Mies naiselle...
Hylkäsit ja Ghostasit hyvän Ystävän.. Mut miksi ??
54
852
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kavereita :/
- Anonyymi
Oli se yksi.M. sit hylkäsit ilman selitystä.. ghostasit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kavereita eikä kukaan halua olla kaveri. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kavereita eikä kukaan halua olla kaveri. :/
Höh
- Anonyymi
Kyllä oli se yksi Aito ystävä. M . Ja vaihdoit hänet baari "ystäviin ". . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OHI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen j aiheutit. Kävi selväksi mitä olitte keskenänne puhuneet. En ole m ystävää estänyt. Eipä hänelläkään asiaa ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi
Hiljaisuus on parasta mitä voi olla tietää, sekä rauha.
- Anonyymi
Entä se jonka hylkäsit ilman mitään järjellistä selitystä, perustelua... ei hänestä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä se jonka hylkäsit ilman mitään järjellistä selitystä, perustelua... ei hänestä..
Ei ole tullut kukaan kyselemään.. jos on niin saaneet aina selityksen.
- Anonyymi
En ole ghostannut viime aikoina yhtäkään.
- Anonyymi
Viime aikoina... 😁
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Me ei olla ystäviä.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan olla, eikä tulla koskaan olemaankaan!
- Anonyymi
Ystävät ei kuseta.
- Anonyymi
Paitsi painostettuna/uhattuna!<3Ei tee vapaa ehtoisesti näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene sekään läpi. Asioihin on heti puututtava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihme selitys alaikäiseltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihme selitys alaikäiseltä.
- Anonyymi
En ikinä edes tiennyt sun musta välittävän. En ole sulle mitään pahaa tarkottanut en sanonut susta pahaa. Kyllä nyt joku väritti puheitaan. Mutta se olkoon niin. Ehkä saan mahdollisuuden vielä jutella sun kaa. Ehkä en. Jätän sen korkeimmalle.
- Anonyymi
Enkä aio edes pyytää anteeksi kun en ole tehnyt mitään väärää. Mutta sinä joudut multa anteeks pyytämään. Sorry vaan
Tämäkään aloitus ei ole sitten minulta eikä yhtään mikään muukaan anonyymi aloitus ei ole minulta ei nyt eikä myöhemminkään. Toivottavasti asia tuli nyt teille selväksi.
Loppuu se helvetin syyttely ja haukkuminen näillä palstoilla ja palstan ulkopuolella. 🐺🌑- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Etkös sä asu siellä jyskälässä? Mun mielestä suurin osa tästä perusporukasta on kanta hämeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
Oletko mustasusiäijän teksteissä ja kaikissa palstaäijän teksteissä roikkuva hölinä hööpö ehkä hiukan yksinkertainen? T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mustasusiäijän teksteissä ja kaikissa palstaäijän teksteissä roikkuva hölinä hööpö ehkä hiukan yksinkertainen? T
Ap kerro omin sanoin miten kuvaat nyt itseäsi hyvänä ystävänä?
- Anonyymi
En halua et yksikään mies näkee minua ja elämääni juuri nyt .
Ja teistä yksikään ei ollut sopiva jakamaan sitä
Tai kulkemaan vierellä loppuun asti
Parempi kun tätä karua loppua ei todista
muut kun minä yksin
Luovutin kaikessa.
Ei oo edes mitään syytä enää elää.
Naiselta- Anonyymi
Voijjj, nyt sulle kuuleppa halia ja jalsamista sinne! 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
💛!
- Anonyymi
En mielestäni ole niin tehnyt.
- Anonyymi
Mieti nyt vähän itsekin: valehtelit, vonkasit, kusetit. Et ole "ystävä", olet pöksyihinpyrkijä potenssiin 10.
- Anonyymi
Voin sanoa sivusta näin että eräässä pelissä mun pelikaveri ei vastannut mun viesteihin enää, suutuin tietysti ja poistin kavereista. Nyt ollaan taas pelikavereita. Mutta vituttihan se kun ei voinut laittaa viestiä ja näin että oli ollut pelissä melkein joka vidun päivä!
- Anonyymi
En usko normaalin parisuhteen kestävän kasassa jos naisella on miespuolisia kavereita tai miehellä on naispuolisia kavereita ja suhteeseen kuuluu humalahakuinen juominen mitenkään miksi koska miehet yleensä poikkeuksetta ajattelee tuota kun pääsis panemaan usein ajatus jonka toteuttavat ensimmäisen tilaisuuden tullen kunhan kiinnijäämisen riski on pieni mieluiten olematon ja yleensä se paraskaveri ni ei sekään uskalla kertoa pettäneensä kaverinsa luottamuksen
- Anonyymi
No sitten varmaan kannattaa siirtyä tälle vuosisadalle. Kyllä naisella saa olla myös miäs-puolisia kavereita. Miehellä vastaavasti nais-puolisia. Luottamus olla pitää.
- Anonyymi
Jaaha, ekaks ei lähettänyt ja sitten moninkertaisesti. Jööö.
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan avioliittoja.
- AnonyymiUUSI
Ei minulta mutta noinhan se on
- Anonyymi
Joitain vuosia sitten jouduin hylkäämään jokusen ” ystävän”. Se oli kovin vaikeaa mutta pakollista terveydellisistä syistä. Itse olen hylätty sukulaisten toimesta. Olen myös vaihtanut niin usein paikkakuntaa että hylkäämiskokemus on muodostunut jo identiteetiksi. En mielelläni hylkää ketään, mutta kestän kai paremmin hylätyksi tulemisen. Joten ohi kai tämäkin syytös.
- Anonyymi
Olet sitten mun sielun ystävä☺️
- Anonyymi
Olisin halunnut olla enemmän!
- Anonyymi
En ole tehnyt niin...
- Anonyymi
Et halunnut muuta kuin...
- AnonyymiUUSI
Kuin mitä...naiselta
- AnonyymiUUSI
Ällö nainen!
Miehelt - AnonyymiUUSI
Sä kerroit että mä en merkinnyt sulle mitään. Edes ystävälle ei sanota noin.
Eli, sait mitä tilasit. - AnonyymiUUSI
Kerroit etten merkinnyt sulle mitään. Oltaisiinko silloin oltu edes ystäviä?
- AnonyymiUUSI
Niinpä jos mies sanoo ettei merkitse mitään niin emmä näkis sitä miestä minää ystävänä kaverina. Järjetön logiikka.
- AnonyymiUUSI
Hyvä ystävä? Kusettanu jo ensimetreiltä. Ja puhuu pskaa edelleen. Ja sinä uskot. Näköjää.
- AnonyymiUUSI
Niinpä !
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Varmaan lukenut tätä palstaa ja kuvitellut jonkun sinuksi.
- AnonyymiUUSI
Rakastin liikaa.
- AnonyymiUUSI
Miten voi rakastaa liikaa?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512