Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita?
Kaiken muun olen jo hyväksymässä – mutta tämän ainoan kysymyksen haluan vielä ymmärtää.
En syytä, en vaadi mitään, haluan vain rehellisen vastauksen
Haluan kysyä vain yhden asian
40
621
Vastaukset
- Anonyymi
Minähän olen rakas halunnut kohdata sinut kokoajan ja silloin, myös nyt. Kaipaan sinua mies. Miksi emme voi voi vain rakastaa?
- Anonyymi
Miksi kuvittelet, että tällaiset tunteelliset aloitukset ovat mieheltä ⁉️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että tällaiset tunteelliset aloitukset ovat mieheltä ⁉️
No miksi eivät voisi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue näitä aloituksia. Tällä palstalla kirjoittelee miehet, jotka kirjoittaa siitä miten nainen on lihonut tai miten se h*oraa ympäri kylää. Kauniit aloitukset on naisilta ellei erikseen mainita, että menee naiselle. Ja silloinkin joskus se on se naiselle kirjoitteleva nainen (joka kyllä kuittaa aina "n-n").
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei tuollaista kirjoittele.
- Anonyymi
Siksi kun sulla ei ollut tunteita. Suora sitaatti. Mitä sitä sellaista tavata.
- Anonyymi
Ap olen asian vääntämällä vääntänyt rautalangasta. Sinä olet kuullut tuohon vastauksen.
- Anonyymi
Kerro toki vielä
- Anonyymi
En tuntenut mitään.
- Anonyymi
Palstaäijä jota vain oma äiti voi rakastaa
- Anonyymi
Sitä tietä.?
- Anonyymi
Koska arvostan sitä, että pystyn puhumaan, ajattelemaan ja hengittämään.
- Anonyymi
Miehen pitäisi tulla ensin...
- Anonyymi
Koska ymmärsit väärin ja en uskaltanut kertoa oikeista tunteistani, koska pelkäsin, että pidät minua hyökkäävänä ja että se että paljastan rehellisesti tunteeni, ei olisi sooivaa.
Koska onhan se nyt älytöntä tunnustaa tunteensa siinä tilanteessa. Ymmärrät varmaan, mitä yritän sanoa.
Mielelläni kertoisin kaiken kasvotusten, kuin tällä anopalstalla, jossa on haukka jos toinenkin. Mutta käsi sydämelläni voin todeta, että olen ollut koko ajan rehellinen kaikesta siitä, mitä olen sanonut tai tehnyt.
Ja sinä kyllä tiedät sen mies, vaikka välillä iskee ihmetys ja epätoivo. - Anonyymi
Mulla on niin tunteita edelleen, vaikka yritän päästä yli enkä enää niitä näytä. Ja kyllähän minä sitä yritin, monta kertaa. Pakko sun oli se huomata.
Kuin hänelle, miehelle- Anonyymi
Palan verran parempi Fazer
- Anonyymi
Tämä ei ole rehellistä, miksi et voinut vastata viestiin mitään, olisit edes huomioinut mutta jätit epätietoisuuteen.
- Anonyymi
Nää palstavosut on faikkejä, oikeasti jakorasioita.
- Anonyymi
Kyllä se niin on, mies hakee naisen eikä nainen miestä.
- Anonyymi
Kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa.Olit minun mielestäni jo suhteessa(sala) sen sinua huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja se nainen on minun kimpussa ollut saadessaan hakkeroinnin kautta silloin tietää minun olleen ihastunut sinuun.Ajattelin ensin sinunkin olleen juonessa mukana koska niin irl merkit näytti.
- Anonyymi
Voi jessus! Trolli!
- Anonyymi
Heitä kiekko ränniin ja katso jääkiekkoa.
Naiset. Suomi Tsekki 1 - 1. - Anonyymi
Lääkkeet!!
- Anonyymi
Ei ollut mitään tunteita.
- Anonyymi
Ap.aloitus vaatisi kirjaimet varmaan.
- Anonyymi
Mene nukkumaan!
- Anonyymi
Salasuhde
- Anonyymi
Rehellisesti. Olen kokematon siinä kaikki.
- Anonyymi
Tiedätkö, ettei se olisi haitannut.
Sivusta
- Anonyymi
Mitä tämä nyt on, mielenrauhaako haet jos olet ihastunut johonkin. Sen jälkeen käytät hyväksesi, saat mielen mukavaksi ja jatkat seuraavaan. Ho rot on just niitä. Aina.
- Anonyymi
Miestä en kohdannut siksi, että hänen ympärillään pyöri koko ajan naisia. Tein johtopäätöksen hänestä, että haluaa kerätä niin paljon kuin mahdollista seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa. Muuten olisin varmasti halunnut tietää, onko meillä mitään samaistumispintaa siitäkin huolimatta, että olin varattu. Hän kiinnosti persoonana minua. Lisäksi pidin hänen käytöstä niin epäsopivana, ettei siinä ollut minulla mitään jakoa.
Lopulta päätin, etten enää ikinä näkisi häntä.
Tällainen muisto on jäänyt eräästä ihastumisesta, vaikka aloitus ei koskekaan itseä. - Anonyymi
Parempi on että muutama tuntee huonosti kuin tuhat tuntee huonosti.
- Anonyymi
Täältä et rehellistä vastausta saa.
- Anonyymi
Kirveli
- Anonyymi
Kynteli
- Anonyymi
Varattuna naisena säikähdin omia tunteitani. Siksi taisin mennä pikkasen sekaisin. Mutta kyllä sellanen löööv jäi sinne sydämeen kuitenkin. Kyllä se mies sen tietää. Aika hiljasta ollut siitä asiasta hänen suunnaltaan sen jälkeen. Ehkä kaikki olikin vain mun tyhmää kuvitelmaa. Noh tunteet on vaikka mies onkin tunteeton.
- Anonyymi
Et arvostanut minua.
- Anonyymi
Naiseni tietää tunteeni silloin jo aikoja sitten kun häneen tutustuin. Hänellä meni aikaa syttyä, mutta löysi varpunen jyväsen ja saapui taivaasta. Harhalentoja otettiin välissä, mutta löytyihän se rauha ja luottamus lopulta. Se vaati luopumista monellakin tasolla. Epävarmuutta ja pelkoa on varmaan, mutta pitää vain luottaa valintaan ja matkaan sinne jonnekin. Matka on opettanut ja vetänyt turpaan useastikin. Nyt on hyvä olla ja mielenrauha tasolla mitä voi tässä elämänmuutoksessa olla... niinpä niin! Haikeaa ja samalla uutta käsittämätöntä onnea
- Anonyymi
21.10 Sivusta naiselle Mieheltä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512