkeet kondiksessa.
Päiväkotihorot lisää liukkaria uuden ukon tullessa pukille. Jono se on mikä tarvii liekkaria.
- AnonyymiUUSI
Juu voi että kun oon niiiin tyhmä. Nyyyh. En tajuu mistään mitään.
- AnonyymiUUSI
Siinäpä se tulikin :-D
- AnonyymiUUSI
Come my airhead dwarf
- AnonyymiUUSI
Niin puhu vain omasta puolestas. Tuuli viuhuu läpi korvien.
- AnonyymiUUSI
Ehkä siksi, koska halusin olla sen kanssa ja olin tosissani, mutta nyt se ei enää ole mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Miksi ei ole mahdollista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole mahdollista
Liian sekava tilanne emmekä käy enää samoissa paikoissa niin ei ole mahdollisuutta nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028147Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907421Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot785572Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144775Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232548Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys572439Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e71401Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71394Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461240