Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian syvää ja intohimoista
Jotenkin se harmittaa
54
792
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla lähelle, jos et päässyt tutustumaan?
- AnonyymiUUSI
Oisko vaikka katseet ja lopulta tämä palstayhteys ja tapahtumat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se kemia ja intohimo oikeasti liikaa vai liikaa siinä paikassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ette ole tapailleet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se kemia ja intohimo oikeasti liikaa vai liikaa siinä paikassa?
Varmaan siinä paikassa se ei ollut sallittua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa ole missä se ei olisi sallittua, jos työpaikasta kyse se on ihan täysin ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kiellettyäkään, mutta ymmärrän asian haastavuuden 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni palstaäijän jollotus toistaa kieltämättä itseään, terävä olet hyvä poika. -ulla Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni palstaäijän jollotus toistaa kieltämättä itseään, terävä olet hyvä poika. -ulla Tee
Turha tommosia ullia on kirjoitella. Jokainen tajuaa,
kukaan ei tommosia nimmareita itsestään kirjota.
- AnonyymiUUSI
No kyllä pystyt ja erittäin surullista jos jätät sen mitä oli tarkoitettu taakse. Se olisi kaikki ollut niin oikein Kuin joku asia voi olla. Naiselta ❤️
- AnonyymiUUSI
Miksi pelkäät kauneinta ja ainutlaatuisinta asiaa elämässä? Anna sille mahdollisuus.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä se palstaäijän avauksissa hyvin ristiriitaisesti kirjoittava päätä aukova miesoletettu, joka vuorotellen jaakaa juuri jotain tämmöistä annetaan aidolle rakkaudelle mahdollisuus - soopaa? Kysymys on retorinen🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se palstaäijän avauksissa hyvin ristiriitaisesti kirjoittava päätä aukova miesoletettu, joka vuorotellen jaakaa juuri jotain tämmöistä annetaan aidolle rakkaudelle mahdollisuus - soopaa? Kysymys on retorinen🤦♀️
No ei ole. Jotkut työskentelevät jotkut ei.
- AnonyymiUUSI
Miten kemia voi olla liian syvää ja intihimoista.
- AnonyymiUUSI
No jos pelkät sanat, katse ja läsnäolo vetää ihan veteläksi niin siinä on vaikea olla.
Kuin saisi jatkuvia sähköiskuja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos pelkät sanat, katse ja läsnäolo vetää ihan veteläksi niin siinä on vaikea olla.
Kuin saisi jatkuvia sähköiskujaTulet varmasti katumaan kun et tartu tilaisuuteen…
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuin saisi jatkuvia sähköiskujaKirjoitteleeko siellä mies vai nainen? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulet varmasti katumaan kun et tartu tilaisuuteen…
SivustaVoi hyvää päivää kun osaatkin palstaäijää kisuttava mies olla leija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteleeko siellä mies vai nainen? 🤔
Mies, nainen oli varattu, joten siinä syy miksen toiminut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies, nainen oli varattu, joten siinä syy miksen toiminut.
Vapaa oli
- AnonyymiUUSI
Siinähän voivottelet
- AnonyymiUUSI
Onko Sulla yhtä mahtava päivä kuin tällä palstaäijälläkin? Ps mitään naista ei ole eiku😏
- AnonyymiUUSI
Olisihan se tietysti ollut ihan kamalaa, jos olisi joutunut johonkin lähikontaktiin vasten tahtoa!
- AnonyymiUUSI
Tänä iltana mielikuvitustreffit, Frankenstein-elokuvan uusin filmatisointi, popkornia.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt jaksa tähänkin ketjuun tulla jauhamaan, pliis.
- AnonyymiUUSI
Aika sääli
Sivusta - AnonyymiUUSI
Samalla kun kaipailet, voit gubbe huudella; tuleeko joku tuntematon gubbe vielä kassien tyhjennykselle!
- AnonyymiUUSI
Miten voi olla yhtään mikään "syvää tai intohimoista", jos ette edes päässeet tutustumisasteelle? 🫠
- AnonyymiUUSI
Kyll voi olla.
sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyll voi olla.
sivusta.Vain mielikuvituksessa. Tuollaisessa tilanteessa ei ole mitään todellista.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä se nainen, jota yritin monta vuotta? Jolle kerroin pitäväni hänestä.
- AnonyymiUUSI
Omalla kohdalla, yritin nimenomaan palstan kautta auttaa toista tutustumaan itseeni ja rohkaista, että samassa veneessä ollaan. Tarkoitus ei ollut painostaa, vaan keventää koko hommaa, ettei kaikki ole iIIN VAKAVAA ja tuoda esille, että olen oikeasti tosi rento ja ns. Helppo tyyppi.
Eräs nainen- AnonyymiUUSI
vai että oikein anonyymipalstan kautta yritit auttaa. anna mun kaikki kestää.
- AnonyymiUUSI
Palstan kautta auttaa tutustumaan 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Tuo "liian lähelle" on hyvä kuvaus.
Mitä sellaisesta voi tulla, jos heti alkumetreillä on täysin aivot tiltissä.- AnonyymiUUSI
Mulla menee tilttiin pelkästä ajattelusta vaikka ei olla hetkeen nähty. 😂
- AnonyymiUUSI
Edelleen raastaa rakkaus ja silmiini nousevat monesti vuolaat kyyneleet. Samaistun myös sinun kuvailuun tuosta, kun toinen pääsee ns. Ihon alle.
Eräälle miehelle, rakkaus ei ole loppunut vaan kasvanut ja muuttanut muotoaan. - AnonyymiUUSI
Pistäähän se sellainen koko kropan sekaisin 😊 mutta tommoista sattuu harvoin kohdalle. Itsellä samanlainen tilanne erään kanssa❤️
- AnonyymiUUSI
Jo olet J, niin kyllä vieläkin sinut haluaisin. ❤️
- AnonyymiUUSI
Oliko naiselle vai miehelle?
- AnonyymiUUSI
Kerroitko taannoin joukolle nähneesi eroottisen unen?
- AnonyymiUUSI
Minua ainakin hymyilytti, koska aiheena jotenkin samansuuntaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua ainakin hymyilytti, koska aiheena jotenkin samansuuntaista.
ehkei huomannut tai jopa testasikohan, jos hän ois silleen huomaavaisen skarppikin:)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ehkei huomannut tai jopa testasikohan, jos hän ois silleen huomaavaisen skarppikin:)
nää on niitä mun (todennäköisiä yksipuolisia) ”päiväunia”
- AnonyymiUUSI
Niin teit siinä virheen, rakkaus oli aitoa ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Virheistä oppii joskus, ehkä, tai sitten ei.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Niin oli, tai siis on.
- AnonyymiUUSI
Muista kertoa se muillekin, ettei meidän välillä ole mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei menneitä kannata muistella, mennyttä mikä mennyttä, elämä jatkuu älkää jankatko samaa vuositolkulla.
- AnonyymiUUSI
ei sussa ollu naista vaikka söit mua silmilläs -n
- AnonyymiUUSI
Tosta voi kohdallani itseään syyttää mä annan tutustua kyllä mutta siihen oletukseen joka itsellä musta on en itseeni miksi mitä turhaan kun toinennjo valmiiksi olettaa mun olevan jotain muuta kuin olen lopputuloksena sellainen ihminennei halua tutustua kuitenkaan
- AnonyymiUUSI
Minuakin harmittaa se ettet antanut meille edes mahdollisuutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741