"..edellytyksenä sopimukselle on, että kaikki siteet Teboiliin on katkaistu ennen sopimuksen allekirjoittamista."
https://yle.fi/a/74-20192759?origin=rss
Siinähän tuo olisi ihan järkevä vaihtoehto niille jotka eivät vielä ole kokonaan ryssittyneet! 😆
https://seo.fi/
Teboilin yrittäjät SEO:lle?
9
408
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläköhän Taistoa naurattaa?
"Joensuulainen Teboil-yrittäjä Taisto Nikkinen pitää Teboiliin ulottuvia pakotteita naurettavina." Kas näin nauraa Taisto 🤣 ja Taisto nauraa näin🤣 - Anonyymi
Mielestäni kenekään ei pitäisi asioida noissa asemissa vaikka entinen Teboil asema muuttaisikin ketjua tai nimeä. Kolme vuotta on ollut aikaa vaihtaa jokaisen ketjua mutta se tehdään vasta nyt, pakon edessä. Mielestäni jokainen Teboilia pyörittävä ansaitsisi kokea konkurssin.
- Anonyymi
Periaatteessa en minäkään jäisi kaipaamaan konkurssin tehneitä ryssälän Teboilin leivissä olleita, ja esimerkiksi SEO -ryhmään muuttavia, mutta elettävähän se on niidenkin eivätkä olisi sitten kuormittamassa Kelaa.
- Anonyymi
Turha vätkylöitten on kitistä kuitenkin konkat maksaa lopulta veronmaksajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mutta nämä kahjot eivät sitä ymmärrä. Ulisevat vain aivopesun yhteydessä saamiaan sanoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan vähän hölmömmällekin, että miten ne veronmaksajat maksaa yrittäjien tekemät konkurssit? 🤣🤣
- Anonyymi
Työntekijöiden palkat.
- Anonyymi
Entä kun Teboil omistaa kiinteistön ja tankkaus mittarit.
- Anonyymi
Ei omista Kiteellä, johtaja omistaa ne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392