Siitäkö se pakomatka johtui, ja jonkinlainen oikkuilu. Taitaa sinulla olla jonkinlaisia kontrollifriikin piirteitä, ettei saa menettää hallintaa. Eräs merkki ihastuksesta on välttely myös. Eli et halunnut kohdata tunteitasi, koska pelkäsit paljastuvasi ja antautuvasi aika nopeasti tai torjutuksi tulemista.
En nauranut sinulle pilkatakseni. En. Olet vain niin hauska. Vieläkin suu kääntyy hymyyn, kun muistelen sinua, ilmeitäsi ja reaktioitasi. Kuvittelen, miten vastaisit puheisiini. Kiusoittelin, koska reaktiosi olivat usein vertaansa vailla.
Oikeasti, säikähditkö tunteitasi
10
254
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvää illanjatkoa 🥱
- AnonyymiUUSI
Ei ei kuuleppa, se johtuu vain siitä, että olen niin -tanan laiska ja mukavuudenhaluinen, just ja just jaksaa jonkun runonsäkeen väkertää kerran kuussa, täydellinen homma mulle, siitä johtuu ja tämän internet alter egon alla piilee täydellinen herrasmies, tämä menee juuri niinkuin sinä haluat.
- AnonyymiUUSI
Ei helvetti 😅😄😁 nyt sietäsit saada kyllä remmistä😉
- AnonyymiUUSI
Kyllähän tästä puhuttelu seuraa sulle☺️hyvää yötä hassu hessu
- AnonyymiUUSI
Vika 21:19:39 mitään en myönnä mitä väitit. Täyrellä ❤️😁
- AnonyymiUUSI
Joskus kuvittelin sinut kaivatukseni, en enää.
- AnonyymiUUSI
pakomatka oikein kuin autolla karkaa kaekuun lähtee, pakenee, kuin joku elokuva: Vanishing Point, auto karkaa lujaa horisontin taakse jo
https://en.wikipedia.org/wiki/Vanishing_Point_(1971_film) - AnonyymiUUSI
En. Et vastannut kun tavoittelin. Siinä vaiheessa kun otit uudestaan yhteyttä. Olin nähnyt sinut jo toisen kanssa. Ei kiinnostanut enää jutella.
- AnonyymiUUSI
En ole kertaakaan pelästyny tunteitani kerran olen toki ottanu syyt siitäkin omille niskoilleni mikä on ennakoinnin tärkeys ja miksi
- AnonyymiUUSI
No niin, siinä se sitten tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741