Onhan kenkälaatikko olemattomilla räystäillä helppo tehdä huonejärjestys helppo suunnitella.
Kyllä ne räystäät siltl kruunaa rakennuksen, ja suojaa seiniä.
Aina tulee uutta muotia, niinkuin aikoinaan valesokkeli. Nyt ne on kosteuspommeja. Nekin talot olivat rumia.
Nyt uusi villitys kesämökeissä. Rannoille kuljetetaan kuorma-auton lavoilla työmaakopin näköisiä huviloita.
Miksi ei palata vanhaan nätin näköiseenn, tupa kaks kamaria. Siihen eteinen, jossa sauna ja vc ja pesutilat.
Miksi nykytalot/rakennukset on rumia
12
147
Vastaukset
- Anonyymi
Se joutuu siitä, että nelikulmainen laatikko on helppo ja halpa päällystää
katoilla ja laitteilla, kaarevat pinnat maksavat ja yksilölliset ratkaisut
hoidossa jne. Talo joka muodostuu kenkälaatikoista voidaan maksimoida
hyödyssä ei jää hukkatilaa nurkkiin, jotka ovat kalliita kun neliöhinta
on ylittää 5000 euroa- Anonyymi
Kaupungissa kerrostaloissa ei paljon mahdollisuuksia.
Ajattelin omakotitaloja.
Jostain kumman syystä vanhanaikainen rakennus puolen metrin kivijalalla, katonlape 1/2,5,n siihen normaali-ikkunat on nykysuunnittelijoille myrkkyä.
Tietenkin kauneus katsojan silmissä.
Sitten itketään vanhojen puutaloalueiden perään, kun ei jostain syystä ymmärretä rakentaa uusia..
Kaava-alueilla kaavoitus määrää minkälaisen saa rakentaa.
- Anonyymi
Arkkitehdeille ei ole mielikuvitusta.
- Anonyymi
Maku on kuin perse, jokaisella on se omansa.
- Anonyymi
Ei ole sivistynyttä kirjoittaa takapuolesta, kun on tarkoitus keskustella asuintaloista ja niiden ulkomuodosta.
- Anonyymi
Jos seuraatte usaraukkoja millaisissa laatikkoläävissä ne elävät
ns. omakotitaloja kilometri kilometrin jälkeen ei mitään -alueella
työmatkat sata kilometriä ja kauppana bensa-asema
surkee suurkaupunkien ulkopuolista omakotitaloelämää laatikossa
keskellä eimitään- Anonyymi
Onkohan tämä kirjoitus Suomen oloista vai Aamerikasta.
En ole siellä käynyt, ettei voi verrata.
- Anonyymi
CABAL käskenyt tehdä rumaa ja huonoa. Ankea talo ja sisustus lisää ihmislajin huonoa vointia ja vaikuttaa mielialaan.
Rakennus alalla on välistä vetäjiä, mafioita, korruptiota ja halua tehdä virheitä. Esim JKL ja ymp oli 1970 oli esivahinkoja koska katossa tahallaan rikottu suojamuovi rakennus vaiheessa ym kph kosteusvaurioita. Ihmisten haluttu tuhlaavan rahansa korjauksiin ja maksa veroja joka asiasta. Maailmassa on pahan tekijöiden joukko jotka menivät vain haittoja ja anutyivat siitä.
Asunnoissa on vain yksi ja jossa postiluukku niin miksi ostatte niitä ?.
Ahatitanasuntojamjoissa tilattu tila könkkölöille.
Ihmiset ovat vain hölmöjä ja hyväksyvät huonon kohtelun!,- Anonyymi
Minä en ymmärtänyt tästä oikein mitään.
- Anonyymi
Sitä olen minäkin ihmetellyt, vanhat talot on kauniita ja terveitä.
- Anonyymi
On tullut talomainoksia klikattua, niin Google työntää niitä lisää. Ei ole tarkoitus rakentaa.
Tuntuu, että nykysuunnittelijoilla on kilpa, kuka suunnittelee rumimmat talon.
Jopa seitkytluvun talotkin oli paremmannäköisiä. - Anonyymi
On tullut talomainoksia klikattua, niin Google työntää niitä lisää. Ei ole tarkoitus rakentaa.
Tuntuu, että nykysuunnittelijoilla on kilpa, kuka suunnittelee rumimmat talon.
Jopa seitkytluvun talotkin oli paremmannäköisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393