Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Anonyymi-ap

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?

595

6433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan että nähdään, vaikka lataan kyllä siihen aina liikaa odotuksia. Edes aika ei muuta sitä tosiasiaa, että hän pääsi liki, ihon alle ja tunnen hyvin syvästi joka solulla

• Anonyymi

Äläs ny. Musta tää on hyvin mielenkiintoista😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs ny. Musta tää on hyvin mielenkiintoista😁

No joo. En näytä pääsevän hänen ajattelusta eroon, vaikka ei olla nähty muutamaan kuukauteen. Hän ei lähde sydämestäni kulumallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo. En näytä pääsevän hänen ajattelusta eroon, vaikka ei olla nähty muutamaan kuukauteen. Hän ei lähde sydämestäni kulumallakaan.

Janne ❤️❤️❤️❤️💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janne ❤️❤️❤️❤️💋

Oli miehelle tuo mutta toivottavasti tärppää

• Anonyymi

Kunpa ei olisi näin paljon kipua ja vaikeutta, epäselvyyttä. Jotenkin tuli kuitenkin eilen illalla sängyssä maatessa tosi selvä tunne siitä, että kaikki kyllä järjestyy.

• Anonyymi

Kyllä minä vahvasti näin uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä vahvasti näin uskon.

Minä myös 🫶🏻

• Anonyymi

Järjestyy❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestyy❤️

Lupailet vain 🥺

• Anonyymi

Ristiriitaiset tunnelmat.

Yhtäältä on vaikea pitää toivoa yllä, kun en tiedä edes onko kaivattuni hengissäkään enää. Siitä on niin kauan kun hänet viimeksi olen nähnyt. Mistä minä tiedän vaikka hän löysi viime vuonna elämänsä naisen ja on jo vaikka kihloissa? Ei hän mikään erakko ole, joten hyvin mahdollista, että hänellä on jo joku vierellä, minä en vain tiedä siitä mitään.

Toisaalta taas hän on sydämeni valittu, eikä siitä pääse mihinkään. Sellainen "mitä jos" -liekki palaa yhä. Mitä jos näkisin hänet? Kääntyisikö kaikki sittenkin viimein parhain päin? On vaikea uskoa, että kaikki tämä ikävä olisi ollut turhaa ja että tunne ei olisi molemminpuolinen ja sen verran vahva, että kumpikin haluaisi katsoa sen viimeisen kortin vielä.

Surua tilanteessa on kuitenkin tätä nykyä jo enemmän kuin iloa.

• Anonyymi

Olisin halunnut edes yrittää tutustua, mutta ymmärsin kyllä yskän ja kunnioitan hänen päätöstään. Se oli vain jotain mitä en ollut ennen kokenut ja sen takia täytyi häntä lähestyä, tai asia olisi jäänyt vaivaamaan lopun ikää. Alitajuisesti tiesin kyllä ettei mahdollisuuksia ollut, mutta odotin kai jotain ihmettä.

• Anonyymi

Alitajuisesti? Ikäero, sama sukupuoli vai mikä?

• Anonyymi

onhan se haikeaa kun ei ole ihmistä

• Anonyymi

Huomaan, että et lue itseäsi mukaan.

Kiva sulla varmaan seurata tätä draamaa.

• Anonyymi

Tietenkin luen, luetko sinä?

• Anonyymi

En mä kerro omista asioistani sillai kun lapsilleni en kaikesta ole tilivelvollinen edes heille mä puhun usein yleistyksin sen kautta millaisia enemmistö lähinnä on milläkin hetkellä miksi näin mä olen jo kauan si sanonnu et jos olettaa mun jotenkin olevan perinteinen mies ei ois voinu syvemmälle metsään mennä jo heti lähtöjään metsästä taas joutuu aina etsimään itse reitin navilla kai sieltäkään voi varmistaa kuin suunnan minne päin osata lähteä suorin reitti on yleensä aina vaikein miksi liian lyhyt matka kuinka oppia sama lyhyessä ajassa mitä pitemmässä ajassa oppii

• Anonyymi

Totta kai haluan tutustua lähemmin. Sehän nyt on selvä se. Täällä nyt mikään suhde ei etene ja saa asiat sotkettua jos luulee kirjoittavansa sen kanssa jota niiin kaipailee. Oon huamannu sen.

• Anonyymi

Ei niin etene, olet täysin oikeassa.

• Anonyymi

Sanoisin että pitänee olla jo mieleltään jotenkin sairas jos täällä luulee olevansa suhteessa jonkun kanssa veikkaan että sellaiselle jo kelpaa si taas ihan kuka vaan lopputulos yhdessä ovat sen takia ettei yksin tarvi olla hyväksyy toiselle jo ihan mitä vain kunhan tämä ei häntä vain jätä ja niin on varmaan ah niin ihanaa olla kiitos mu ei kiitos mielummin olen yksinkin mitä mun ei tarvi olla sitäkään mulla on jo ainakin kaksi lasten lastakin jotka ainakin tykkäävät kun pappa heidän kanssaan leikkii

• Anonyymi

silmäni ovat taas avautuneet ja näen hänet taas realistisessa valossa eli petturina ja naistennaurattajana ja jonkinlaisena narsistina. Kiitos siitä kuuluu ystävälleni joka palautti minut maan tasalle <3

• Anonyymi

Jaa, no minä en näe noin, vaikka vähän tuon suuntaista joskus saatoin ajatella. Näen todellisuudessa hänet rakkaana, vaikka olisi millainen ja se on jännä, ettei siihen oikeasti vaikuta mikään asia. Se on niin vahvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no minä en näe noin, vaikka vähän tuon suuntaista joskus saatoin ajatella. Näen todellisuudessa hänet rakkaana, vaikka olisi millainen ja se on jännä, ettei siihen oikeasti vaikuta mikään asia. Se on niin vahvaa.

Mua nuoruudessa ystävä ”vejätti”. Samantapaista vahvaa olen kokenut (vain omassa tiedossani vain olevasta)ihastuksestani vaikka aika on hieman maanpäälle pudotellut omista ”päiväunista/pilvilinnoista”. Kaikki alkoi minun puolelta vahvasta seksuaalisuuden aistimesta Hänestä ja Hänessä(vanhempi mies) ja on vain olete yksipuolista vielä/vain.

• Anonyymi

Hyvä että silmäsi avautuivat ennen kuin ehkä olisi liian myöhäistä jo ollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä yhteinen kohde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä yhteinen kohde?

Sää saat sen kuulostamaan aika pahaenteiseltä

• Anonyymi

Toivohan on tekoja, eikö?

• Anonyymi

Voi se olla tekojakin.

• Anonyymi

Ei mutta voihan asiaa noinkin yrittää mieltää jos jotenkin helpottaa sanat ovat merkityksettömiä ilman tekoja teko on vain teko hyödytön jos ei sillä ole mitään tarkoitusta toivo taas on periaatteessa ilmaa mutta auttaa jaksamaan toivottomassakin tilanteessa enkä ole keksiny olisiko mikään mahdotonta ennen kuin itse luovuttaa si taas kun itse luovuttaa ni miltä se itsestä tuntuu en tiedä kun en ole koskaan luovuttanu jos olen jotain päättäny suunnitelmaa saattanu joutumaan toki muuttamaan moneen kertaankin joka suunnitelmassa on yleensä poikkeuksetta liian monta liikkuvaa osaa joihin vaikuttaa niin moni eri asia et lopetin jo suunnitelmienkin tekemisen mitä väliä kunhan valmista saa ajatuksella maailma taas on ollu valmis jo monia miljardeja vuosia kyse ole kun hienosäädöstä evoluutiossakaan luonto tappo dinosauruksetkin sukupuuttoon jos ei olisi niin tehnyt olisi evoluutiokin joutunut ennen pitkää aloittamaan alusta uudestaan niin sanotusti isäntämme/emäntämme (pallo jolla asumme olemme) osaa kyllä itsekin valita hetken kun haluaa meistä eroon loisina ihmisetkin osaa tehdä loishäätöjä

• Anonyymi

Ikävä ✨️

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Et taida edes muistaa mutta minä muistan joka päivä.

• Anonyymi

Joka päivä ajattelen häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä ajattelen häntä.

Niin mutta ei varmaan toisiamme. Ei mulla ole kuin nämä haaveet.

• Anonyymi

Sama. Ihan kipeää tekee kun ajattelen häntä.

• Anonyymi

Olen varma että rakastuisin suhun uudestaan. Se tekee tästä vaikeaa.

• Anonyymi

Samoin ajattelen.

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Lisään. On ne hauberit kuitenkin aika paljon isommat, kun mulla 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään. On ne hauberit kuitenkin aika paljon isommat, kun mulla 😉

Hyvä et mulla edes on sellasia silti oli suuttuessani seiskytkiloa kevyttä nostaa rivelyksistä 10-15:sta senttiä maasta irti vasemmalla kädellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä et mulla edes on sellasia silti oli suuttuessani seiskytkiloa kevyttä nostaa rivelyksistä 10-15:sta senttiä maasta irti vasemmalla kädellä

Kuinka nopeasti tai yleisesti jäbällä menee käsirysyksi kulmilla?

• Anonyymi

Että on ikävä, mutta onneksi nähdään 15 . päivä.

• Anonyymi

En usko että nähdään.

• Anonyymi

Ei kyllä välttämättä jaksa.

• Anonyymi

Mistä tilanteesta mitään tilannettahan ei edes ole minun tietääkseni ainakaan siksi ne kiristys yritykset niiltä osin on turhia ja niille tiedoksi jotka luulee etten mä tiedä mitä mä teen ette voisi pahemmin erehtyä ei mun tarvi todistella itselleni itseäni pidän sitä jotenkin jopa idioottimaisena toimintana mitä auttaa vaikka pystyisi itse itselleen todistamaan olevansa maailman paras panomies miksi tämä esimerkki miesten keskuudessa tavoitelluin titteli maailmassa mitenkä se helpottaisi omaa oloa ja se jos lapseni sanoo jotain toista isäksi mä en edes siitä suutu miksi ei ole mitään minulta pois eikä mitään minulle mu saattaa helpottaa lapsen olemista sama kun sanoin tyttärelleni kun sillä oli skismaa äidin sillosen kanssa "menit si sanomaan et sä oo mun isä et sä mua komenna" kuinka tärkeänä isä voi lastaan/lapsiaan pitää ja rajat on rakkautta lasta kasvattaessa taiteen lajin siitä tekee se että lapselle rajat ei voi olla liian tiukkoja ehdoton kielto ilman asiasta puhumista aiheuttaa melko varmasti vastakapinan ainakin jos ei lapsi vanhempaansa pelkää ja jos pelkää niin tekee kaikki pahansa vanhempansa seläntakana

• Anonyymi

Elämä ja asiat on ja menee miten menee eikä niille mitään mahda🌎

• Anonyymi

Aika vähänpä viitsit elämäsi eteen tehdä.

• Anonyymi

Ei tolla asenteella mu onnea hyvällä mallilla on alamäki sulla

• Anonyymi

Tämän kautta en viestittele.

• Anonyymi

Mikä passipoliisi sinä täällä olet?! Mene itse muualle kertomaan. Tämä palsta on ajatusten jakamista varten. Sinun ajatus on tullut jo selväksi.

• Anonyymi

Meidän tilanne on se, että on paljon tunnetta, kiinnostusta, tykkäämistä, mutta aika on jotenkin väärä. Molemmilla vahvat hämmennykset päällä, kohtaamisestamme ja muutenkin henkkoht elämissä. Sellainen etäinen tauko meneillään. Ollaanko vai eikö olla. Ehkä annamme ajan kulua ja sitten ehkä uskallamme❤️

• Anonyymi

Uskallamme mies nyt, rakastan valtavasti ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata tuhlata enää aikaa, se on menetetty mitä on ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kommentti oli tämä:
        "Meidän tilanne on se, että on paljon tunnetta, kiinnostusta, tykkäämistä, mutta aika on jotenkin väärä. Molemmilla vahvat hämmennykset päällä, kohtaamisestamme ja muutenkin henkkoht elämissä. Sellainen etäinen tauko meneillään. Ollaanko vai eikö olla. Ehkä annamme ajan kulua ja sitten ehkä uskallamme❤️"

• Anonyymi

Jos se on ainoa este, että tuntuu, ettei uskalla tai että täytyy jotenkin jarrutella tai estellä sitten sanon neuvoksi että antaa mennä, hypätkää, uskaltakaa. Vahva hämmennys ja epäröinti, rakastuminen hämmentää, pelot saa epäröimään.

• Anonyymi

Kaikesta huolimatta, ajattelen sua jatkuvasti. Olemme lähellä toisiamme ja mietin jatkuvasti. Haluaisin, että meistä tulee läheiset ystävät, rakastavaiset. Tässä on vielä hetki aikaa...

• Anonyymi

Pelkään liikaa ilmaista itseäni. Olen varmaan liian herkkä ja arka mihinkään. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️ja sitten tulee sanottua jyrkästi vai? Ja sen jälkeen selittely tarkoitusperistä.. sillain käy jos ei uskalla antaa palaa.
        Sivusta kai.

• Anonyymi

Niin minäkin. Naiselta miehelle

• Anonyymi

Olin pitkään hämmentynyt. Silmäni avautuivat ja mä näin hänet vihdoinkin realistisesti. Rikkinäinen, tunne-elämältään keskeneräinen mies. Hän ei voi antaa mulle sitä mitä tarvitsen. Vastavuoroista aitoa rakkautta. Mä en voi parantaa häntä, vaikka kuinka rakastaisin. Mä päätin rakastaa itseäni ja päästin irti. Kipeää teki ja vieläkin on haikea olo. Mä tein oikean päätöksen, teen elämääni tilaa ihmiselle joka pystyy.. tuli hän elämääni tai ei. En roiku turhassa toivossa enää, nyt kun mä näen.

• Anonyymi

Ei oo sulle.

• Anonyymi

😂 Ai niinku kuinka tarkan haluaisit? Eikö tuo ollut jo aika tarkka?

Sivusta.

• Anonyymi

Tarkentaisitko itse.

• Anonyymi

Tarkentaisitko itse.

• Anonyymi

Itsekunnioitusta ✔️🩷

• Anonyymi

Muuten osui täydellisesti, mutta haluat varmistuako?

• Anonyymi

Miksi tästä on poistettu se kommentti ”Tarkenna!”, johon nämä kaikki loput viittaa?

Oliko palstan sääntöjen vastainen? 😂 Vai saako rekisteröityneet poistettua viestinsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkentaisitko itse.

En usko että kinostelee

• Anonyymi

Hauskaa iltaa palstalle olen Jokeri Ketterä matsissa Veikkaus Areenalla.

• Anonyymi

Kerro ny väreistä tunnuksistas ensin tjsp

• Anonyymi

Näkyy Subilla suorana lähetyksenä 🥅🏒🏒
      1 - 1 tuli maali Jokeri johtaa 2 -1 ja voitti

• Anonyymi

Mikä passipoliisi sinä täällä olet?! Mene itse muualle kertomaan. Tämä palsta on ajatusten jakamista varten. Sinun ajatus on tullut jo selväksi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Rakas ❤️❤️❤️, rakastan sinua. Naiselta

• Anonyymi

Miehekkeitä taiatte olla molemmat!

• Anonyymi

Mulla ei ole paukkuja tai mielenkiintoa viedä ketään treffeille. Into puuttuu. Pahoittelut siitä.

• Anonyymi

En edes halua treffeille 😁

• Anonyymi

Haluaisit varmaan ihailua?
      Täältä ei ole sitä tulossa niin että parempi että olen ihan hiljaa vaan.
      Et halua kuulla mitä sinusta ajattelen niin että parempi etten kerro sitä sinulle joskaan.
      Sanoisin sinulle niin ikäviä asioita että tuskin haluat niitä kuulla.
      Minä tiedän. Koska minä näen.

• Anonyymi

No kerro toki ja kerro mille kirjaimelle. Jokainen varmaan haluaa tietää jos toinen ei ole itsensä arvoinen.

• Anonyymi

Joo. Olisi kivaa, jos hän pitäisi vastavuoroisesti minusta.

• Anonyymi

Haluan kuulla, koska tarvitsen päästä irti tästä. Etsin ja etsin ulospääsyä, mutta en ole voinut ratkaista tätä oman elämäni ongelmaa, koska sellainen tämä on…
        Tällä ei ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa, että minun pitäisi saada eräs ihminen ja meidän pitäisi tuntea yhdessä jotain. Olen riippuvainen tästä ja etsin hyvää oloa näin. Riippuvuussa ei ole eroa huumengelmasta muuten kuin fyysisten vieroitusoireiden osalta. Tämä ei ole tervettä, enkä halua tällaista.

• Anonyymi

Suurin osa todennälöisesti haluaa yhteyden kokemuksen niin tunteiden, kuin fyysisyydenkin osalta.

Yksi luotaantyöntävimmistä kokemuksista on vastaanottaa mielistelyihailua ja/tai kohteliaisuuksia ja kehuja joita oletetaan haluavan ja kaiken lisäksi ne kehut ovat todella räikeitä ja feikkejä. sivusta

• Anonyymi

Suurin osa todennälöisesti haluaa yhteyden kokemuksen niin tunteiden, kuin fyysisyydenkin osalta.

Yksi luotaantyöntävimmistä kokemuksista on vastaanottaa mielistelyihailua ja/tai kohteliaisuuksia ja kehuja joita oletetaan haluavan ja kaiken lisäksi ne kehut ovat todella räikeitä ja feikkejä.

Usein suurin kohteliaisuus ei ole sanallista saatika ihailua vaan se, että seurassa halutaan olle, ehdotetaan yhdessä ajanviettämistä, halua olla lähellä ja koskettaa sekä saada kosketusta, halutaan tehdä yhteistyötä jne. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi luotaantyöntävimmistä kokemuksista on vastaanottaa mielistelyihailua ja/tai kohteliaisuuksia ja kehuja joita oletetaan haluavan ja kaiken lisäksi ne kehut ovat todella räikeitä ja feikkejä. sivusta

Turha nuoleskelu on todella turhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä näitä esiintyy vasta konfrontaatiovaiheessa aina tykänny mitään en oo kuullu kuunnellu ikinä

• Anonyymi

Kaipaan. En tiedä mitä tehdä, tehdäkö mitään.

• Anonyymi

Olen aika helpottunut. Olen työstänyt tunteitani syvällisesti ja käyttänyt avuksi erilaisia tekniikoita. Emme ole konkreettisesti enää olleet toistemme kanssa tekemisissä. Olen ikävöinyt sitä versiota itsestäni, jota olin. Traumakiintymyssuhdetta (eli kuumaa & kylmää, läheisyyttä & hylkäämistä) ja vuoristorataa en taasen kaipaa.

• Anonyymi

Rakas mies, nähdään ja tehdään siitä yhdessä täydellistä. Ollaan opittu. ❤️

• Anonyymi

En myöskään kaipaa tuollaista enää. Mutta olen jossain sellaisessa kohtaa, etten ole saavuttanut vielä turvan tilaa. Ahdistaa liikaa ja tiedän että turva pitäisi löytyä omasta itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään kaipaa tuollaista enää. Mutta olen jossain sellaisessa kohtaa, etten ole saavuttanut vielä turvan tilaa. Ahdistaa liikaa ja tiedän että turva pitäisi löytyä omasta itsestä.

Ja usko siihen toiseen. Se on tärkeää. ❤️ anna teille mahdollisuus oppia virheistä. Sanoisin itse koska tiedän ja tunnen, että omalla kohdalla, meidän kohdalla siitä tulisi täydellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä turva löytyy vielä. ❤️ Olen luomassa "turvan tilaa". Olen käynyt omaohjelmaa läpi. Olen oivaltanut, mikä menneessä suhteessa oikein mätti ja mitä voin tehdä itseni hyväksi, että pääsen yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä turva löytyy vielä. ❤️ Olen luomassa "turvan tilaa". Olen käynyt omaohjelmaa läpi. Olen oivaltanut, mikä menneessä suhteessa oikein mätti ja mitä voin tehdä itseni hyväksi, että pääsen yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas mies, nähdään ja tehdään siitä yhdessä täydellistä. Ollaan opittu. ❤️

Ei miehet höpise mistään traumakemioista 😂

• Anonyymi

Ei ole mitään "tilannetta". On vain toistensa ohi kulkeneita ihmisiä elämänkaarella.

• Anonyymi

Mutta me ei mies kuljeta toistemme ohi, eihän? Jatketaan tätä tarinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta me ei mies kuljeta toistemme ohi, eihän? Jatketaan tätä tarinaa.

Kirjoittaja 00.14.41 ei ole mies. Menehän jo nukkumaan, sinä lemmenkipeä naikkonen.

• Anonyymi

Rakastan häntä

• Anonyymi

Hyvää yötä kulta. ♥️mietin sinua varmaan vielä vanhainkodissa.

• Anonyymi

Ketä?

• Anonyymi

Tiedä vaikka satutaan samaan vanhainkotiin...

Sinäkö se oot 🎶🎵🎵🎶🎶🎵🎵🎶🎵🎵🎵🎵

• Anonyymi

Hassu poika, 50v. Koeta jaksaa, lähennytään vielä😘

• Anonyymi

Saa taas odottaa innolla uutta päivää. Tahtoisin ottaa etäisyyttä tästä sivustosta, tiedän että tykkäät olla täällä. Kumoa me voitais jo tehdä yhdessä jotain.

• Anonyymi

Oi, anteeks *kumpa. Kauniita unia!

• Anonyymi

Tänne tulin vuosien jälkeen vaan kattelemaan et mitäs musta kirjoitetaan kun luulin et täällä haukutaan mua, eikä sitten ollutkaan niin. Sit vaan jäin pyörimään ja kirjoittelemaan ajatuksiani. Kaipa se sellasta terapiaa on mulle.

• Anonyymi

Kukaan tuskin tuntee sinua täällä, kun ei ole mitään nimimerkkiäkään edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen xLiner, kyllä sunkin pitäisi jo tuntea mut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet muistetaan ja ei oo jäänyt kovin hyvä eikä kiva kuva.

• Anonyymi

Mä en tiedä, enkä usko hänenkään tietävän. Ajetaan toisemme hulluksi, kun ei tiedetä, mitä tehdä.

• Anonyymi

Kaikki menee juuri niin, kuin on tarkoitettu. Saamme toisemme sitten, kun olemme siihen valmiita. Usko ja luota. Tämä ei ole pelkkä rakkaustarina. Tällä kaikella on korkeampi tarkoitus. Näen jo kaiken sieluni silmin. Siitä tulee ihmeellistä. Rakastan sinua. Miehelle.

• Anonyymi

Minä haluaisin uskoa noin, mutta masennun usein ja menen aivan toivottomaksi. Mutta ehkä joskus se nainen on pysäyttämässä masennukseni olemalla minulle ihana ja kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluaisin uskoa noin, mutta masennun usein ja menen aivan toivottomaksi. Mutta ehkä joskus se nainen on pysäyttämässä masennukseni olemalla minulle ihana ja kiva.

Onko sinulla alhaiset testo tasot? Kannattaa mittauttaa

• Anonyymi

Ei pelkästää se mitä olen tuntenut ja kokenut…meillä on ollut aidosti telepatiaa, hän on kokenut ja sanonut samat asiat joita olen itse läpikäynyt tai juuri ajatellut. Rakastan kovasti.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat kun puhut korkeammasta tarkoituksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pelkästää se mitä olen tuntenut ja kokenut…meillä on ollut aidosti telepatiaa, hän on kokenut ja sanonut samat asiat joita olen itse läpikäynyt tai juuri ajatellut. Rakastan kovasti.

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkinen kasvu. Ihmisten herättäminen. Maailman auttaminen. Ihmelapsen saattaminen tähän maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkinen kasvu. Ihmisten herättäminen. Maailman auttaminen. Ihmelapsen saattaminen tähän maailmaan.

No minä en itte jaksa kyl paljoa polttotuskia kokea muiden transformsstioiden vuoks. Liian protestanttista mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kaikkea haistatusta? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla alhaiset testo tasot? Kannattaa mittauttaa

Sormien tasapituuksien perusteella liikaa

• Anonyymi

Puhutaanko me joskus?

• Anonyymi

Tahdon puhua hänen kanssaan.

• Anonyymi

Puhutaan! Mutta en tajua miten minulla on näin vaikeaa ottaa yhteyttä. Ja rehellisesti sanottuna, pelkään helvetisti vastausta sattuneesta syystä. kuin hänelle naiselle

• Anonyymi

Puhutaan! Mutta en tajua miten minulla on näin vaikeaa ottaa yhteyttä. Ja rehellisesti sanottuna, pelkään helvetisti vastausta sattuneesta syystä. kuin hänelle naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sattunut syy on mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä legendaa tai legendaarista jäbä on sitten heittäny?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdon puhua hänen kanssaan.

Kiusaaja taas vauhdissa!saanut tänkin paikkakunnan ihan sekaisin!tuo ihminen pitää saada hoitoon!kiusaa,kiusan perään!

• Anonyymi

Tilanne oli ja meni. Murehditaan loppuelämä.

• Anonyymi

Miksi annoit mennä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi annoit mennä?

Sehän oli kusettaja toinen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli kusettaja toinen henkilö.

n vai m

• Anonyymi

Voisin yrittää taas "värähdellä", jos luottaisin, ettei satu.

• Anonyymi

Komento takas... Yllätys 😂

• Anonyymi

Olet ralkas ja tiedät sen.

• Anonyymi

Olen fiksuksi ihmiseksi harvinaisen tyhmä!

• Anonyymi

Meidän tilannetta ajatellen en voi käsittää, että molemminpuolinen tyhmyys on ollut niin ilmeinen ja jatkuu edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän tilannetta ajatellen en voi käsittää, että molemminpuolinen tyhmyys on ollut niin ilmeinen ja jatkuu edelleen.

Kyllä tässä on vettä tullut myllyyn koko ajan lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä on vettä tullut myllyyn koko ajan lisää.

🥹 on ja jos miettii kaikkea epävarmuutta niin en voi sanoa mitään, mikä nykyisin ja (aikeisemminkaan) ei olisi värittynyt oletuksilla.

Tämä siis omasta tilanteesta ja omasta näkökulmasta näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥹 on ja jos miettii kaikkea epävarmuutta niin en voi sanoa mitään, mikä nykyisin ja (aikeisemminkaan) ei olisi värittynyt oletuksilla.

Tämä siis omasta tilanteesta ja omasta näkökulmasta näin.

Mun tyhmyys on sitä, että en vaan usko siihen mitä näen ja siten pääse eteenpäin tai uskon, mutta tavallaan en.
        Nyt vaan pitää tehdä jotain radikaalimpaa, että loppuu tää itsensä rikkominen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tyhmyys on sitä, että en vaan usko siihen mitä näen ja siten pääse eteenpäin tai uskon, mutta tavallaan en.

Sama kokemus itsellä siitä, ettei aikanaan uskonut silmiään ja täälläkin kai voisi ajatella, ettei ole sattumaa tietyissä yhteyksissä tietyt asiat, mutta olen pitänyt jonkun kiusana, vaikka kieltämättä en voi ymmärtää miten ja miksi.
        Monta oletettua tilaisuutta, jotka on kariutuneet siihen, ettei usko silmiään, tai vain sitä, että oikeasti olisi mahdollista. Olen yhdistellyt intuitiivisesti asioita, mutten luota itseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus itsellä siitä, ettei aikanaan uskonut silmiään ja täälläkin kai voisi ajatella, ettei ole sattumaa tietyissä yhteyksissä tietyt asiat, mutta olen pitänyt jonkun kiusana, vaikka kieltämättä en voi ymmärtää miten ja miksi.
        Monta oletettua tilaisuutta, jotka on kariutuneet siihen, ettei usko silmiään, tai vain sitä, että oikeasti olisi mahdollista. Olen yhdistellyt intuitiivisesti asioita, mutten luota itseeni.

Ei kannatakaan uskoa kaikkea mitä näkee vaan kysyä, niin asia selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannatakaan uskoa kaikkea mitä näkee vaan kysyä, niin asia selviää.

Tätä ajatelmaasi voit halutessasi laajentaa myös horisontaalisemmalle tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän se yks kyttääjä olla paikalla!on ahistavaksi mennyt tää elämä täälläl En tiedä mitä olen noille tehnyt,ovatko vain sairaita omassa päässään? Ku jotenkin pääsis täältä pois,turvaan sais elää vapaasti,ilman pelkoa.....

• Anonyymi

Mukavia miehiä on olemassa. Sinä olet sellainen. Ja voinko halata. Jos näemme.

• Anonyymi

Se on vähän kuin haltija islannin vuonoilla- ainaki haluat uskoa häneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän kuin haltija islannin vuonoilla- ainaki haluat uskoa häneen

No on on

• Anonyymi

Olen surullinen 😒

• Anonyymi

Miksi olet☹️? Kaikki järjestyy kyllä!
        Sivulliselta

• Anonyymi

Miksi olet☹️? Kaikki järjestyy kyllä!
        Sivulliselta

• Anonyymi

Hän ei kestänyt aiheellista kritiikkiä ja homma tyssäsi siihen🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuon kritiikin esitystapa oli väärä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuon kritiikin esitystapa oli väärä?

Ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut.

Saattoi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoi olla.

Mikä olisi ollut sopivampi tapa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi ollut sopivampi tapa?

Kertoa, että ymmärtää, onhan itsekin erehtyvä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoi olla.

Ei ollut. Kun aletaan miettiä kritiikin oikeellisuutta kyse on ihmisestä joka ei ole koskaan joutunut näkemään itseään kriittisessä valossa. Se on hänelle kasvun mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono vitsi tunkea toisen kommentti joka viestin perään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut. Kun aletaan miettiä kritiikin oikeellisuutta kyse on ihmisestä joka ei ole koskaan joutunut näkemään itseään kriittisessä valossa. Se on hänelle kasvun mahdollisuus.

Mistä tiedät, mitä toinen on kokenut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, mitä toinen on kokenut?

Lapsellisuudesta, käytöksestä ja kyvyttömyydestä kuulla omasta huonosta puolestaan. Ja olin kaiken lisäksi rauhallinen, ystävällinen ja suojeleva kun sain itse asiattomuutta osakseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko tosiaan että elämääni kaikki on tullut tarjottimella ja kultalusikka suussa.
        Luuletko tosiaan, että täällä kaikki kertoo itsestään kaiken. Sinäkään et muuta tee kun suollat vaan oletettuja suustas tiemättä loppujen lopuksi yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs itse olet nähnyt kriittisessä valossa viime aikoina ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet yksi ärsyttävimmistä persoonista täällä palstalla se ei vaan muutu. Siis se näkemys vaikka yrittäis ajatella jotakin positiivistä. Voi vaan kuvitella minkänlainen jankkaaja olisit irl elämässä

• Anonyymi

En käynyt illalla. Miten voit?
      Väsyttää. En voi itse hyvin mutta tottunut.

• Anonyymi

Mullakin vielä väsymys vahvana. Odotin, että olisit tullut yllättäen piipahtamaan. Kumpa me osattais tää❤️

• Anonyymi

Kuvittelin, että sinäkin pidit minusta... Nyt tunnen oloni vain typeräksi.

• Anonyymi

Meillä on ollut aikamoinen vuosi. Mä haluaisin vieläkin
      vähintää selvittää meidän välit. Haluaisin vaan, et sun olisi helpompi olla mun lähellä. Ihan vaikka kaverina. ❤️

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos.

Morjestatte mutta että jää jutulle? Megakikakika

• Anonyymi

Voimakkaat tunteet molemmilla, kiinnostus ei oo jäänyt epäselväksi kummallakaan. On myös voimakkaat pelot heränneet molemmilla sekä kumpikin empii oisko vielä halukas suhteeseen. Joko pelot puhuu molemmilla niin voimakkaasti että kyse on siitä ettei uskalleta alkaa tai sitten kummankin tarttis elellä jonkun aikaa itsekseen.

Tai on kolmaskin vaihtoehto. Voi olla, että on ollut niin vahvaa tunnetta, että tempauduttiin turhan intensiivisesti heti alkuun. Sellainen maltillinen hitaampi versio vois sopia molemmille paremmin😊

• Anonyymi

Sillä maltillisella kolmannella vaihtoehdolla sitten🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä maltillisella kolmannella vaihtoehdolla sitten🥰

No meillä ei tuota kiirehtimisongelmaa ole ainakaan ollut, kun viisi vuotta meni huovatessa ees taas. Noh, loppuihan se lopulta, mutta alkoi jo ottaa henkeen.

Sivu.

• Anonyymi

Rakastan sinua, rakastan piirteitäsi. On ihmeellistä, miten joku ihminen lopulta tuntuu omalta. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Hyvää yötä.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä.❤️

Huomenta❤️
        Samaa koko ajan….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta❤️
        Samaa koko ajan….

Huomenta❤️

• Anonyymi

Olen hyväksynyt toivottoman tilanteemme. Kaikesta huolimatta hän lähensi minua maailmaan. Siihen kaikkeen mihin ihminen pystyy. Ylevään ja alhaiseen. Arvottomuuden tunteisiin ja jörjettömyyden piiriin.

• Anonyymi

Huomenna on uusi päivä. Tuulen viedä. Saa nähdä mihin tässä vielä yltyy.

• Anonyymi

Rakkaus voittaa kaiken.

• Anonyymi

Ei ihan.

• Anonyymi

No ei sentään.

• Anonyymi

No ei sentään.

• Anonyymi

Kivet paperit sakset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivet paperit sakset?

Kyl toi gubbe on aika pelottava ,tekoineen kaikkineen,sairas on!jatkunut jo liian kauan.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl toi gubbe on aika pelottava ,tekoineen kaikkineen,sairas on!jatkunut jo liian kauan.....

Tekee mitä haluaa,kiusatakseen ja satuttaakseen erästä naista,kukaan ei välitä,vaikka nälkään kuolis!!

• Anonyymi

Et aavista minkälaisen pidättyvyyden olen luonut. Sana, asia, jolla edellisessä elämässä ei koskaan ollut erityistä merkitystä, pauhaa nyt suonissani kuin muistuttaakseen minua olemuksellisuudestaan. . Kuten sinä, aina olemassa. Ajatteliit, etten olisi vahva. Niinpä loin voimaa taistellakseni näitä luonnollisia tunteita vastaan, jotka pitivät niin sidottuina sinuun. Piirsin rajan etten astuisi enää eteesi. Minulla olisi kuin olisikin nuo rajat, voimaa ja ylpeyttä. Ja mitä minulla ei olisi, olisit sinä. Ainoaa, mitä halusin. Et tiedä miten korkean muurin olen rakentanut pitääkseni itseni poissa kompromisseistasi.

• Anonyymi

Hän on otteessani. Jos olisin saanut olisin voinut päästää menemään. Ilman sitä pidän kiinni olemattomasta ei-minkään verran.

• Anonyymi

Opin kyllä elämään ilman sinuakin. Olen ehtinyt jo luopua paljosta muustakin. Vaikka olimme melko erilaisia kuuluimme yhteen, olimme enemmän kuin kahden summa, liittolaisia, olimme yhteisö, ja se on kovin harvinaista elämässä.

• Anonyymi

En ollut sitä miltä näytin vaan mitä olen. Joten tarjottavana ei ollut kovinkaan paljon. Kohtalo ei koskaan livahtanut mistään raosta vaan astui aina sisään avaamastani ovesta, kutsuttuna. Sillä ei yksikään ole tarpeeksi vahva tai ovela väistääkseen epäonnen, joka johtuu luonteen ja oman elämän rautaisiin lakeihin.

• Anonyymi

Olen yhä odottanut sinua voimattomana muuhun. Olemme kai tienneet tapaavamme jossain vaiheessa ja sitten kaikki, mikä antanut merkityksen ja jännitteen olisikin luultavasti ohi. Välillämme lymyilevällä salaisuudella on poikkeuksellinen voima. Se lävistää kaiken polttava säteen tavoin, ja samalla antaa sille myös vetolujuutta. Pakottaa kai, viime kädessä elämään.

• Anonyymi

Älä vaadi itseltäsi liikoja. Mielestäni välinpitämättömyys on kaikkien ihmissuhteiden ytimessä.

• Anonyymi

Hyväksyn nyt ainakin paremmin sen miltä näytän omissa silmissäni, ja maailman. En tiedä muuttaako se sitten mitään. Häpeää ja syyllisyyttä, sillä ketään ei voi omia täysin vailla tunnontuskaa.

• Anonyymi

Kun kovetit itsesi, tiesin kyseessä olleen päätöksen pysyä kaukana minusta. Kuitenkin olin sinun lähelläsi koko ajan lämpönä ja kotina. Tiesit, ettet pääsisi pakoon sitä tietoisuutta. Olinhan niin lähellä, oven edessä.

• Anonyymi

Naiselta miehelle?

• Anonyymi

Naiselta miehelle?

• Anonyymi

They will convert man

• Anonyymi

Ei olla enää rakas väkivaltaisia tunteissamme toisiimme.Miksi pitää sanoa ikävästi toiselle, kun mielessä on muita sanoja. En minä valinnut tuntea näin. Yritin torjua sinut kaikin tavoin, mutta kuinka paljon ja pitkään voi torjua kaipausta. Se tulee kysymättä. Asettuu taloksi, eikä osoita merkkiä lähtemisestä. Minun on kirjoitettava sinulle, koska muuten tukahdun. Se tunne on kaikkialla.

• Anonyymi

Niin pian on sitten joku counseling eessä

• Anonyymi

Ihanaa isänpäivää sinulle. Haluaisin, että sinä olet tulevan lapseni isä. En näe tässä muuta vaihtoehtoa.

• Anonyymi

No jos viimeisiä kellon kumauksia vetelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos viimeisiä kellon kumauksia vetelee

Itellä kyllä jo blakkarissa tämä paketti.

• Anonyymi

Hyvää isänpäivää kaikille isille. Rakastakaa vaimojanne ja lapsianne kaikella tavalla. Pitäkää kiinni perheistänne. Haaveet on haaveita, tärkeät on tärkeitä!

• Anonyymi

Taidat olla vähän ulkona elämästä ja yksinkertainen 🤌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan sisällä elämässä ja realisti. Monen isän suru on tänäkin päivänä rikkoontunut perhe. On täysin turhaa kuvitella muuta. Poikkeuksiakin on, mutta isän sydän on lasten luona ja niin sen pitää jos yhtään mahdollista ollakin.
        Turhaan koet raivoa ja purat sitä minuun.

• Anonyymi

Siellä joku mustasukkainen vaimo kirjoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan sisällä elämässä ja realisti. Monen isän suru on tänäkin päivänä rikkoontunut perhe. On täysin turhaa kuvitella muuta. Poikkeuksiakin on, mutta isän sydän on lasten luona ja niin sen pitää jos yhtään mahdollista ollakin.

Monen isän helpotus on tänäkin päivänä vuoroviikot surkean ja ankean rakkaudettoman suhteen jälkeen.
        On täysin turhaa kuvitella muuta.
        Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymiteetti mahdollistaa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. En ole mustasukkainen vaimo. Jos joku miestäni rakastaisi, toivoisin onnea heille jos molemminpuolista olisi…

Hänestä miehestä ajattelen seuraavasti. En tiedä, onko hänellä tänä päivänä lapsia. En ole nähnyt n. 12 vuoteen. Kuitenkin jos hänellä olisi lapsia, toivoisin hänen rakastavan lastensa äitiä. Se olisi minun onneni, hänen perheensä onni.

Jos ero ja rakkauden puute olisi todellisuutta, haluaisin mahdollisimman hyvän suhteen hänen ja lasten välillä, koska se olisi heidän onni.

Isän rakkaus lapsiin on ensisijainen, aina. Sama pätee äidin suhde lapsiin. Lapset tulevat ensin. Sitten omat tunteet, oli ne mitä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen isän helpotus on tänäkin päivänä vuoroviikot surkean ja ankean rakkaudettoman suhteen jälkeen.
        Eri

Tietysti, jos todellisuus on tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, ettei tilanne ole tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. En ole mustasukkainen vaimo. Jos joku miestäni rakastaisi, toivoisin onnea heille jos molemminpuolista olisi…

Hänestä miehestä ajattelen seuraavasti. En tiedä, onko hänellä tänä päivänä lapsia. En ole nähnyt n. 12 vuoteen. Kuitenkin jos hänellä olisi lapsia, toivoisin hänen rakastavan lastensa äitiä. Se olisi minun onneni, hänen perheensä onni.

Jos ero ja rakkauden puute olisi todellisuutta, haluaisin mahdollisimman hyvän suhteen hänen ja lasten välillä, koska se olisi heidän onni.

Isän rakkaus lapsiin on ensisijainen, aina. Sama pätee äidin suhde lapsiin. Lapset tulevat ensin. Sitten omat tunteet, oli ne mitä hyvänsä.

"Isän rakkaus lapsiin on ensisijainen, aina"

Tämä ei ole mahdollista, eikä pidä paikkaansa. Ei ole mitään ensisijaista rakkautta. Rakkaus on täysin samanarvoista, se on vaan erilaista lapsien ja esimekiksi kumppanin välillä.
        Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole mahdollista, eikä pidä paikkaansa. Ei ole mitään ensisijaista rakkautta. Rakkaus on täysin samanarvoista, se on vaan erilaista lapsien ja esimekiksi kumppanin välillä.
        Eri

Voi olla, että tunteena se onkin noin, mutta kyse onkin periaatteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaate juontuu sanasta principium, joka tarkoittaa alkua, lähtökohtaa, perustaa tai hallitsevaa sääntöä. Latinan principium juontuu vielä vanhemmasta sanasta princeps, joka tarkoittaa “ensimmäinen” tai “johtava”.
        Kyse on siis arvonannosta ja ihanteestakin, jota on hyvä tavoitella niissä rajoissa kuin mahdollista. Mielestäni kyse on myös vastuusta ja arvonannosta sille, joka oli ensin. Huolimatta siitä, mikä on nyt…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monta periaatetta menee romukoppaan, kun keskustellaan tunteista ja rakkaudesta. Rakkaus on suurin. Joku ei esimerkiksi halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa, tai toisin päin. Nettipalstalla on turha julistaa yhtä totuutta. Elämä tapahtuu muualla.
        Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monta periaatetta menee romukoppaan, kun keskustellaan tunteista ja rakkaudesta. Rakkaus on suurin. Joku ei esimerkiksi halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa, tai toisin päin. Nettipalstalla on turha julistaa yhtä totuutta. Elämä tapahtuu muualla.
        Eri

Totuus ei pala tulessakaan. Kirjoitin omista periaatteistani. Siitä, mitä arvostan. Ei sinun tarvitse minulle kertoilla, millaista rakkaudettomuutta on tai tapahtuu. Väittäisin, että tiedän siitä enemmän kuin moni muu. Ihan muista yhteyksistä tosin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus ei pala tulessakaan. Kirjoitin omista periaatteistani. Siitä, mitä arvostan. Ei sinun tarvitse minulle kertoilla, millaista rakkaudettomuutta on tai tapahtuu. Väittäisin, että tiedän siitä enemmän kuin moni muu. Ihan muista yhteyksistä tosin.

Kyllä selvästi täytyy, tai sitten et ymmärrä itse kirjoittamaasi tekstiä, jonka totuutena esität, esimerkkinä isän rakkaus lapsiin on ensisijainen AINA. Et itseasiassa ole mikään kirjoittamaan kenenkään miehen tai isän puolesta. Piste. Hyvää päivää.
        Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä selvästi täytyy, tai sitten et ymmärrä itse kirjoittamaasi tekstiä, jonka totuutena esität, esimerkkinä isän rakkaus lapsiin on ensisijainen AINA. Et itseasiassa ole mikään kirjoittamaan kenenkään miehen tai isän puolesta. Piste. Hyvää päivää.
        Eri

Olen ihan hyvä kirjoittamaan omista ajatuksistani niin kuin ajattelen. Sinäkin olet ihan hyvä kirjoittamaan omistasi. Ei sinun mielipiteesi omaani horjuta, toivottavasti ei minunkaan mielipiteesi omaasi. En yritä aivopestä ketään.

Pisteet on turhia, elämä on jatkuvia pilkkuja, mutta se on jo toinen tarina. Halusin vain toivottaa hyvää isänpäivää kaikille isille. Täydellistä isää ei olekaan. Arvostan hyviä pyrkimyksiä, ei sen kummempaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan hyvä kirjoittamaan omista ajatuksistani niin kuin ajattelen. Sinäkin olet ihan hyvä kirjoittamaan omistasi. Ei sinun mielipiteesi omaani horjuta, toivottavasti ei minunkaan mielipiteesi omaasi. En yritä aivopestä ketään.

Pisteet on turhia, elämä on jatkuvia pilkkuja, mutta se on jo toinen tarina. Halusin vain toivottaa hyvää isänpäivää kaikille isille. Täydellistä isää ei olekaan. Arvostan hyviä pyrkimyksiä, ei sen kummempaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha, käytät valtaa väärin. Se on alhaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esität toisen kirjoittajan mielipiteen väärässä paikassa. Miksi? Etkö osaa muuten keskustella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esität toisen kirjoittajan mielipiteen väärässä paikassa. Miksi? Etkö osaa muuten keskustella?

Mikä sotku ja jollain on hauskaa 😏

• Anonyymi

Siirtää mielipide, johon on ilmaisunvapaus toiseen asiayhteyteen on alhaista. Eri asia on hokea koko ajan, että toisen pitää mennä muualle kertomaan tunteistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirtää mielipide, johon on ilmaisunvapaus toiseen asiayhteyteen on alhaista. Eri asia on hokea koko ajan, että toisen pitää mennä muualle kertomaan tunteistaan.

…edetään luulosairauksien luomilla uskomuksilla.. ?! 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

…edetään luulosairauksien luomilla uskomuksilla.. ?! 😆

Tuo on sitä, kun käytetään kepulikonsteja… se on vain typerää. Oletko typerä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on sunkin ongelma oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sitä, kun käytetään kepulikonsteja… se on vain typerää. Oletko typerä?

Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin siinä levittelet valheita toisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.

En tilannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, kenestäkään mitään levittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tilannut.

En minäkään niiannut, on nääs selektiivinen reuma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä ite- lähetään siitä keneksi se sää tota kirjoittajaa esität?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.

Eli sää tuuletat täällä ikäänku filunkipelille kainaloitasi? Ja muuta ns hohhoijakkaa näyttöö ei sitten olekaan

• Anonyymi

Suomineitona tässä jos neuvoa saan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sotku ja jollain on hauskaa 😏

Niin sinähän sen sopan hämmentäjä tiiät👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinähän sen sopan hämmentäjä tiiät👍

Ja niin mulla kieltämättä onkin hauskaa siv..sivullisena. Peppi Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomineitona tässä jos neuvoa saan

Aina pitää pehmentää laskua pikkusen eikö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pitää pehmentää laskua pikkusen eikö

Tämä oli sinun idea koko ajan tästä lähtien eikö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on sunkin ongelma oikeasti?

You gotta fight for your right to paarty?

• Anonyymi

3D mallinnus keskipäivän mennessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainako toikin on halunnu sanella muille netissä? Vaikka palstasedän monologissa olemmekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri

Eli kiintymys voi vaihdella ns tauolle? Kätevää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kertokaa tänne anonyymisti kaikki mm viimeaikaisia epäkristillisiä ajatuksianne. Ulla Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri

Mitä vttua minä palstasetä niinku tässä monologissas luen? Tai nämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, jos todellisuus on tuota.

No onko se ees sitäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I would unleash the kraken too if.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oispa se vallan juonikasta, palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri

Niin siis kun saa sitä omaa aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo monesti varmaan gubbe näin ja sitten on tästäkin aiheesta aivan bubbupuheita ei anna tavata. Joskus ei ehkä ees kannata

• Anonyymi

Asentakaa ny ees sprinklerit pihaan

• Anonyymi

S...a, älä hylkää mua, saatan loukata tahattomasti, ei ole ollut tarkoitus.Surua.

• Anonyymi

Miksei nämä anonyymit mene suoraan sen henkilön luokse kertomaan??!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkärankaa ei ole🕊️

• Anonyymi

Kerro se hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, koska he kertovat täällä. Tänne on täysin luvallista kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne saa kirjoittaa onneksi, mutta …

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa tulla kasvotustenkin kertomaan ainakin minulle💙💙💙💙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se hänelle.

😘😘😘

• Anonyymi

Kosto, potut pottuina on ihan jees.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläpä yleistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläpä yleistä!

Eläpä tappele meitin kanssa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁😂😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fuck off!

• Anonyymi

Tämäkin joku robotti👎

• Anonyymi

🫵🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁😂😇

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkärankaa ei ole🕊️

Onko täällä jotain nilviäisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆😄😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se hänelle.

Ei se uskalla raukkamainen elikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Big news

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosto, potut pottuina on ihan jees.

Pitopöytään sopii pottuvoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennaltaestävä yksikkö voi silti tehdä rynnäkön? Läppää c’moon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

They gonna steal organs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta suivaannutaan?

• Anonyymi

Olen miettinyt tätä paljon.. ❤️

• Anonyymi

Rakastan sinua tänäänkin.. ja olen aina sinua varten.

• Anonyymi

Kerro se hänelle.

• Anonyymi

Saa sanoa, on sananvapaus! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti oli suunnattu tälle kirjoittajalle :”Rakastan sinua tänäänkin.. ja olen aina sinua varten.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kukaan kieltänytkään.
        /:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se hänelle.

Tiedän tämän.

• Anonyymi

Menkää hyvät kaipailivat kertomaan suoraan hänelle.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kulta raivoa, tuu kuiskaa mun korvaan…

• Anonyymi

Olen aikeissa kertoa hänelle🙏🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kulta raivoa, tuu kuiskaa mun korvaan…

🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo sinun paha olosi tulee? Kokeile vaikka rukoilla mielummin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo sinun paha olosi tulee? Kokeile vaikka rukoilla mielummin.

Älä manipuloi!

• Anonyymi

❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas ajattelit? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt jaksa tähänkin ketjuun tulla jauhamaan, pliis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko naiselle vai miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko naiselle vai miehelle?

Naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt jaksa tähänkin ketjuun tulla jauhamaan, pliis.

Älä pelleile, höpö! 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelleile, höpö! 😀

..nassu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..nassu.

😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas ajattelit? Sivusta

Meen oventaakse pimpottamaan sen ovikelloa:)Näin sen aattelin tehdä. Riippuu töistä milloin pääsen, mutta toivon hänen olevan silloin kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen oventaakse pimpottamaan sen ovikelloa:)Näin sen aattelin tehdä. Riippuu töistä milloin pääsen, mutta toivon hänen olevan silloin kotona.

Itse en mene, en tiedä, missä asuu 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä ootkin joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitten se on varmaan kohtalon johdatusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paa teltta pihaan siksi aikaa jos ei nävy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..nassu.

Kuhan ei nazu eikö näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelleile, höpö! 😀

No, you hang up first

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh the audacity of them dooches

• Anonyymi

En halunnut joutua samaan tilanteeseen kuin se toinen nainen, josta kerroit.. hänellä tunteita ja sinulla ei ja jatkoitte silti tapailua. Ei kiitos.

• Anonyymi

No mutta ootko sinä palstasetä paljon tapaillut viimeaikoina?

• Anonyymi

Suomi24 tökkii? Uusia päivityksiä ei näy? Onko kaatunut ?

• Anonyymi

Joku glitch in the matrix vähintää

• Anonyymi

Suomi24 alhaalla.

• Anonyymi

Kuinka tästä selvitään?

• Anonyymi

Erik, maksa velkasi ja hae kamasi tai heitän ne roskiin. Siinä viesti kaivatulleni. Wuf box zägädägädägä.

• Anonyymi

Että ei ollutkaan niin kummoinen tämä seuralainen palstasetä kauniissa ja rohkeissa että montaa iltaa pistouvais?

• Anonyymi

S, saanko kertoa joskus p.......si kuinka kaunis ja puoleensa vetävä se on?

• Anonyymi

Pepusta varmaan kyse...? 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pepusta varmaan kyse...? 🤭

S on mies, a p-sana on "puolisollesi".

• Anonyymi

Muistaakseni kerran sen sanoitkin😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta👍

• Anonyymi

Kerro puolisollesi face to face👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A p-sana? Nyt on kyllä sekavaa. Mikset kirjoittanut heti puolisollesi?

• Anonyymi

Saat kertoa jos tulet .

• Anonyymi

Et saa.

• Anonyymi

Odotin pikkujouluja.. Jätätkö juhlat välistä, jotta mitään peruuttamatonta tapahtuisi? N->M

• Anonyymi

En. Ei kiinnosta pönötysjuhlat joiden takia menee pilalle koko viikonloppu. Ja jos oikeasti haluaisit, kaikki olisi tapahtunut jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Ei kiinnosta pönötysjuhlat joiden takia menee pilalle koko viikonloppu. Ja jos oikeasti haluaisit, kaikki olisi tapahtunut jo.

Ei kuulosta meidän juhlille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä edustusta kilpeä jotain semmosta tarttisit vai?

• Anonyymi

Pari kk odottanut pikkujouluja. Jätätkö mies juhlat välistä, ettei mitään peruuttamatonta pääse tapahtumaan?

• Anonyymi

Minä tahansa vuodenaikaba voi vetää työkaveria lättyyn taksijonossa

• Anonyymi

Ajattelen illallakin häntä, ja toivon hänelle tsemppiä alkavaan viikkoon..

• Anonyymi

Lämpimiä ajatuksia lähetän sinulle, sinne jonnekin. S > J 🧡

• Anonyymi

Mä oon ihan pihalla sen miehen suhteen. Välillä hän vaikuttaa kiinnostuneelta, välillä siltä, että ei todellakaan ole kiinnostunut. Tekisi mieli heittää itkupotkuraivarit, mut ei se mitään hyödyttäisi. Oon niin tyhmä, kun ihastuin häneen. 🤯🙈

• Anonyymi

No mutta sullaha on naisia esittävä monologi hyvää aikaa perääntyä jopa toiseen kertaan jne

• Anonyymi

Kaipaan sitä viatonta aikaa, jolloin en tiennyt hänestä mitään. Sen jälkeen jotain hajosi, enkä osaa tai halua korjata sitä. Radiokin on kirottu, kaikki rakkauslaulut - niin kaikki herkät, riipaisevat ja kauniit kuin päättömät, nolot ja imelätkin luritukset - kertovat hänestä. En varmaan edes muista, miltä hän näytti tai kuulosti, ja silti kuvittelen hänet kaikkialle. Kaikki luppoaika on minulle pahaksi, auttaako mikään muu kuin lobotomia enää? Hulluutta tämä on, jokin kosminen rangaistus edellisten ja nykyisen elämäni pahoista ajatuksista ja teoista. Anteeksi.

• Anonyymi

Saat anteeksi. Olen samanlaisen pakkomielteen kourissa. Kaikkein hulluinta tilanteesta tekee se, että aikaa on kulunut niin paljon näkemisestä ja pakkomielle sen kun jatkuu ja on voimissaan. Mieli elää toisen kanssa ja pohtii toista koko ajan, kun mahdollista. En ole näin sitkeää ja intensiivistä tunnetta kokenutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat anteeksi. Olen samanlaisen pakkomielteen kourissa. Kaikkein hulluinta tilanteesta tekee se, että aikaa on kulunut niin paljon näkemisestä ja pakkomielle sen kun jatkuu ja on voimissaan. Mieli elää toisen kanssa ja pohtii toista koko ajan, kun mahdollista. En ole näin sitkeää ja intensiivistä tunnetta kokenutkaan.

Ja siis pahoittelut, että änkesin vastaamaan viestiisi, vaikka kirjoitit kaivatullesi. On sanottava, että ilahduin niin paljon siitä, etten ole ainoa, jolle tuota hulluutta tapahtuu, että unohdin korrektisti antaa tilaa toisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervettähän tämä ei ole, mutta sen takia kai olen täällä, ei tästä voi missään muuallakaan puhua. Vaarallista ja petollista, ehkä.. Joskus asioista puhuminen herättää niitä ikävästi henkiin ja luo kokonaisen ketjun epätosia otuksia, mutta luulen, että tässä kohtaa olen riivatun muusan armoilla. ..Kaikki invalidieetit ei tosiaan näy päällepäin. Kuvittelen että hänellä sentään on asiat hyvin, hän ei tiedä mitään tästä pimeästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis pahoittelut, että änkesin vastaamaan viestiisi, vaikka kirjoitit kaivatullesi. On sanottava, että ilahduin niin paljon siitä, etten ole ainoa, jolle tuota hulluutta tapahtuu, että unohdin korrektisti antaa tilaa toisille.

Ei haittaa mitään, ei hän sitä kuitenkaan lue, eikä onneksi voisi edes mistään päätellä että se liittyisi häneen.

Tiedän, että on rumaa kirjoittaa hänestä näin synkästi, ihan kuin hän olisi jokin minua kohdannut onnettomuus, kirous tai pahan ilman lintu. Päinvastoin, hän on ihana. Ihan itse minä keksin lentää päin ikkunaa.

• Anonyymi

Minäkin kaipaan niin sitä ihanaa miestä. Rakkauslauluja en kuuntele vaan metallin sulosointuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervettähän tämä ei ole, mutta sen takia kai olen täällä, ei tästä voi missään muuallakaan puhua. Vaarallista ja petollista, ehkä.. Joskus asioista puhuminen herättää niitä ikävästi henkiin ja luo kokonaisen ketjun epätosia otuksia, mutta luulen, että tässä kohtaa olen riivatun muusan armoilla. ..Kaikki invalidieetit ei tosiaan näy päällepäin. Kuvittelen että hänellä sentään on asiat hyvin, hän ei tiedä mitään tästä pimeästä.

Mikä siinä on vaarallista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se että mitä jos tämä vain pahentaakin pakkomiellettä. Alkaa vielä tehdä jotain tyhmyyksiä onnellisen palstaharhan vallassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se että mitä jos tämä vain pahentaakin pakkomiellettä. Alkaa vielä tehdä jotain tyhmyyksiä onnellisen palstaharhan vallassa.

Niin ymmärrän. Itse olen vetänyt rajan siihen, etten lähesty häntä mitenkään IRL. Totuus on, etten edes halua lähestyä.
        Voin kaivata, mutta siinä kaikki. Tiedän, että olen luonut hänestä jonkinlaisen haavekuvan, jota hän ei takuulla vastaa, mutta joka palvelee itseäni jotenkin.
        Luulen, että toisilla mieli toimii niin, että joku löytää lempipaikan mielessään ja rentoutuu ajattelemalla sitä. Minulle se on hän. Hän oli niin suloinen ja huomioon ottava, että ihastuin häneen. Sitä en kiellä, ihastuin kyllä, mutta hän ei kuulu elämääni mitenkään, enkä osaa häntä siihen sijoittaakaan. Hänellä on varmasti oma elämä ja oli jo silloin kuviot, joihin en kuulunut.
        Itsellä ei ole ollut koskaan vaikeaa erottaa kuvitelmia todellisuudesta. Jos hän kävelisi vastaan, tuskin edes tuntisimme enää.
        Toisaalta olen kiitollinen tästä haaveilusta, olen jaksanut sen avulla paljon asioita. En haluaisi hänen edes tietävän siitä, niin kuin ei tiedäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ymmärrän. Itse olen vetänyt rajan siihen, etten lähesty häntä mitenkään IRL. Totuus on, etten edes halua lähestyä.
        Voin kaivata, mutta siinä kaikki. Tiedän, että olen luonut hänestä jonkinlaisen haavekuvan, jota hän ei takuulla vastaa, mutta joka palvelee itseäni jotenkin.
        Luulen, että toisilla mieli toimii niin, että joku löytää lempipaikan mielessään ja rentoutuu ajattelemalla sitä. Minulle se on hän. Hän oli niin suloinen ja huomioon ottava, että ihastuin häneen. Sitä en kiellä, ihastuin kyllä, mutta hän ei kuulu elämääni mitenkään, enkä osaa häntä siihen sijoittaakaan. Hänellä on varmasti oma elämä ja oli jo silloin kuviot, joihin en kuulunut.
        Itsellä ei ole ollut koskaan vaikeaa erottaa kuvitelmia todellisuudesta. Jos hän kävelisi vastaan, tuskin edes tuntisimme enää.
        Toisaalta olen kiitollinen tästä haaveilusta, olen jaksanut sen avulla paljon asioita. En haluaisi hänen edes tietävän siitä, niin kuin ei tiedäkään.

"Itsellä ei ole ollut koskaan vaikeaa erottaa kuvitelmia todellisuudesta. Jos hän kävelisi vastaan, tuskin edes tuntisimme enää."

Samaa mieltä.
        Silti en luota itseeni, on tämä sen verran outoa touhua - mutta jotain tarkoitusperiä se ilmeisesti palvelee. Toivoisin vain että se olisi hauskempaa, keveämpää ja ilahduttavaa, eikä kivuliasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itsellä ei ole ollut koskaan vaikeaa erottaa kuvitelmia todellisuudesta. Jos hän kävelisi vastaan, tuskin edes tuntisimme enää."

Samaa mieltä.
        Silti en luota itseeni, on tämä sen verran outoa touhua - mutta jotain tarkoitusperiä se ilmeisesti palvelee. Toivoisin vain että se olisi hauskempaa, keveämpää ja ilahduttavaa, eikä kivuliasta.

Minustakin tämä on outoa siinä mielessä, että tunne on säilynyt vuosia. Voisiko tämä palsta pitää sitä yllä jotenkin? Täällä oma kaipaus yhdistyy toisten kaipaukseen, ja siitä syntyy tunnelataus. Tunnelataus pitää yllä toiveikkuutta ja muistuttaa alkuperäisestä kokemuksesta, joka herätti tunteet. Silloin ihmiselle käy kuin hiillokselle, johon puhalletaan ilmaa.

”Hauskempaa, keveämpää ja ilahduttavaa”.
        Niin se olisi tervetullutta: ilo ja rentous. Ajoittain ikävä on suorastaan raastavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin tämä on outoa siinä mielessä, että tunne on säilynyt vuosia. Voisiko tämä palsta pitää sitä yllä jotenkin? Täällä oma kaipaus yhdistyy toisten kaipaukseen, ja siitä syntyy tunnelataus. Tunnelataus pitää yllä toiveikkuutta ja muistuttaa alkuperäisestä kokemuksesta, joka herätti tunteet. Silloin ihmiselle käy kuin hiillokselle, johon puhalletaan ilmaa.

”Hauskempaa, keveämpää ja ilahduttavaa”.
        Niin se olisi tervetullutta: ilo ja rentous. Ajoittain ikävä on suorastaan raastavaa.

"Ajoittain ikävä on suorastaan raastavaa."

Niin, ja _minkä_ ikävä, jos tällä ei enää vuosiin ole ollut juurikaan tekemistä sen oikean ihmisen kanssa..?

"...muistuttaa alkuperäisestä kokemuksesta, joka herätti tunteet. Silloin ihmiselle käy kuin hiillokselle, johon puhalletaan ilmaa."

Niin kai se on. Aika onnetonta että tuollaisella pitää itseään lämmitellä, kuin puliukot tynnyrinuotionsa äärellä, "voisivat lopettaa koska vain" mutta eivät halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ajoittain ikävä on suorastaan raastavaa."

Niin, ja _minkä_ ikävä, jos tällä ei enää vuosiin ole ollut juurikaan tekemistä sen oikean ihmisen kanssa..?

"...muistuttaa alkuperäisestä kokemuksesta, joka herätti tunteet. Silloin ihmiselle käy kuin hiillokselle, johon puhalletaan ilmaa."

Niin kai se on. Aika onnetonta että tuollaisella pitää itseään lämmitellä, kuin puliukot tynnyrinuotionsa äärellä, "voisivat lopettaa koska vain" mutta eivät halua.

Lientä närkästystä ilmassa… pitäisikö suojautua.., 🥹
        ”Puliukot tynnyrinuotiolla” tuo mieleeni tunteitaan pakenevat ihmiset. Itseasiassa melko tragikoominen kuva tulee mieleen.

Oletko jotenkin harmistunut? Tekisikö mielesi takoa järkeä näiden koliseviin päihin?
        Et ymmärrä, että jokainen omista lähtökohdistaan yrittää tehdä sitä, mitä kulloinkin pystyy. Lopulta jokainen ihminen yrittää vain tulla onnelliseksi niillä keinoin, mitä hänellä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lientä närkästystä ilmassa… pitäisikö suojautua.., 🥹
        ”Puliukot tynnyrinuotiolla” tuo mieleeni tunteitaan pakenevat ihmiset. Itseasiassa melko tragikoominen kuva tulee mieleen.

Oletko jotenkin harmistunut? Tekisikö mielesi takoa järkeä näiden koliseviin päihin?
        Et ymmärrä, että jokainen omista lähtökohdistaan yrittää tehdä sitä, mitä kulloinkin pystyy. Lopulta jokainen ihminen yrittää vain tulla onnelliseksi niillä keinoin, mitä hänellä on.

Tietysti olen närkästynyt. Olisin tosiaan odottanut itseltäni vähän enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti olen närkästynyt. Olisin tosiaan odottanut itseltäni vähän enemmän.

Niin, mutta jospa olisit vähän armollisempi itselle…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi? Selvästi olen jo muutenkin riittävän selkärangaton. Hyvä tosiaan ettei hän tunne minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi? Selvästi olen jo muutenkin riittävän selkärangaton. Hyvä tosiaan ettei hän tunne minua.

Miksi ajattelet olevasi selkärangaton? Odottaako hän sinulta jotain, vaikka ei tunnekaan sinua? Miten toivoisit tilanteen ratkeavan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet olevasi selkärangaton? Odottaako hän sinulta jotain, vaikka ei tunnekaan sinua? Miten toivoisit tilanteen ratkeavan?

Sää taas palstaäijän teksteistä mairittelevasti ties mitä päättelevä vaikutat oikein ryhdikkäältä tyypiltä. Poikamies viä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

How could i don’t give any others either?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suojakaiteet ehkä puuttuu? Give it a rest

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kaipaan niin sitä ihanaa miestä. Rakkauslauluja en kuuntele vaan metallin sulosointuja.

Minäkin aina rälläköin ja unelmoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukut nyt väärää puutarhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin aina rälläköin ja unelmoin

Rälläkkä iskee kipinää, ja siinä leimahtaa samassa rytäkässä niin matto kuin tunteetkin? 😅

• Anonyymi

En ymmärrä hänen käyttäytymistään minua kohtaan ja sitä, että halusi olla kaveri, mutta ei kuitenkaan edes käyttäytynyt kaverin tavoin. Vaikka häntä rakastan, en silti häneltä vaatinut mitään, vaikka hän niin kokikin. Hän vain oletti asioita, ei kysynyt mitään. Ymmärsi väärin, mitä kerroin viesteissä. Jos hän olisi halunnut ymmärtää, hän olisi kysynyt lisäkysymyksiä, mutta niitä ei koskaan tullut. Vain syytöksiä.

• Anonyymi

Ja sinä et korjannut käsitystä vaikka huomasit hänen käsittäneen väärin?

Missä noin hankalia ihmisiä oikein kasvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä et korjannut käsitystä vaikka huomasit hänen käsittäneen väärin?

Missä noin hankalia ihmisiä oikein kasvaa?

Kun toinen ei edes halua ymmärtää, niin miksi lähtisin yrittämään. Vaikka kerran jo yritin kertoa, mitä koen. Toisaalta, hän itse on myös sitä mieltä, että annetaan olla. Joten jätän rauhaan ja kärsin vain itse. Jos hänellä on jotain sanottavaa, niin kertoo sitten suoraan irl.

• Anonyymi

Hän on kusettaja mies. Raukkamainen mies.

• Anonyymi

I like to play little like a ball of wool

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I like to play little like a ball of wool

JAnasse

• Anonyymi

Oli jotenkin kiva huomata, että viikonloppuna, kun palsta oli rikki ja kirjoittaminen vaivalloisempaa, tänne postasivat oikeastaan vain ne, jotka oikeasti kaipasivat sillä hetkellä jotain ihmistä lähelleen.

Nyt kun nekin, joiden ei tarvi kuin sylkeä sormenpäistään tänne soopaa parilla klikkauksella, pääsevät kirjoittamaan, palsta täyttyy taas näistä, joilla oikeasti ei ole ketään sydämessään ikävä.

• Anonyymi

Komppaan täysin.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

I mean i gave out many micromass and them just listen feeling bamboozled not on me either

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I mean i gave out many micromass and them just listen feeling bamboozled not on me either

Englantisi on sen verran heikkoa, että on hankala ymmärtää mitä edes yrität sanoa.

• Anonyymi

Yleisesti ottaen viittaan ihmissuhteiden kaipuuseen ja etenkin parisuhteen kaipuuseen.

Jostakin syystä johtuen ehdotellaan koirakaverin hankkimista, mutta enpä jäleen tiedä mistä tuulee, koska en minä nytkään ole torjunut ketään, jonka kanssa olen ollut enemmän tekemisissä.

• Anonyymi

And what is wrong with that considering my empress or any dog what so ever, groupie i mean groovy? Muikkari vaa ei siis esimerkiksi uikkari, mutta löytyy kyllä kaapista ja denieriä kans. Insidevitsiä tai jopa määritelmää vähän palstasedän höpötyksistä

• Anonyymi

Haluan 🩷

• Anonyymi

Mietin juuri tällä hetkellä vähän itsekeskeisesti, että mitä ajattelet minusta. On vaikea sisäistää positiivisia asioita. Oikeasti oivaltaa kolmasosaakaan. silloinkaan kun sanoisit ne tuossa edessä.

• Anonyymi

Mikä hänen sanoissaan tai käytöksessään tekee sinulle tuon tunteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään❤️

😄❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa siltä, että ei se toisen käytös ole se ratkaiseva asia vaan oma kokemus ja näkemys itsestä rakastettavana ihmisenä. Tunnistan nimittäin myös itseni tuosta kommentista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa siltä, että ei se toisen käytös ole se ratkaiseva asia vaan oma kokemus ja näkemys itsestä rakastettavana ihmisenä. Tunnistan nimittäin myös itseni tuosta kommentista.

Ei ole noin yksinkertainen juttu.

• Anonyymi

ei etene ku en vieläkään osaa percettäs nuolla

• Anonyymi

Aina sulla tulee mieleen tuommoiset rumat jutut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sulla tulee mieleen tuommoiset rumat jutut?

He got an issue or two?

• Anonyymi

Halusin kirjoittaa yhden ajatuksen meistä, mutta taidat tietää jo kertomatta.
      Miettinyt näitä niin paljon.
      Kivaa iltaa ja yritä jaksaa marraskuuta. 💛❤️

• Anonyymi

Ethän koskaan jätä minua..

• Anonyymi

Tuli vahingossa kaksi pistettä.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

..

• Anonyymi

Ollaan yhessä tappiin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..

Have you ever met your limits, sport? -TT

• Anonyymi

Antti oli vahinko muiden joukossa. Pelkkä petturi.

• Anonyymi

En tunne, mutta jos gubbe kerran niin on miten kerrot, niin on varmaan ees yhen haikun kirjoittanu👍

• Anonyymi

En ole vielä löytänyt sellaista miestä jota kaipaisin.

• Anonyymi

Ahaa 🤭

• Anonyymi

At least we can tolerate their butt right

• Anonyymi

Haluaisin että meistä tulisi ystävät. Haluaisin päästä eroon tästä mustasta pilvestä ja surusta, joka sinuun liittyy. Se suuri salaisuutesi, joka minulle valkeni vasta äskettäin, ahdistaa ja kuristaa minua päivittäin. Sinun takiasi, tavallaan myös minun takiani. Se ei muuttanut ajatuksia meistä, olinhan jo tiennyt alusta asti ettei parisuhde ole mahdollinen. Se vain teki tästä tilanteesta vielä traagisemman. Ainoastaan ystävyys voisi taas saada kaikki ennalleen.

• Anonyymi

Viestin tuojaa ei koskaan sovi tappaa tai kannata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kirjoitti että tappaa heitä kori ku ois jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti tuli häneltä tavallaan itseltään, laskin asioita yhteen. Ja ei tietenkään kannata, oli kuka tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti tuli häneltä tavallaan itseltään, laskin asioita yhteen. Ja ei tietenkään kannata, oli kuka tahansa.

Mitä selvisi?

• Anonyymi

Suloisia unia.. halaisin.

• Anonyymi

Kauniita unia myös hänelle tunteiden aallokosta, nyt on tyyntä ❤️ Kiitos sinun, 🛟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniita unia myös hänelle tunteiden aallokosta, nyt on tyyntä ❤️ Kiitos sinun, 🛟

Te totutta viä uusiin tuuliin

• Anonyymi

Mä en hajoa. Mä pystyn ja kestän. Mut yhtään lähemmäs mä en voi sua päästää, jos haluan näin olevan. Oletan, et sulla on sama. Siitä syystä toinen pakittaa, kun toinen lähestyy.

n->m

• Anonyymi

I put my armor on too

• Anonyymi

Tunteeni häneen ovat yhtä vahvat kuin ovat olleet koko ajan. Ne tuli myös silloin taholtani ilmaistua, ei vaan ollut silloin mahdollista... ottaa hänet syliin, suudella, rakastella kiihkeästi monella tavalla. Eräs itseäni vanhempi ihanuus mielessä. Odotusta ilmassa, milloin, miten saamme antautua toisillemme? Kun vaan hänkin jaksaisi odottaa...🔥

• Anonyymi

Puhuenko ilmaisit? Jos kirjoittaen, missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuenko ilmaisit? Jos kirjoittaen, missä?

I write the sh^t down in the sky

• Anonyymi

Ai jaa duude oos sinäkin pedagogiikkaa vailla? Johan on joka lähtöön ny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden pisteen vihje enää- pelkään pahoin että

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko duude sama kuin palstaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden pisteen vihje enää- pelkään pahoin että

… että olet vain raukkamainen loser.

• Anonyymi

On sulla hyvä p...e.

• Anonyymi

Joku asia tai seikka sentää pysyy stabiilina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku asia tai seikka sentää pysyy stabiilina?

Muuttuvassa maailmassa.

• Anonyymi

Hän on auttanut ahdistuksessa 🩷🤍

• Anonyymi

Vai niin palstasetä, hyvä sitten jos ei ollu vain ahdistava tms emt

• Anonyymi

Ihana kuulla!☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin palstasetä, hyvä sitten jos ei ollu vain ahdistava tms emt

Siellä ollaan jo osastolla heräilty ja aamukahvit juotu ja aamulääkkeet syöty. Sinun pitäisi kyllä seuraavassa hoitosuunnitelmassa kertoa ihan rehellisesti näistä palstasetä tuntemuksista ja ja vaikka näyttää hänelle kuinka erotat palstaäijän lähes jokaisesta aloituksesta ja kuinka sisukkaasti sivistyssanoja säästelemättä sinä verbaalisesti hyökkäät tätä sitkeää vastustajaasi vastaan.

• Anonyymi

Katselen kuuta taivaalla odotellen unta. Mietin katseletkohan samaa kuuta, kuka tai mikä sinun ajatuksesi täyttää. Hymyilen itsekseni kun ajattelen sinua. Olisi mukavaa jutustella mitä tänään sattunut töissä, ketä nähnyt, mitä mielessä pyörinyt. Ajankulu muuttanut suhtautumista, pimeässä hapuilu vaihtunut tyveneen ja linnunlauluun.

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Todennäköisesti samaa kuuta😊

• Anonyymi

Hyvin sulla menee, TT-eukko, kello in vasta kahdeksan, niin sä oot jo ehtinyt jättää parikymmentä viestiä sun palstaäijälle, pelkästään tässä ketjussa. Aamumölinät ehkä helpottaa sun oloa, mutta ei selvästikään korvaa lääkkeitä. Koeta pärjätä, vaikka gubbe sut jättikin oman onnesi nojaan, ja muista että syyttömiä me muut siihen ollaan.

• Anonyymi

Hanki oma elämä.

Sivusta

• Anonyymi

Katselin tuossa myös, että ahkerana ollaan oltu heti aamusta. Kyllähän tuosta pitäisi jo palkkaa maksaa, että luo sisältöä harhoillaan palstalle joka päivä ja aamusta iltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki oma elämä.

Sivusta

Sanoo henkilö joka puuttuu jokaikiseen aloitukseen 😆😂🤣

Hiukan tekopyhää, eikö?

• Anonyymi

Ahaa eli siis pahamaineinen palstaäijä on joskus jättänyt tämän T naisen. Se selittäisikin hänen käytöstään isoissa määrin. Jotkut vain katkeroituvat ja takertuvat vuosiksi, niin kuin tässäkin näyttää käyneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa eli siis pahamaineinen palstaäijä on joskus jättänyt tämän T naisen. Se selittäisikin hänen käytöstään isoissa määrin. Jotkut vain katkeroituvat ja takertuvat vuosiksi, niin kuin tässäkin näyttää käyneen.

Tässä on kyllä ääri esimerkki, sillä näitä palstaäijä viestejähän tulee joka päivä aamusta iltaan että on tässä muutakin kuin pelkkä katkeruus taustalla. Viittaan vakaviin mielenterveydellisiin ongelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karma hoitaa ja kuristaa takaisin pahaan mieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karma hoitaa ja kuristaa takaisin pahaan mieheen.

Älähän nyt kiivastu, minä vain seuraan ja teen huomioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo henkilö joka puuttuu jokaikiseen aloitukseen 😆😂🤣

Hiukan tekopyhää, eikö?

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Se tilanne, oli ja meni. Ei paluuta.

• Anonyymi

Mikä vitun tilanne.

Jos elämä on sinulle ihmissuhteiden sijaan joita pitää hoitaa jotain ihme tilanteita niin se kertoo siitä että olet edelleen teini.

Teineillä on skenejä ja tilanteita, aikuisilla ihmisillä ei.

• Anonyymi

Ilmaston muutokset uusine tuulineen, miten ne muuttuu, jää nähtäväksi.

• Anonyymi

Haluan jutella kaivattuni kanssa IRL. Täällä mikään selviä. T:N51 miauuu

• Anonyymi

Pakomatka jatkuu, koska sun syliinhän se aina vie..

• Anonyymi

Onko sulla S noussut k..i päähän, kun et ole tuntevinaan? Saanut liikaa huomiota?

• Anonyymi

Oliko tämä naiselle vai miehelle? Autoihin en tunnista ihmisiä juuri koskaan, jos en tiedä, millainen auto kyseisellä henkilöllä on. Kaupassa taas keskityn yleensä niin ostosten tekemiseen, etten pahemmin vilkuile muita ihmisiä.

Ja jos viime tapaamisesta on pidemmästi aikaa, en välttämättä oikeasti tunnista yhtäkkiä vastaan tullessa. Pahoittelut!

• Anonyymi

Missä?jos ei laseja mukana, niin en näe pitkälle,sori😊

• Anonyymi

Ei ole minkäänlaista viestiä kenellekään, koska en kaipaa ketään!

• Anonyymi

Hänen peppunsa... on se yhtä kiinteä ja liikunnallinen kuin silloin kun sitä sain ihastella, vaikka vaatteet päällä oltiin aina...?

• Anonyymi

Kyllä ne sulla vähiin meni.

• Anonyymi

Kaipaan Mustasuden paluuta.

• Anonyymi

Täällähän se palstoilla hilluu edelleen.

• Anonyymi

Tiedän joitakin asioita vaikka kommentit eivät ole asiallisia. Olipa kerra Nöffi 80 kiloinen koira. Hän ryhtyi nussuttamaan äidin jalkaa. Äiti löi sitä harjalla päähän. Konttasin vierellä vessaan ettei tule verta lattialle. Ei sieltä mitään verta tullut. Koira nauroi

• Anonyymi

ilmisesti joku on keksinyt, että aikaikkuna romantiikkaan on suljettu, koska ollaan jällen tilanteessa, jossa minuun kiinnittävät huomiota seitsemänkymppiset papat, pienet ja sirot miehet sekä Irak-Nepal-Samalia-akseli. Ei siis potentiaalisia ja puoleensavetäviä miehiä. ollaan sitten näin sinkkuna ja deittailematta.

• Anonyymi

Kiinnostus häntä kohtaan loppui lopullisesti tänään. Ei kiinnosta naimisissa olevien miesten kanssa touhuaja.

• Anonyymi

Kaikista pahimpia l*mppuja just nuo.

• Anonyymi

Olet ehkä ihaninta maan päällä mitä tiedän. Sinä ehkä ajattelet näin jostain toisesta. 💗

• Anonyymi

Despacito :)

• Anonyymi

..kuinka paljon hitaammin voi enää mennä?

• Anonyymi

No. Mä tykkään hänestä varmaan aina. En tiedä, mitä hän tuntee. Mun pää on sekaisin tästä kaikesta, enkä tiedä, mitä ajatella. Olisi kiva, jos voisin puhua kanssa tästä. Vaikka hänen. "Jos olisi sellainen tilanne...... Niin mitä mieltä olet, mitä mun pitäisi tehdä?" Hän tietäisi vastauksen.

• Anonyymi

Ymmärrän nyt, ettei minun ja M:n välillä tule koskaan tapahtumaan mitään, juuri siksi, että se on ollut niin lähellä tapahtumista, mutta ei kuitenkaan tapahtunut.

• Anonyymi

En tiedä enää mitä kirjoittaa. Tuntuu että pyörin jossain karusellissa. Pää niin pyörällä. Täällä mies ota tämä. Tuolla toinen ota se sittenkin.

• Anonyymi

Milloin mitenkin...

• Anonyymi

Hitsin sekavaa..

• Anonyymi

Jonkun ajattelemisen ja tämän mielestään karkottamisen välillä on hienon hieno raja, ja minulla on ollut kärsivällisyyttä ja itsehillintää kulkea tuota rajaa. Ihan kuin hänellä olisi rauhallisempi ja onnellisempi olo sen toisen seurassa. Aidompi. Tai eikö enää välitä aitoudesta. Ja se auttaa asiaa. Mitä itseeni tulee niin vanha elämäni on muuttunut jotenkin unenomaiseksi, ja siihen palaaminen vaikeammalta kuin olisi ikinä uskonut. Kahteen kertaan ei näe sama unta. Joten paljon ei ole sanottavaa. Ilma jota hengitän tuntuu edelleen raikkaalta mutta peilissä näen kuoren josta kaikki elävä on paennut ankaraa katsettani. En tavoita sykettäni, itseni mysteeri on kaivautunut entistä syvemmälle uusintamaan näkymätöntä voimaansa leikkiä minulla.

• Anonyymi

Toivon a miehelle paskaa itkuista loppuelämää. Toivottavasti menetät unelmasi,ämmäs ja kaikki muutkin.

• Anonyymi

Oot sä kyllä omituinen tyyppi.

• Anonyymi

Olen sitkeä rakastaja sinulle 😘

n>m

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa, milloin toteutuu?❤️‍🔥

• Anonyymi

Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Eikä tule kiinnostamaan.

• Anonyymi

Varo sitä a-naista...

• Anonyymi

S:a, haluan naida sinua, J.

• Anonyymi

🫢 kuka täällä pervoilee ja kiihottaa kanssalukijoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫢 kuka täällä pervoilee ja kiihottaa kanssalukijoita?

Hihihihihi varmaan sinä työtön itselle vastaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihihihihi varmaan sinä työtön itselle vastaaja

Ohi, en ole työtön olen virransäästötilassa atm.

• Anonyymi

Aiuta mi.

• Anonyymi

Anteeksi ☕️💟
      Ikävä

• Anonyymi

Mikään ei ole pakko, kuin köyhän kuolla. Se on sitten uhrattava oma muu hyvinvointi, että pää pysyy kasassa.

• Anonyymi

Mitä sä tarkoitat tällä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä tarkoitat tällä??

Sitä mitä siinä lukee.

• Anonyymi

eipä siinä ole lapsille ns kerrottavaa enää

• Anonyymi

No on niin paljon ettei ne varmaan halua kuulla 🤭 sivusta

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kerrotko sen hänelle?

• Anonyymi

Hän on edelleen 🫶🥰🩷❤️♥️.

En jaksa ajatella "meidän" tilanteesta kun sössinyt liikaa.

• Anonyymi

Onko se syy luovuttaa? Joskus tosirakkaus saa sössimään. ❤️ menehän jo hänen luokse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se syy luovuttaa? Joskus tosirakkaus saa sössimään. ❤️ menehän jo hänen luokse

Just noin. Kiitos, sinä löysit selityksen mun sekoilulle. Luulin tulleeni hölmöksi☺️
        sivusta n

• Anonyymi

Jotkut ei näköjään ikinä kasva niin aikuisiksi, että osaisivat käsitellä asioita muuten, kuin pelaamalla ihmissuhdepelejä ja manipuloimalla.

• Anonyymi

Kulunut aika on kertonut enemmän, kuin sanat.

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Joo, et sinä kantaasi tule muuttamaan. Ja minä säälittävä luulen joka päivä että et tarkoittanut sitä ja että tunne ei voi olla väärässä Olen yhtä säälittävä kuin nämä jotka ovat estettyjä mutta silti luulevat toisen kaipaavan. Ihan sivusta

• Anonyymi

Joskus ihmettelee, että aikuiset ihmiset ei uskalla puhua suoraan asioista. Arvostan niitä todella jotka on omia itsejään ja pystyy keskustelemaan rehellisesti.

• Anonyymi

Sama. Ei oo näkynyt.

• Anonyymi

Miltä se tuntuisi tulla viereesi päivän päätteeksi, en osaa edes unelmoida. Rakastan sinua.

• Anonyymi

Voi 🥹

• Anonyymi

Samoin Kulta Rakkaani 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin Kulta Rakkaani 💖

Okei, kiva, ohi.

• Anonyymi

💥💖🙏

• Anonyymi

Voisitko laittaa minulle vaikka moi, niin tietäisin olevan okei alkaa jutella? Pyydän.

• Anonyymi

Moi ❤️

• Anonyymi

Nyt pääsen vasta jotain tänäänkin vastaamaan... niinpä niin! Tilanne on jotenkin mielestäni epäilyttävä ja samalla jännittävä. Tuuli takaa on myötäinen ja purjeet naruissa hyvin ohjattavissa, mutta kartalla näkyy myös ukkospilveä. Ohjainnarut on kyllä kiristetty ja kompassi tarkastettu, mutta jotenkin sivulle alus kampeaa. Syytä en vielä tiedä mistä väärät lokitiedot kertoo, mutten ole luovuttaja kapteeni merirosvo!
      Syvissä vesissä on välillä purjehdittu ja aaltoja korkeita voitettu, mutta aina pinnalla pysytty. Myös sillä laivan henkilöstöllä on suuri vaikutus hurrikaani myrkystä pois pääsemiseen. Seuraavalle purjehdukselle on miehistö valittu ja he tietävät kyllä mistä narusta vedetään kun myrskytuuli lyö kovaa

• Anonyymi

Kuulosti ihan puuttinin varjolaivan porukalta.

• Anonyymi

J:a, haluan naida sinua, S.

• Anonyymi

Yhteinen nautinto vielä tulossa kuuman ihanuuden kanssa. Jos vaan hän jaksaa ja haluaa.🔥

• Anonyymi

Haluan 🔥

• Anonyymi

En mitään. En kaipaa ketään!

• Anonyymi

Kaunis viesti katosi.. oli tässä alhaalla. Sääli.

• Anonyymi

Olen totaalisen pettynyt suhun.

• Anonyymi

Miksi olet mies pettynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene h*oraamaan muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene h*oraamaan muualle.

Mitä tarkoitat tuolla? Miten hän on huorannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene h*oraamaan muualle.

Onko näin että olet torjunut hänen rakkauden?

• Anonyymi

Mikähän on oikea syy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla? Miten hän on huorannut?

Ei yhtään mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin että olet torjunut hänen rakkauden?

Oiskohan nainen torjunut tai feidannu treffit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene h*oraamaan muualle.

Mitä itse teet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään mitenkään.

No miksi sanot niin? Jos hän on rakastunut sinuun ja tunnet myös jotain.. tai sano suoraan hänelle jos ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä usko näitä trolleja! Tiedät mikä on maali ja sinne mennään alta kiven ja kannon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan pettynyt sinuun. Haluavat vain härkkiä ja kiusata sinua/ meitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä usko näitä trolleja! Tiedät mikä on maali ja sinne mennään alta kiven ja kannon

Kuulostaa vaikeakulkuiselta maastolta. Minne jeeraan olet minua viemässä, mies 🙂 -Sivu

• Anonyymi

Sun silmät saa mut ihan gooey ooeyksi sisältä. ❤️

• Anonyymi

👍😊

• Anonyymi

Ei sulaa vahaa vaan voikakkua 😁😁

• Anonyymi

Haluan. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä. ❤️❤️❤️❤️

🔥

• Anonyymi

Miten, milloin...?

• Anonyymi

Ei ajateltavaa. Finito.
      Aina mielessä. Etsin katseellani häntä ja ikävä sattuu. Aina kun näen sydämessä tuntuu.
      Mutta silti elättelen toivetta että ehkä joskus....

• Anonyymi

Suljen nämä sivut ikuisiksi ajoiksi. Haluan sinun mies tietävän, että olen onnellinen puolestasi. Hyvästi 🕊

• Anonyymi

Olisitko koskaan lopulta halunnut tai pystynyt olemaan läsnä..olinko väärä siihen? tuntuu niin surulliselta, ehkä sinussa ei lopulta ole ollut sitä vaihdetta että näkisit meidät aitoina ja minut luottamuksen arvoisena. Minä taas mittailen itseäni ja listaan heikkouksia. Kykenen silti muuhunkin kuin siihen mitä saavutettiin.

• Anonyymi

vaikka olet erittäin kovaääninen naene niin rakastan sinua :3

• Anonyymi

Mitenkä niin kovaääninen :3 ???

• Anonyymi

Lähinnä, että mitäköhän vttua ja vmp :-D

• Anonyymi

Kun toisesta välittää paljon ja tekee kaikkensa, eikä toinen piittaa kuin itsestään ja ghostaa. Vihdoin vapauduin, olen paljon arvokkaampi kuin se miten hän minua kohtelee. Silti rakastan, mutta niin kauan kuin näin on ymmärrän että ei ole arvoiseni.

• Anonyymi

Olet yhä ajatuksissani vaikka kaikki meni käden käänteessä täysin mönkään. 😳

• Anonyymi

Annoitko vauhtia?

• Anonyymi

Miksi ne meni mönkään. Eiköhän voi lähdetkö toista ihan itse.

• Anonyymi

Tajuan kyllä ja nyt että kaikki jopa ystävällisyys oli minun päässäni oleva unenomaista houretta.

Ethän tee siitä sen isompaa asiaa jos jsokus vielä nähdään kuten en minäkään tehnyt?

Naiselle.

Olen vain tyhmä joka elää elämäänsä päässään asioista joita ei tule tapahtumaan ja aivoissani liikkuu asioita joihinnkukaan ei halua tutusta.

Eikä se ole minun vika, sinun vika tai kenekään. Houretta kaikki tyynni.

En aio enkä voi pyytää.myöskään pyytää anteeksi olemassaoloani tai sitä mitä olen. En myöskäännelä itsesäälissä ja pidä sinua sinua itseäni parempana koska et ole sitä kuten ei kukaan nainen ole.

• Anonyymi

En oikein uskalla laittaa sinulle mies mitään enää

• Anonyymi

Sitten et laita. Hyvin yksinkertaista.

• Anonyymi

Aina, kun mä ajattelen, et kyl sä oot musta kiinnostunut ja että nyt mä voin itsekin näyttää tunteeni sulle, tapahtuu jotakin, joka saa mut epäilemään, et oon ymmärtänyt väärin. Sit mä pakitan ja yritän olla neutraalimpi ja kaverilinjalla, kunnes taas tapahtuu jotakin, et mä mietin, et onks tässä sit kuitenkin jotakin enemmän. En tiiä, mitä mun pitäisi tehdä. En keksi mitään muuta ratkaisua kuin sen, et järjestän asiat niin, ettei enää nähdä. Tai sit mä vaan odotan, jos nää tunteet hiipuu joskus, vaikka tää on vähän rankkaa.

• Anonyymi

Tää siis naiselta miehelle.

• Anonyymi

En kyllä ala enää vakuuttelemaan, olen vakaa tässä. Kyllä mä ajattelen että sillä on merkitystä mitä rivien välistä sanoit. Nyt jos haluat jonkun muun niin kerro. Vai etkö yhtäkkiä arvosta meidän välejä.

• Anonyymi

Mä yritän kovasti ajatella, et on ok et oon rakastunut, mut et kaikkea ihanaa ei tarvitse omistaa. Välillä vaan haluaisin kauheasti olla sun lähellä, vaikka tiedän, että se ei tule ikinä tapahtumaan.

• Anonyymi

Ei tule ennenkuin jotain teet.

• Anonyymi

Villi kortti postiin

• Anonyymi

Joko jännittää saatko kortin?

• Anonyymi

Joulukortin?

• Anonyymi

Enemmän sitä, mitä siinä lukee. Toivon kyllä saavani.

• Anonyymi

Sua mä rakastin (kai vieläkin) enemmän kuin ketään muuta koskaan.

• Anonyymi

Odotan hänen paluutaan kunhan hän saa oman varjotyöskentelynsä saatettua loppuun.

• Anonyymi

Hihhuli hommia.

• Anonyymi

Jussi, kaipaan Sinua❤️ Yritän pitää yllä etäisyyttä kuten sinäkin mutta ei tästä järkeilystä tule v*itt*akaan. Miks me ei osata, uskalleta. Huokaus.

• Anonyymi

Ai että😂 hyvin sanottu, noin se menee, kun yrittää järkeillä

• Anonyymi

Tänään tuntuu, että vois uskaltaakin, mutta saapa nähdä mitä hän non hoksannut.

• Anonyymi

Uskaltakaa hyvät ihmiset, uskaltakaa! Elämä on niin lyhyt ja järkeilyt karsii rakkauteen hyppäämiset. Uskaltakaa!!! Ei muuta ohjetta vanhalla ihmisellä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuvaako sydämet naisen kaivatun nimeä? Vai omaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaako sydämet naisen kaivatun nimeä? Vai omaa.

n -> m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n -> m

Siis miehen nimi 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis miehen nimi 🥰

Jep, Aatam*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, Aatam*

Ei. hänen nimi sisältää 4 nimeä mukaanlukien hänen nimensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. hänen nimi sisältää 4 nimeä mukaanlukien hänen nimensä.

Eli Jukkaristo.

• Anonyymi

Rakastan, haluan :3

• Anonyymi

Me ei enää jutella. Jos olet onnellinen niin, minäkin olen puolestasi.

• Anonyymi

Miksi ette enää juttele?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette enää juttele?

Hän poistui juttelemasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän poistui juttelemasta.

Miten poistui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten poistui?

Miten poistui? 🤣 no meni pois!

• Anonyymi

Mä olin asettanut takarajan tälle. Et jos meidän välit ei selviä tiettyyn päivään mennessä, mä lakkaan toivomasta mitään meidän välille. Nyt takaraja on saavutettu, eikä välit selvinnyt. Kaikkea hyvää hänelle, hymyillään, kun tavataan. ❤️

n->m

• Anonyymi

Yksinäänkö ne selviävät johonkin päivään mennessä?

Ai joo, odotat että se toinen osapuoli selvittää teidän välit ja sinä odotat sitä päivämäärää vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäänkö ne selviävät johonkin päivään mennessä?

Ai joo, odotat että se toinen osapuoli selvittää teidän välit ja sinä odotat sitä päivämäärää vain.

Hyvin sanottu, samaa mietin että joku yksin odottaa välien selviämistä. Oman mielen kukon voi selvittää toisesta etäällä ottamalla itselle tilaa mutta yhteistä kohtaamista ja puhumista sitten sen jälkeen. Passiivisuus ja vetäytyminen, ne näyttää monelle nyt olevan mieleen.

• Anonyymi

Sinun pitää itse olla aloitteellinen, jos haluat, että asiat menevät eteenpäin.

nainen sivusta

• Anonyymi

Miltä se tilanne näyttää omasta mielestä, kokonaistilanne.

• Anonyymi

Ei mulla ole mitään takarajoja. Muuten vain lueskelen teidän juttuja ja ohittelen tietysti ne ainaiset lihavuus ja ikä keskustelut. Kun olen just sen kokoinen kuin nyt olen ja ikä on mikä on.

• Anonyymi

Tulen koko ajan viisaammaksi omista tunteistani. Ettei kyse ole pelkästään jonkun emotionaalisen aukon täyttämisestä tai ihan tavanomaisesta asiasta.

• Anonyymi

Hyvä sulle!

• Anonyymi

Rakastan sinua loppuelämäni.

• Anonyymi

Vedit minut mukaasi
        huikeaan hulluuteesi
        mielettömiin maailmoihisi
        Vai oliko se päinvastoin
        Yhtä kaikki
        siellä ollaan
        (Arno Kotro)

Rakastan sinua ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedit minut mukaasi
        huikeaan hulluuteesi
        Vai oliko se päinvastoin
        Yhtä kaikki
        siellä ollaan
        (Arno Kotro)

Rakastan sinua ❤️

Tunnen Arnon vuosien takaa ❤️
        Hieno ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedit minut mukaasi
        huikeaan hulluuteesi
        Vai oliko se päinvastoin
        Yhtä kaikki
        siellä ollaan
        (Arno Kotro)

Rakastan sinua ❤️

❤️🤍❤️

• Anonyymi

et edes taistellu musta kärsit ja säkin halusit vaan eroon

• Anonyymi

Kenestäkään ei pidä joutua taistelemaan. Jokainen tekee omat valintansa elämässä, niin hyvässä kuin pahassakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestäkään ei pidä joutua taistelemaan. Jokainen tekee omat valintansa elämässä, niin hyvässä kuin pahassakin.

ei välittänyt ikinä

• Anonyymi

Eipä tänne ole tässä muodossa oikein enää mieltä kirjoittaa.
      En tiedä mikä tarkoitus kaikella oli omalla kohdallani ja tuntuu välillä kohtuuttomalle, jos olin vain nappula (peli tai ei) tai palapelin pala jonkun toisen/toisten elämässä. Ja miksi!
      Ei vahvakaan ihminen kaikkea kestä ilman, etteikö se jättäisi isoja haavoja.

• Anonyymi

Miltä hänen tilanteesi sinusta vaikuttaa, mikäli olet tietoinen? Se on juurisyy kaikkeen ja muutama epäselvä asia, joka jarrutti koko projektia työpaikalla.

• Anonyymi

Pattitilanne.

• Anonyymi

Millä tavalla ja miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla ja miksi?

Välttelyä heippojen jälkeen. Silti toivon että jos jotenkin....

• Anonyymi

Onneksi et rakastunut minuun.

• Anonyymi

Ai miten niin en! 🫩

• Anonyymi

Rakastan ikuisesti Han

• Anonyymi

20 oli ihana nähdä eilen ja jutella lyhyesti, näytit todella kauniilta ja ihanalta kuten aina.
      Arvaappa vaan tekisikö mieleni aina halata ja suukottaa sinua olet niin ihastuttava ja saanut minut ihastumaan täysin.

T.11

• Anonyymi

Oon ollut tänään rento. Tapahtui jotakin, joka näytti mulle asiat uudessa valossa. Ajattelin harjoitella silleen jättämistä.

• Anonyymi

Ei Multa.

• Anonyymi

Rakastan edelleen 🔥🫂

• Anonyymi

Oot mun T 🥰

• Anonyymi

Miksi piti kuulla joltain muulta, miksi jatkoit näin pitkään😓

• Anonyymi

Kuulla mitä?

• Anonyymi

Mä en oo katkera tai vihainen. Ehkä vähän surullinen korkeintaan. Tää on liian vaikeaa. Ei haudattu liian isoa palaa kakkua, koska tää ei ollut valinta. Mut ei tää vaan ikinä onnistu. Ihme pitäisi tapahtua, että tää edistyisi, enkä mä voi vuosiksijäädä odottamaan jotakin, joka ei tapahdu koskaan. Sä löydät jonkun, jonka kanssa asiat on vähemmän mutkikkaita.

• Anonyymi

Menikö miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

"Haudattu kakkua"? Tekoälyllä kirjoitettu?

• Anonyymi

Voisit vaan puhua 🤣 oho 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit vaan puhua 🤣 oho 🤣🤣

Ehkä, mutta en aio sitä tehdä.
        Hyvää yötä.

• Anonyymi

En koskaan varoita turhaan. Mutta olen kiitollinen kaikesta avusta, mitä minulle on tärkeissä asioissa tänäänkin annettu. Se oli kauniisti ja hyvin tehty.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      23
      4113
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      223
      3744
    3. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      24
      2689
    4. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      33
      2686
    5. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      99
      2681
    6. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      9
      2599
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2406
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      40
      2374
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2306
    10. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      61
      1801
    Aihe