Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
Viestisi kaipaamallesi ihmiselle
68
938
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Odotan että nähdään, vaikka lataan kyllä siihen aina liikaa odotuksia. Edes aika ei muuta sitä tosiasiaa, että hän pääsi liki, ihon alle ja tunnen hyvin syvästi joka solulla
- AnonyymiUUSI
Äläs ny. Musta tää on hyvin mielenkiintoista😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äläs ny. Musta tää on hyvin mielenkiintoista😁
No joo. En näytä pääsevän hänen ajattelusta eroon, vaikka ei olla nähty muutamaan kuukauteen. Hän ei lähde sydämestäni kulumallakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No joo. En näytä pääsevän hänen ajattelusta eroon, vaikka ei olla nähty muutamaan kuukauteen. Hän ei lähde sydämestäni kulumallakaan.
Janne ❤️❤️❤️❤️💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Janne ❤️❤️❤️❤️💋
Oli miehelle tuo mutta toivottavasti tärppää
- AnonyymiUUSI
Kunpa ei olisi näin paljon kipua ja vaikeutta, epäselvyyttä. Jotenkin tuli kuitenkin eilen illalla sängyssä maatessa tosi selvä tunne siitä, että kaikki kyllä järjestyy.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä vahvasti näin uskon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä vahvasti näin uskon.
Minä myös 🫶🏻
- AnonyymiUUSI
Ristiriitaiset tunnelmat.
Yhtäältä on vaikea pitää toivoa yllä, kun en tiedä edes onko kaivattuni hengissäkään enää. Siitä on niin kauan kun hänet viimeksi olen nähnyt. Mistä minä tiedän vaikka hän löysi viime vuonna elämänsä naisen ja on jo vaikka kihloissa? Ei hän mikään erakko ole, joten hyvin mahdollista, että hänellä on jo joku vierellä, minä en vain tiedä siitä mitään.
Toisaalta taas hän on sydämeni valittu, eikä siitä pääse mihinkään. Sellainen "mitä jos" -liekki palaa yhä. Mitä jos näkisin hänet? Kääntyisikö kaikki sittenkin viimein parhain päin? On vaikea uskoa, että kaikki tämä ikävä olisi ollut turhaa ja että tunne ei olisi molemminpuolinen ja sen verran vahva, että kumpikin haluaisi katsoa sen viimeisen kortin vielä.
Surua tilanteessa on kuitenkin tätä nykyä jo enemmän kuin iloa. - AnonyymiUUSI
Olisin halunnut edes yrittää tutustua, mutta ymmärsin kyllä yskän ja kunnioitan hänen päätöstään. Se oli vain jotain mitä en ollut ennen kokenut ja sen takia täytyi häntä lähestyä, tai asia olisi jäänyt vaivaamaan lopun ikää. Alitajuisesti tiesin kyllä ettei mahdollisuuksia ollut, mutta odotin kai jotain ihmettä.
- AnonyymiUUSI
onhan se haikeaa kun ei ole ihmistä
- AnonyymiUUSI
Huomaan, että et lue itseäsi mukaan.
Kiva sulla varmaan seurata tätä draamaa.- AnonyymiUUSI
Tietenkin luen, luetko sinä?
- AnonyymiUUSI
En mä kerro omista asioistani sillai kun lapsilleni en kaikesta ole tilivelvollinen edes heille mä puhun usein yleistyksin sen kautta millaisia enemmistö lähinnä on milläkin hetkellä miksi näin mä olen jo kauan si sanonnu et jos olettaa mun jotenkin olevan perinteinen mies ei ois voinu syvemmälle metsään mennä jo heti lähtöjään metsästä taas joutuu aina etsimään itse reitin navilla kai sieltäkään voi varmistaa kuin suunnan minne päin osata lähteä suorin reitti on yleensä aina vaikein miksi liian lyhyt matka kuinka oppia sama lyhyessä ajassa mitä pitemmässä ajassa oppii
- AnonyymiUUSI
Totta kai haluan tutustua lähemmin. Sehän nyt on selvä se. Täällä nyt mikään suhde ei etene ja saa asiat sotkettua jos luulee kirjoittavansa sen kanssa jota niiin kaipailee. Oon huamannu sen.
- AnonyymiUUSI
Ei niin etene, olet täysin oikeassa.
- AnonyymiUUSI
silmäni ovat taas avautuneet ja näen hänet taas realistisessa valossa eli petturina ja naistennaurattajana ja jonkinlaisena narsistina. Kiitos siitä kuuluu ystävälleni joka palautti minut maan tasalle <3
- AnonyymiUUSI
Jaa, no minä en näe noin, vaikka vähän tuon suuntaista joskus saatoin ajatella. Näen todellisuudessa hänet rakkaana, vaikka olisi millainen ja se on jännä, ettei siihen oikeasti vaikuta mikään asia. Se on niin vahvaa.
- AnonyymiUUSI
Toivohan on tekoja, eikö?
- AnonyymiUUSI
Voi se olla tekojakin.
- AnonyymiUUSI
Ikävä ✨️
- AnonyymiUUSI
Niin on.
- AnonyymiUUSI
Et taida edes muistaa mutta minä muistan joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Joka päivä ajattelen häntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä ajattelen häntä.
Niin mutta ei varmaan toisiamme. Ei mulla ole kuin nämä haaveet.
- AnonyymiUUSI
Olen varma että rakastuisin suhun uudestaan. Se tekee tästä vaikeaa.
- AnonyymiUUSI
Samoin ajattelen.
- AnonyymiUUSI
En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Lisään. On ne hauberit kuitenkin aika paljon isommat, kun mulla 😉
- AnonyymiUUSI
Että on ikävä, mutta onneksi nähdään 15 . päivä.
- AnonyymiUUSI
Mistä tilanteesta mitään tilannettahan ei edes ole minun tietääkseni ainakaan siksi ne kiristys yritykset niiltä osin on turhia ja niille tiedoksi jotka luulee etten mä tiedä mitä mä teen ette voisi pahemmin erehtyä ei mun tarvi todistella itselleni itseäni pidän sitä jotenkin jopa idioottimaisena toimintana mitä auttaa vaikka pystyisi itse itselleen todistamaan olevansa maailman paras panomies miksi tämä esimerkki miesten keskuudessa tavoitelluin titteli maailmassa mitenkä se helpottaisi omaa oloa ja se jos lapseni sanoo jotain toista isäksi mä en edes siitä suutu miksi ei ole mitään minulta pois eikä mitään minulle mu saattaa helpottaa lapsen olemista sama kun sanoin tyttärelleni kun sillä oli skismaa äidin sillosen kanssa "menit si sanomaan et sä oo mun isä et sä mua komenna" kuinka tärkeänä isä voi lastaan/lapsiaan pitää ja rajat on rakkautta lasta kasvattaessa taiteen lajin siitä tekee se että lapselle rajat ei voi olla liian tiukkoja ehdoton kielto ilman asiasta puhumista aiheuttaa melko varmasti vastakapinan ainakin jos ei lapsi vanhempaansa pelkää ja jos pelkää niin tekee kaikki pahansa vanhempansa seläntakana
- AnonyymiUUSI
Elämä ja asiat on ja menee miten menee eikä niille mitään mahda🌎
- AnonyymiUUSI
Tämän kautta en viestittele.
- AnonyymiUUSI
Meidän tilanne on se, että on paljon tunnetta, kiinnostusta, tykkäämistä, mutta aika on jotenkin väärä. Molemmilla vahvat hämmennykset päällä, kohtaamisestamme ja muutenkin henkkoht elämissä. Sellainen etäinen tauko meneillään. Ollaanko vai eikö olla. Ehkä annamme ajan kulua ja sitten ehkä uskallamme❤️
- AnonyymiUUSI
Uskallamme mies nyt, rakastan valtavasti ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskallamme mies nyt, rakastan valtavasti ❤️
Ei kannata tuhlata enää aikaa, se on menetetty mitä on ollut.
- AnonyymiUUSI
Kaikesta huolimatta, ajattelen sua jatkuvasti. Olemme lähellä toisiamme ja mietin jatkuvasti. Haluaisin, että meistä tulee läheiset ystävät, rakastavaiset. Tässä on vielä hetki aikaa...
- AnonyymiUUSI
Pelkään liikaa ilmaista itseäni. Olen varmaan liian herkkä ja arka mihinkään. Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️ja sitten tulee sanottua jyrkästi vai? Ja sen jälkeen selittely tarkoitusperistä.. sillain käy jos ei uskalla antaa palaa.
Sivusta kai.
- AnonyymiUUSI
Olin pitkään hämmentynyt. Silmäni avautuivat ja mä näin hänet vihdoinkin realistisesti. Rikkinäinen, tunne-elämältään keskeneräinen mies. Hän ei voi antaa mulle sitä mitä tarvitsen. Vastavuoroista aitoa rakkautta. Mä en voi parantaa häntä, vaikka kuinka rakastaisin. Mä päätin rakastaa itseäni ja päästin irti. Kipeää teki ja vieläkin on haikea olo. Mä tein oikean päätöksen, teen elämääni tilaa ihmiselle joka pystyy.. tuli hän elämääni tai ei. En roiku turhassa toivossa enää, nyt kun mä näen.
- AnonyymiUUSI
Hauskaa iltaa palstalle olen Jokeri Ketterä matsissa Veikkaus Areenalla.
- AnonyymiUUSI
Näkyy Subilla suorana lähetyksenä 🥅🏒🏒
1 - 1 tuli maali Jokeri johtaa 2 -1 ja voitti - AnonyymiUUSI
Ylivoimaiseen tyyliinn Suomen Stella Zhu on voittanut shakin Euroopan mestaruuden alle 8-vuotiaiden tyttöjen sarjassa Montenegron Budvassa pelatuissa EM-kilpailuissa. Kulta mitali Suomeen.
- AnonyymiUUSI
Perinteinen suomalainen Zhu.
- AnonyymiUUSI
Rakas ❤️❤️❤️, rakastan sinua. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ole paukkuja tai mielenkiintoa viedä ketään treffeille. Into puuttuu. Pahoittelut siitä.
- AnonyymiUUSI
Haluaisit varmaan ihailua?
Täältä ei ole sitä tulossa niin että parempi että olen ihan hiljaa vaan.
Et halua kuulla mitä sinusta ajattelen niin että parempi etten kerro sitä sinulle joskaan.
Sanoisin sinulle niin ikäviä asioita että tuskin haluat niitä kuulla.
Minä tiedän. Koska minä näen.- AnonyymiUUSI
No kerro toki ja kerro mille kirjaimelle. Jokainen varmaan haluaa tietää jos toinen ei ole itsensä arvoinen.
- AnonyymiUUSI
Joo. Olisi kivaa, jos hän pitäisi vastavuoroisesti minusta.
- AnonyymiUUSI
Haluan kuulla, koska tarvitsen päästä irti tästä. Etsin ja etsin ulospääsyä, mutta en ole voinut ratkaista tätä oman elämäni ongelmaa, koska sellainen tämä on…
Tällä ei ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa, että minun pitäisi saada eräs ihminen ja meidän pitäisi tuntea yhdessä jotain. Olen riippuvainen tästä ja etsin hyvää oloa näin. Riippuvuussa ei ole eroa huumengelmasta muuten kuin fyysisten vieroitusoireiden osalta. Tämä ei ole tervettä, enkä halua tällaista.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan. En tiedä mitä tehdä, tehdäkö mitään.
- AnonyymiUUSI
Olen aika helpottunut. Olen työstänyt tunteitani syvällisesti ja käyttänyt avuksi erilaisia tekniikoita. Emme ole konkreettisesti enää olleet toistemme kanssa tekemisissä. Olen ikävöinyt sitä versiota itsestäni, jota olin. Traumakiintymyssuhdetta (eli kuumaa & kylmää, läheisyyttä & hylkäämistä) ja vuoristorataa en taasen kaipaa.
- AnonyymiUUSI
Rakas mies, nähdään ja tehdään siitä yhdessä täydellistä. Ollaan opittu. ❤️
- AnonyymiUUSI
En myöskään kaipaa tuollaista enää. Mutta olen jossain sellaisessa kohtaa, etten ole saavuttanut vielä turvan tilaa. Ahdistaa liikaa ja tiedän että turva pitäisi löytyä omasta itsestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En myöskään kaipaa tuollaista enää. Mutta olen jossain sellaisessa kohtaa, etten ole saavuttanut vielä turvan tilaa. Ahdistaa liikaa ja tiedän että turva pitäisi löytyä omasta itsestä.
Ja usko siihen toiseen. Se on tärkeää. ❤️ anna teille mahdollisuus oppia virheistä. Sanoisin itse koska tiedän ja tunnen, että omalla kohdalla, meidän kohdalla siitä tulisi täydellistä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään "tilannetta". On vain toistensa ohi kulkeneita ihmisiä elämänkaarella.
- AnonyymiUUSI
Mutta me ei mies kuljeta toistemme ohi, eihän? Jatketaan tätä tarinaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta me ei mies kuljeta toistemme ohi, eihän? Jatketaan tätä tarinaa.
Kirjoittaja 00.14.41 ei ole mies. Menehän jo nukkumaan, sinä lemmenkipeä naikkonen.
- AnonyymiUUSI
Rakastan häntä
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä kulta. ♥️mietin sinua varmaan vielä vanhainkodissa.
- AnonyymiUUSI
Ketä?
- AnonyymiUUSI
Hassu poika, 50v. Koeta jaksaa, lähennytään vielä😘
- AnonyymiUUSI
Saa taas odottaa innolla uutta päivää. Tahtoisin ottaa etäisyyttä tästä sivustosta, tiedän että tykkäät olla täällä. Kumoa me voitais jo tehdä yhdessä jotain.
- AnonyymiUUSI
Oi, anteeks *kumpa. Kauniita unia!
- AnonyymiUUSI
Tänne tulin vuosien jälkeen vaan kattelemaan et mitäs musta kirjoitetaan kun luulin et täällä haukutaan mua, eikä sitten ollutkaan niin. Sit vaan jäin pyörimään ja kirjoittelemaan ajatuksiani. Kaipa se sellasta terapiaa on mulle.
- AnonyymiUUSI
Kukaan tuskin tuntee sinua täällä, kun ei ole mitään nimimerkkiäkään edes.
- AnonyymiUUSI
Mä en tiedä, enkä usko hänenkään tietävän. Ajetaan toisemme hulluksi, kun ei tiedetä, mitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741