Nainen, olen aika varma, että luet

Anonyymi-ap

näitä minunkin kirjoituksia täällä. Ja arvaa mitä? Seuraat kauhulla kun otan palstan myönteiset kommentit sinun kirjoittamana luullen meillä olevan menossa jotain. Pelkäät, että joudut vaivaantumaan kovasti jos kohtaamme. Et oikein tiedä, miten suhtautua ja mitä sanoa, etten kuvittele taas jotain.

Tosi hankala tilanne. Jotain draamaahan tässä on, kun kyitenkin seuraat kynäilyäni ja sepitelmiäni.

25

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuh juuh hui kauhhia sentäään.

• Anonyymi

Ei minulta. Manipulointi 👎🏻👎🏻

• Anonyymi

Sana-Sepolla on sana halussa.
      Vai hallussa🤭

• Anonyymi

Tulin vasta iltapäivällä kotiin. Ollut aika raskas päivä 😒 mä tiedän sut ja sun jutut jo. Ei mun tarvitse sua seurailla
      Koht nukkumaan

• Anonyymi

Mut silti seuraat.

• Anonyymi

Soita hyvä ihminen mulle mesepuhelu niin pääset tuosta ahdistuksesta. Kyllä sekin helpottaa oloa kun selvitetään asiat.

• Anonyymi

Onko me joskus soiteltu mesellä? Onko millon viimeks nähty ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole syytä kysellä sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole syytä kysellä sulla

✋️😉🤚 fine.. ei sitten. Hyvää yötä.. *jaxa tollasta kiukkupöxy miestä. Ja en seuraa☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

✋️😉🤚 fine.. ei sitten. Hyvää yötä.. *jaxa tollasta kiukkupöxy miestä. Ja en seuraa☹️

Niin ei ole syytä kysellä Koska olet jo ottanut selvää kaikesta koska olet stalkkeri ja ilmeisesti ylläpitäjä sanon tämän ihan hyvällä kait

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei ole syytä kysellä Koska olet jo ottanut selvää kaikesta koska olet stalkkeri ja ilmeisesti ylläpitäjä sanon tämän ihan hyvällä kait

Ja lisäksi olet jotain muutakin mistä tiedetään toisemme livenä. Oma ahistus on niin paha että oon valmis puhumaan mistä tahansa muusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt osu väärään ihmiseen. Öitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt osu väärään ihmiseen. Öitä..

Vais ni. Mistä sitten tiedät kuka kirjoittamiasi viestejä lukee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta viestitelty... ja tänään

• Anonyymi

Arvaa mitä mies? Sama homma. Mutta vaikka ne olis jonkun toisen ja niitä omit, niin ei haittaa.

• Anonyymi

Niin, minua vainotaan, kiusataan yms. Liityt selvästi siihen.

• Anonyymi

Älä sotke itseäs tähän. Ei liity sinuun mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sotke itseäs tähän. Ei liity sinuun mitenkään.

Kenelle sanot noin?
        Kuka sun mielestä kirjoitti ton?

• Anonyymi

Mikähän niin jooh joku hassu juttunenkin eli jos ihminen olisi auto, niin kuka olisi joku oikein järeä Dodge Heavy Duty Pickup RAM -sarjaa.

• Anonyymi

Tuskin tullaan koskaan kohtaamaan missään. Ei tarvitse sellaisia miettiä. Kirjoittele mitä kirjoittelet ja usko mitä haluat uskoa. Ei se todellisuutta miksikään muuta. Itsepä omaa aikaasi ja elämääsi haaskaat.

Olen lueskellut täällä todennäköisesti kauemmin kuin mitä sinä olet ollut palstalla ja aion vastedeskin lueskella ellen kyllästy. Tämä on minulle viihdettä. Olit täällä tai et.

• Anonyymi

Ohi menee. Mut jatketaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi menee. Mut jatketaan.

Niin, omi vaan ne myönteiset.

• Anonyymi

Ei minua haittaa, jos joku luulee täältä lukemiaan, kaipaavia tai rakastavia viestejä minun itselleen tarkoitetuiksi. Hänelle toivoisin paljon kauniita sanoja. Ontuvat runoratsut nolottavat, mutta onhan sekin kai tyhjää parempi.

Negatiiviset, syyttelevät, valittavat tai sekopäiset viestit saavat tuntemaan vähän myötähäpeää.

• Anonyymi

En ole seurannut sinua viime aikoina paljoakaan .
      Käyn sivustolla enää kerran viikossa.
      Et ole minulle niin tärkeä kun luulet enää.
      Mutta voit löytää uusia joille oletkin tärkein
      Naiselta miehelle

• Anonyymi

Omi vain myönteiset älä välittää mistään negatiivisista kommenteista.

Meidän välillämme on ikuinen rakkaus, kuin hänelle❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      119
      3694
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      27
      2760
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2465
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      126
      2328
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2084
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      37
      1667
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1076
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1000
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      974
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      918
    Aihe