Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian syvää ja intohimoista
Jotenkin se harmittaa
148
2704
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla lähelle, jos et päässyt tutustumaan?
- Anonyymi
Oisko vaikka katseet ja lopulta tämä palstayhteys ja tapahtumat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se kemia ja intohimo oikeasti liikaa vai liikaa siinä paikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ette ole tapailleet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se kemia ja intohimo oikeasti liikaa vai liikaa siinä paikassa?
Varmaan siinä paikassa se ei ollut sallittua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa ole missä se ei olisi sallittua, jos työpaikasta kyse se on ihan täysin ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kiellettyäkään, mutta ymmärrän asian haastavuuden 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni palstaäijän jollotus toistaa kieltämättä itseään, terävä olet hyvä poika. -ulla Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni palstaäijän jollotus toistaa kieltämättä itseään, terävä olet hyvä poika. -ulla Tee
Turha tommosia ullia on kirjoitella. Jokainen tajuaa,
kukaan ei tommosia nimmareita itsestään kirjota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha tommosia ullia on kirjoitella. Jokainen tajuaa,
kukaan ei tommosia nimmareita itsestään kirjota.Miksi ei voisi kirjoittaa, nyt en aivan ymmärtänyt mitä haet tällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen ymmärrät arjessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fyyfxuxfuxcuc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J .entiin ihoilleja lopulta alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan varsinkin kun molemmat varattuja ja toisen pariskunnan molemmat osapuolet vielä samalla työpaikalla töissä.
- Anonyymi
No kyllä pystyt ja erittäin surullista jos jätät sen mitä oli tarkoitettu taakse. Se olisi kaikki ollut niin oikein Kuin joku asia voi olla. Naiselta ❤️
- Anonyymi
Miksi pelkäät kauneinta ja ainutlaatuisinta asiaa elämässä? Anna sille mahdollisuus.
- Anonyymi
Oletko sinä se palstaäijän avauksissa hyvin ristiriitaisesti kirjoittava päätä aukova miesoletettu, joka vuorotellen jaakaa juuri jotain tämmöistä annetaan aidolle rakkaudelle mahdollisuus - soopaa? Kysymys on retorinen🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se palstaäijän avauksissa hyvin ristiriitaisesti kirjoittava päätä aukova miesoletettu, joka vuorotellen jaakaa juuri jotain tämmöistä annetaan aidolle rakkaudelle mahdollisuus - soopaa? Kysymys on retorinen🤦♀️
No ei ole. Jotkut työskentelevät jotkut ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Jotkut työskentelevät jotkut ei.
No hyvä jos et palstalla manipuloinnin takia ole ns sapattia ottanut sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä jos et palstalla manipuloinnin takia ole ns sapattia ottanut sentään
Ei kuulu tapoihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on todellakin retorinen ja kaukaa haettu. Huomaa että puolet on normaaleja ja kirjoittaa normaalisti ja puolet on heti hyökkäys kannalla ja asiat pyörii sillä porukalla samojen ihmisten pyörittämisessä, ristiriitaa, riidanhakuisuutta mutta miten vain. Vapaa palsta kaikelle anonyymeille
- Anonyymi
Miten kemia voi olla liian syvää ja intihimoista.
- Anonyymi
No jos pelkät sanat, katse ja läsnäolo vetää ihan veteläksi niin siinä on vaikea olla.
Kuin saisi jatkuvia sähköiskuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos pelkät sanat, katse ja läsnäolo vetää ihan veteläksi niin siinä on vaikea olla.
Kuin saisi jatkuvia sähköiskujaTulet varmasti katumaan kun et tartu tilaisuuteen…
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin saisi jatkuvia sähköiskujaKirjoitteleeko siellä mies vai nainen? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet varmasti katumaan kun et tartu tilaisuuteen…
SivustaVoi hyvää päivää kun osaatkin palstaäijää kisuttava mies olla leija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteleeko siellä mies vai nainen? 🤔
Mies, nainen oli varattu, joten siinä syy miksen toiminut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies, nainen oli varattu, joten siinä syy miksen toiminut.
Vapaa oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin saisi jatkuvia sähköiskujaSiis hetkonen, voiks aikuinen normaali ihminen kokea noin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hetkonen, voiks aikuinen normaali ihminen kokea noin??
En ole koskaan kuullutkaan tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hetkonen, voiks aikuinen normaali ihminen kokea noin??
Voi kokea. Olen kokenut.
Nainen sivusta
- Anonyymi
Siinähän voivottelet
- Anonyymi
Onko Sulla yhtä mahtava päivä kuin tällä palstaäijälläkin? Ps mitään naista ei ole eiku😏
- Anonyymi
Olisihan se tietysti ollut ihan kamalaa, jos olisi joutunut johonkin lähikontaktiin vasten tahtoa!
- Anonyymi
Tänä iltana mielikuvitustreffit, Frankenstein-elokuvan uusin filmatisointi, popkornia.
- Anonyymi
Älä nyt jaksa tähänkin ketjuun tulla jauhamaan, pliis.
- Anonyymi
Kirjotetaan tarina taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt jaksa tähänkin ketjuun tulla jauhamaan, pliis.
Kohta on Päänsisäinen, ja Maria Multaspektaakkeli jauhaa kyllä kaikkien kivien omistajien puolesta. Kuulemma.
-sivusta
- Anonyymi
Aika sääli
Sivusta - Anonyymi
Samalla kun kaipailet, voit gubbe huudella; tuleeko joku tuntematon gubbe vielä kassien tyhjennykselle!
- Anonyymi
Miten voi olla yhtään mikään "syvää tai intohimoista", jos ette edes päässeet tutustumisasteelle? 🫠
- Anonyymi
Kyll voi olla.
sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyll voi olla.
sivusta.Vain mielikuvituksessa. Tuollaisessa tilanteessa ei ole mitään todellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain mielikuvituksessa. Tuollaisessa tilanteessa ei ole mitään todellista.
Pessimisti ei pety?
- Anonyymi
Oletko sinä se nainen, jota yritin monta vuotta? Jolle kerroin pitäväni hänestä.
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Etkö Tuomo ole huomannut jo se nainen silloin oli ja mennyt jo varmaan ja nykyiset naiset ovat uusia täällä. Älä sotke niitä keskenään ja huuda menemään pitkin kyliä.
- Anonyymi
Huomaatko Tuomo kun nimität naisia hän nimiseksi pitkin vuosia. On niitä silloin useita vai pitkä lista. Meneekö nyt naiset sekaisin. Entiset ja nykyiset ja jotkut siltä väliltä. Huudat menemään syytöksiä täällä ja muuallakin. Häiriköit monia täällä mutta nautit siitä varmasti, ei epäilystä.
- Anonyymi
Mistä päin, kenelle?
- Anonyymi
Omalla kohdalla, yritin nimenomaan palstan kautta auttaa toista tutustumaan itseeni ja rohkaista, että samassa veneessä ollaan. Tarkoitus ei ollut painostaa, vaan keventää koko hommaa, ettei kaikki ole iIIN VAKAVAA ja tuoda esille, että olen oikeasti tosi rento ja ns. Helppo tyyppi.
Eräs nainen- Anonyymi
vai että oikein anonyymipalstan kautta yritit auttaa. anna mun kaikki kestää.
- Anonyymi
Palstan kautta auttaa tutustumaan 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai että oikein anonyymipalstan kautta yritit auttaa. anna mun kaikki kestää.
No vttu joo ja onnistuin, mutta vähän jälkijunassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan kautta auttaa tutustumaan 🤣🤣
Noooo... Kattellaan.
- Anonyymi
En tykkää liian rennoista naisista,he vokottelee toisten miehet.
- Anonyymi
Tuo "liian lähelle" on hyvä kuvaus.
Mitä sellaisesta voi tulla, jos heti alkumetreillä on täysin aivot tiltissä.- Anonyymi
Mulla menee tilttiin pelkästä ajattelusta vaikka ei olla hetkeen nähty. 😂
- Anonyymi
Ei tuollainen henkilö saa ikinä mitään aikaiseksi. Loputon selittelijä. Raskas olisi kumppanina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilttiin menee vaikka ei olla tavattu 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tiltissä aina, vaikka oon yksin.
- Anonyymi
Edelleen raastaa rakkaus ja silmiini nousevat monesti vuolaat kyyneleet. Samaistun myös sinun kuvailuun tuosta, kun toinen pääsee ns. Ihon alle.
Eräälle miehelle, rakkaus ei ole loppunut vaan kasvanut ja muuttanut muotoaan. - Anonyymi
Pistäähän se sellainen koko kropan sekaisin 😊 mutta tommoista sattuu harvoin kohdalle. Itsellä samanlainen tilanne erään kanssa❤️
- Anonyymi
S❤️J
- Anonyymi
Jo olet J, niin kyllä vieläkin sinut haluaisin. ❤️
- Anonyymi
Oliko naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Kerroitko taannoin joukolle nähneesi eroottisen unen?
- Anonyymi
Minua ainakin hymyilytti, koska aiheena jotenkin samansuuntaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ainakin hymyilytti, koska aiheena jotenkin samansuuntaista.
ehkei huomannut tai jopa testasikohan, jos hän ois silleen huomaavaisen skarppikin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkei huomannut tai jopa testasikohan, jos hän ois silleen huomaavaisen skarppikin:)
nää on niitä mun (todennäköisiä yksipuolisia) ”päiväunia”
- Anonyymi
Niin teit siinä virheen, rakkaus oli aitoa ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Virheistä oppii joskus, ehkä, tai sitten ei.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meidän kuuluu olla. Rakas mies ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meidän kuuluu olla. Rakas mies ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei, jää lopun elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää lopun elämääni.
- Anonyymi
Niin oli, tai siis on.
- Anonyymi
Muista kertoa se muillekin, ettei meidän välillä ole mitään.
- Anonyymi
Kelle muille?
- Anonyymi
tarkoitatko, ettei tulekaan mitään eli ei mitään vielä tai ei mitään koskaan ollutkaan/tulekkaan? kumman negatiivinen kommentti
- Anonyymi
Ei menneitä kannata muistella, mennyttä mikä mennyttä, elämä jatkuu älkää jankatko samaa vuositolkulla.
- Anonyymi
ei sussa ollu naista vaikka söit mua silmilläs -n
- Anonyymi
Sehän nääs riippuu pihatontut skenekeket katseen laadusta häiritseekö se vai njet
- Anonyymi
Tosta voi kohdallani itseään syyttää mä annan tutustua kyllä mutta siihen oletukseen joka itsellä musta on en itseeni miksi mitä turhaan kun toinennjo valmiiksi olettaa mun olevan jotain muuta kuin olen lopputuloksena sellainen ihminennei halua tutustua kuitenkaan
- Anonyymi
Minuakin harmittaa se ettet antanut meille edes mahdollisuutta.
- Anonyymi
Mutta eihän vielä ole myöhäistä.
- Anonyymi
Onko iso banaani pieni banaani mikä homma
- Anonyymi
Mene eteenpäin. <3 Olen mennyt eteenpäin ja tehnyt töitä sen eteen. > L
- Anonyymi
Mene eteenpäin. <3 Olen mennyt eteenpäin ja tehnyt töitä sen eteen. > L
- Anonyymi
Jäit ilman naisen kosketusta kuinka monta novellia siitäkin pitää kirjoittaa suihkun kautta uutta matoa koukkuun. Naiselta
- Anonyymi
Eipä ole kyse siitä antaako itssensä tutustua toiseen ei ole sellainen ns monivalinta tehtävä kyse on halusta tutustua jos itse kokee toisen vastenmieliseksi voin sanoa ei ole pienintäkään halua tutustua moiseen ihmiseen niissä vaan on se ikävä puoli että tyrkyttävät itseään väkisinkin halusit tai et mikä on stalkkeri näin niin kui kysymyksenä ehkä jos sulla on itsestäsi netissä mitään tietoja voit olla varma että moinen ne käsiinsä etsii voidakseen olla haluamasi kaltainen jotta hänet kelpuutat/huolit mu rankkarooli jopa heille esittää muuta kuin ovat loppuelämänsä multa onnistuu sekin tarvittaessa tähän asti olen vaan päässy helpommalla olemalla omaitseni joten kysymyksenä mitä/millaista on helppo elämä joku toinen ei kestäisi elämääni päivääkään
- Anonyymi
Oletko siis suosittu ja kerrasta poikki tyylinen ja tietynlainen julkinen henkilökin(fb:ssa jotain)
- Anonyymi
Joulua
- Anonyymi
Nyt sit vaan antamaan mahdollisuus sellaiselle johon ei ole kemiaa eikä intohimoa, helppoa.
- Anonyymi
Tuntuu olevan monelle se parempi vaihtoehto. Anna mun kaikki kestää taas.
- Anonyymi
Kyllä, ei tarvitse jännittää kun ei ole mitään jännitystä välillä, kuin työkaverin kanssa puuhastelisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ei tarvitse jännittää kun ei ole mitään jännitystä välillä, kuin työkaverin kanssa puuhastelisi.
Ja parasta tässä on se, mikään paikka kropassa ei mene tilttiin, toiminta taattu.
- Anonyymi
Suljettiinko tää hullupalsta kokonaan vihdoin
- Anonyymi
Ei. Palsta tökkii aina välillä ja tämä tuntuu olevan nyt tökkimisviikonloppu. Maanantaina ehkä korjaantuu, oletan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Palsta tökkii aina välillä ja tämä tuntuu olevan nyt tökkimisviikonloppu. Maanantaina ehkä korjaantuu, oletan.
Sain lisätty kommentin eiliseen aloitukseeni, mutta ykkössivuke se ei noussut😡
- Anonyymi
Se tilanne, kun toinen tuntuu vain kaikella tapaa ihanalta, hyvältä ja sopivalta. Tuntuu liian hyvältä ja omalta. Jos toisesta voi seota, niin sekosin hänestä täysin.
- Anonyymi
Mulla (yksipuoliseen) sekoamiseen meni vuosikymmeniä(lähes36v) ja vain (olete)yhdestä tapaamisesta🤍🤎+36v =>😵💫… ja vielä kohtalon ivaako harhautuksestako 6.6.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama.
En usko, joten voitko avata asiaanne yhtään enempää? Vai tarkoititkohan aivan samaa
- Anonyymi
Näin tein. Lamaannuin täysin kun kohtasin. Ulospäinsuuntaunut minä muuttui kankeaksi säästä puhujaksi.
Varmaan näkyi kilometrien päähän että olin ihastunut. Vuosien yksinolon jälkeen ja eronnut n.
Miten joku voikaan vaikuttaa noin? Olen edelleen 🥰mutta kohde välttelee. Vaikka selkeästi toi tunteet esille. Tuli moni asia väliin.
Jäi ikävä mutta näillä mennään. Kaipaan häntä ihan saakelin paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, joten voitko avata asiaanne yhtään enempää? Vai tarkoititkohan aivan samaa
No en halua avata, muuta kuin että rakastuin syvimmällä mahdollisella tavalla, jonka voin kuvitella olevan mahdollista juuri osittain manitsemiesi juttujen johdosta. Lisäisin vielä että myös se, kuinka hän on oma ihana itsensä, on niin valloittavaa ja ihanaa.
- Anonyymi
Kyllä katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! Näin sen sun kasvoista!!
- Anonyymi
Kasvoissa on eleitä, mutta silmistä…
- Anonyymi
Höps vaan. Milloin muka?
- Anonyymi
Joo, kyllä mä susta pidän hitokseen. Niin paljon, että kerron sulle kaikki ilot ja surut irl viestillä tai sitten, kun nähdään.
En täällä.
Sivusta - Anonyymi
Joo, kyllä mä susta pidän hitokseen. Niin paljon, että kerron sulle kaikki ilot ja surut irl viestillä tai sitten, kun nähdään.
En täällä.
Sivusta - Anonyymi
En täällä.
Sivusta kuin hänelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höps vaan. Milloin muka?
80-luvulla?
- Anonyymi
Harmittaa...
- Anonyymi
Sama! Mikä sua?
- Anonyymi
Olen tiennyt ja tuntenut jo kauan että minut on tarkoitettu sille naiselle.
- Anonyymi
Jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä, kannattaa kuunnella tunteita. Eihän tietenkään pakko ole. Sekin on silloin hyvä ratkaisu.
Rikkomaan toisen suhdetta tms ei kannata tietenkään mennä.
Voimia! - Anonyymi
Sivusta: Hyvää yötä kultamussu (mies) toivoo 🥰🍪🍫
- Anonyymi
Olen tiennyt jo kauan, ettei tunteet mene ohitse. Tällä on syvempi tarkoitus tilanteesta huomimatta. Hän on se ihminen, joka tulee uudelleen elämääni. Tällä kertaa pysyvästi.
- Anonyymi
Minkälainen ihminen hän sitten on? Miltä näyttää ja milloin olette tavanneet?
- Anonyymi
Upeeta!!!! Tuo on niiiin hienoa että uskoo ja toivoo eikä jää möllöttämään.
En taatusti ole hän, mutta hän nainen vai mies ja noin ikä? - Anonyymi
Tämä tuntematon täällä jossain tsemppaa teitä täysillä. Mahtavaa, että löytyy tuollainen ihminen tästä maailmasta - siitä pitää pitää kiinni, kun kiinni hänet vihdoin saa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuntematon täällä jossain tsemppaa teitä täysillä. Mahtavaa, että löytyy tuollainen ihminen tästä maailmasta - siitä pitää pitää kiinni, kun kiinni hänet vihdoin saa!
Ihan turhaan tsemppaat 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan tsemppaat 😆
Ei katkeruudellasi ole mitään merkitystä. Se on voimaton rakkauden edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei katkeruudellasi ole mitään merkitystä. Se on voimaton rakkauden edessä.
Kätkettyä epätoivoa… katkeruus sulaa rakkauteen kuin kuuma veitsi voihin…
- Anonyymi
Sivusta: Olisipa mukavaa olla tulevaisuudesta noin varma. Yhteiseen tulevaisuuteen tarvitaan kaksi!
- Anonyymi
Saimme kai toisistamme esiin pahimman. Ketä tai mitä lie saa kiittää ettemme antautuneet tuon valtaan. Toiveita ei voi kutsua esiin tai pitää loitolla mielin määrin. Ne nousevat sisimmästä kuin hyvät tai pahat aikomukset. Ja ilmoittamatta itsestään. Nyt sitten puuttuu jotain. Onko kohta mitään itsestä jäljellä.
- Anonyymi
Jos takana on suuret vedet, ei kyse ole tihkusateesta. Se hukuttaa meidät. Painaa polvilleen, liittää yhteen, vääjäämättä.
Äläkä sinä ikinä puhu jännityksen laukeamisesta muualla kuin sängyssä minun kanssani. - Anonyymi
AP Miksi nyt olisi liian myöhäistä korjata asiaa?
- Anonyymi
Övzumc
- Anonyymi
testi
- Anonyymi
testi
- Anonyymi
Testi
- Anonyymi
Teeesti
- Anonyymi
Nyt vaan mahdollisuutta antamaan. Tommoisia kemioita ei vaan tule usein elämässä vastaan. Mieti itsesi 80-vuotiaaksi. Mitä katuisit, sitä että tulit kokeneeksi elämäsi rakkauden, joka kenties yhä on elämässäsi. Millaista olisi tulla vanhenemaan tietämättä tuota matkaa mikä nyt olisi mahdollisuus aloittaa.
- Anonyymi
J haluaisi otseään no ei ole ennen kuulumayonta ugh
- Anonyymi
Toimiiko tämä?
- Anonyymi
Pystyy kommentoimaan, mutta ei tekemään aloituksia.
Sivut ei myöskään päivity.
- Anonyymi
Menikö naiselle? Jos olet tulevaisuudessa lähimaisemissa, niin voidaan yrittää lähentyä pikkuhiljaa, hivuttautumalla lähemmäs 🥲
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157185Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26494806Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243134Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501295
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e671069Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1161038Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50939Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27853