Seuratkaapa tilannetta! No, hätä- kaupunki päättää ottaa velkaa ja antaa rahaa
sinne- sun tänne.
Yhtiöitä perustetaan niin sotepalvelujen tilojen palauduttua kaupungille (terveyskeskus).
Meillä ei siis enää ole "sairaalaa", on vain ikäänkuin "terveyspiste" tms.
Kukas nämä näin hoiti? Haapajärvi rulettaa!!
Tietävätkö kaupunkilaiset!!
Rillankiven asiat ja muut 10.11.25 kaupunginhallituksessa
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Väitätkö terveysasioiden olevan Haapajörvellä paremmin?
- Anonyymi
Totta kai, Pohde on (poliittise päättäjät) päättänyt, että Pyhäjärven palelju ja varustus
laskee, ohi Haapajärven. Ja Haapajärvi on meidän keskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, Pohde on (poliittise päättäjät) päättänyt, että Pyhäjärven palelju ja varustus
laskee, ohi Haapajärven. Ja Haapajärvi on meidän keskus.Huomattu jo tuo palvelupisteen muutos, Haapajärvi toimii tehokkaammin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
laskee, ohi Haapajärven. Ja Haapajärvi on meidän keskus.Näyttävät jo koneetkin yskivän on niin paljon kirjoitusvirheitä. On nähtävissä suuremmissakin piireissä. Tietokoneet vanhenevat, nekin ajassa!
- Anonyymi
Kaupungin tiedotuspuoli ei ole koskaan toiminut.
- Anonyymi
Ei ole toiminut konserniyhtiöiden valvontakaan, vaikka on keskitettyä ja korkeajohtoista.
- Anonyymi
Ei ole toiminut konserniyhtiöiden valvontakaan, vaikka on keskitettyä ja korkeajohtoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512