Herkkä ja epävarma. Kätket sen kaiken kuoresi taakse, mikä on surullista. Kirjanhan tästä saisi. Se on totta ❤️ ansaitset parempaa kuin minut
Tiedän että olet
26
871
Vastaukset
- Anonyymi
No niin, juoksepa tosiaan äkkiä piiloon, aamu sarastaa jo.
- Anonyymi
Hienosti te vedätte😁 👌💫💯💯💯 🏆
Eiku vedätätte🤣 tehkää ihmeessä elokuva jo
T. Weirdofantazy mualima- Anonyymi
😆 Nauran vaikken ees tiiä näkeekö lopputekstejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆 Nauran vaikken ees tiiä näkeekö lopputekstejä.
😂🤣
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
🥱🥱
- Anonyymi
Jaa. Miksi minä kohtaan jatkuvasti samaa paskaa? Miksen rakastavaa miestä, jolla on mielessään parisuhde eikä hetken huvi. Heitä joilla ei ole tarve ehdotella tekemisiä, jotka sopisivat lapsille, kun voi vähän touhuilla jotakin. Heitä, jotka eivät tahdo tuputtaa uskontoaan tai muutoin henkistä yhteisöä. Maanviljelykseen en suostu ja siksi onkin turha yrittää esitellä minulle heitä, jotka haaveilevat maatilan pitämisestä. Ennen kaikkea heitä, jotka eivät tahdo minun sulkeutuvan netin maailmoihin tai elävän erakon elämää. Lapsenmielisyydestä en liiemmin välitä, mutta huumoria ja satunnaista leikillisyyttä kylläkin.
Missä kohtaa tämä näivettäminen lopetetaan ja saan aidosti elää? - Anonyymi
Hmm?
- AnonyymiUUSI
Ketun on helppo rakastaa Hmm?
- Anonyymi
Epävarmuutta ei ole ottaa rakas huomioon.Jos hän on yliherkkä hajuille on parempi olla pois haisemasta!Toiset ajattelee rakkaitaan ja heidän hyvinvointiaan.
- Anonyymi
En mä nyt tiiä olen aika avoin kirja. Mä en sillälailla peittele tunteita.
- Anonyymi
kai onnistun joskus ilahsurtamaan tyttöjåkin jutuiollani, jorain.
kun niin kokwmuarakin, wn olq eyhmä kuion RImo. hwhwh - Anonyymi
Miksi hän kätkee kaiken kuorensa taakse, oletko kysynyt koskaan? Harvoin ihmisiä kiinnostaa toisten herkkyys tai ylipäätään se, millainen toinen ihminen on.
- Anonyymi
Rakas minä ansaitsen kultaa!
- Anonyymi
Täältä saat!
- Anonyymi
Olen saanut ansioni mukaan. Paha saa palkkansa. 🐑
- Anonyymi
Piste.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️ tunnistin
- AnonyymiUUSI
Minä en. En "ansaitse parempaa" kuin mitä kaivattuni on. Hän olisi minulle juuri sopiva.
- AnonyymiUUSI
J❤️S
- AnonyymiUUSI
Kiitos ja rivien välissä lukee ” ET SAA, KOSKA MINÄ EN ANNA PAREMMILLE MAHDOLLISUUTTA RAKKAUDELLA 💩”
Vastaa itse näin ” ARVASIN, ETTÄ LAITAT NOIN ” - AnonyymiUUSI
Herkkä ja epävarma. Kätket sen kaiken kuoresi taakse, mikä on surullista.
Herkkä ja epävarma / Nukkuu yöt ja käy töissä.
Kätket sen kaiken kuoresi taakse / Mitä olet kertonut itsestäsi täällä
Mikä on surullista / muut menot, harrastukset ottaa aikaa palstalta pois- AnonyymiUUSI
Ei varmaankaan ollut sulle? Varmasti vain ajatusten purkua. Ethän mene palstaharhaan 😌🙏🏼
Sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan ollut sulle? Varmasti vain ajatusten purkua. Ethän mene palstaharhaan 😌🙏🏼
SivuKetkä täällä ovat palstaharhoissa,
kerro nyt 🙏 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivuTietävä nero siinä yksi monista 🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivuToivottavasti et sinäkään muissa ketjuissa 🙏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512