Jumal`auta! Lieksassa ne vaan oppineet lisääntyy! Kannattaa heti ja välittömästi kaapata tänne tiedepalstalle, niin on sitten päivitettyä tietoa asioita käytettävissä!
"Riveriasta valmistui kaksi lieksalaista lokakuussa"
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaanko siellä opiskella Lieksalaiseksi? Mitä opintokokonaisuuteen kuuluu?
- Anonyymi
Ahnustappien sorvaaminen ja jatkuva syyttely. Sitten pääsee Yamalin saunamaailmaan töihin.
- Anonyymi
Lieksalaiseksi ei voi opiskella! Toki jonkin näköiseksi kopioksi lieksalaisesta voi äärimmäisellä itsekurilla ja jatkuvalla harjoituksella valmistua, mutta on oltava todella lahjakas yksilö jos kykenee edes puoleen siitä, mihin aito ja alkuperäinen lieksalainen pelkällä olemassa olollaan ilman pienintäkään ponnistelua!
- Anonyymi
Työttömyyden tohtori, 160ov.
- Anonyymi
Tuli mieleen että olisiko kumpikaan valmistuneista innokas makkaratehtaan perustamiseen Lieksaan. Kouluja kun ovat käyneet. Makkaran maun saatte ihan itse arvella mikä kävisi kaupaksi lieksalaisille.
- Anonyymi
Kiitos koulujen. Valmistaudun pois Lieksasta. En tee paluumuuttoa enää toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512