näitä minunkin kirjoituksia täällä. Ja arvaa mitä? Seuraat kauhulla kun otan palstan myönteiset kommentit sinun kirjoittamana luullen meillä olevan menossa jotain. Pelkäät, että joudut vaivaantumaan kovasti jos kohtaamme. Et oikein tiedä, miten suhtautua ja mitä sanoa, etten kuvittele taas jotain.
Tosi hankala tilanne. Jotain draamaahan tässä on, kun kyitenkin seuraat kynäilyäni ja sepitelmiäni.
Nainen, olen aika varma, että luet
25
608
Vastaukset
- Anonyymi
Juuh juuh hui kauhhia sentäään.
- Anonyymi
Ei minulta. Manipulointi 👎🏻👎🏻
- Anonyymi
Sana-Sepolla on sana halussa.
Vai hallussa🤭 - Anonyymi
Tulin vasta iltapäivällä kotiin. Ollut aika raskas päivä 😒 mä tiedän sut ja sun jutut jo. Ei mun tarvitse sua seurailla
Koht nukkumaan- Anonyymi
Mut silti seuraat.
- Anonyymi
Soita hyvä ihminen mulle mesepuhelu niin pääset tuosta ahdistuksesta. Kyllä sekin helpottaa oloa kun selvitetään asiat.
- Anonyymi
Onko me joskus soiteltu mesellä? Onko millon viimeks nähty ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä kysellä sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä kysellä sulla
✋️😉🤚 fine.. ei sitten. Hyvää yötä.. *jaxa tollasta kiukkupöxy miestä. Ja en seuraa☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✋️😉🤚 fine.. ei sitten. Hyvää yötä.. *jaxa tollasta kiukkupöxy miestä. Ja en seuraa☹️
Niin ei ole syytä kysellä Koska olet jo ottanut selvää kaikesta koska olet stalkkeri ja ilmeisesti ylläpitäjä sanon tämän ihan hyvällä kait
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei ole syytä kysellä Koska olet jo ottanut selvää kaikesta koska olet stalkkeri ja ilmeisesti ylläpitäjä sanon tämän ihan hyvällä kait
Ja lisäksi olet jotain muutakin mistä tiedetään toisemme livenä. Oma ahistus on niin paha että oon valmis puhumaan mistä tahansa muusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osu väärään ihmiseen. Öitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osu väärään ihmiseen. Öitä..
Vais ni. Mistä sitten tiedät kuka kirjoittamiasi viestejä lukee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta viestitelty... ja tänään
- Anonyymi
Arvaa mitä mies? Sama homma. Mutta vaikka ne olis jonkun toisen ja niitä omit, niin ei haittaa.
- Anonyymi
Niin, minua vainotaan, kiusataan yms. Liityt selvästi siihen.
- Anonyymi
Älä sotke itseäs tähän. Ei liity sinuun mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sotke itseäs tähän. Ei liity sinuun mitenkään.
Kenelle sanot noin?
Kuka sun mielestä kirjoitti ton?
- Anonyymi
Mikähän niin jooh joku hassu juttunenkin eli jos ihminen olisi auto, niin kuka olisi joku oikein järeä Dodge Heavy Duty Pickup RAM -sarjaa.
- Anonyymi
Tuskin tullaan koskaan kohtaamaan missään. Ei tarvitse sellaisia miettiä. Kirjoittele mitä kirjoittelet ja usko mitä haluat uskoa. Ei se todellisuutta miksikään muuta. Itsepä omaa aikaasi ja elämääsi haaskaat.
Olen lueskellut täällä todennäköisesti kauemmin kuin mitä sinä olet ollut palstalla ja aion vastedeskin lueskella ellen kyllästy. Tämä on minulle viihdettä. Olit täällä tai et.- Anonyymi
Ohi menee. Mut jatketaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi menee. Mut jatketaan.
Niin, omi vaan ne myönteiset.
- Anonyymi
Ei minua haittaa, jos joku luulee täältä lukemiaan, kaipaavia tai rakastavia viestejä minun itselleen tarkoitetuiksi. Hänelle toivoisin paljon kauniita sanoja. Ontuvat runoratsut nolottavat, mutta onhan sekin kai tyhjää parempi.
Negatiiviset, syyttelevät, valittavat tai sekopäiset viestit saavat tuntemaan vähän myötähäpeää. - Anonyymi
En ole seurannut sinua viime aikoina paljoakaan .
Käyn sivustolla enää kerran viikossa.
Et ole minulle niin tärkeä kun luulet enää.
Mutta voit löytää uusia joille oletkin tärkein
Naiselta miehelle - Anonyymi
Omi vain myönteiset älä välittää mistään negatiivisista kommenteista.
Meidän välillämme on ikuinen rakkaus, kuin hänelle❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918