Mieti miten rakastuneita

Anonyymi-ap

Ollaan oltu. Voiko sellaista edes kolea kukaan. Siksi me ei pystytty kohtaamaan kun tunnettiin niin paljon. Tässä yksi teoria

35

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä pystyn hyvin kohtaamaan kuten viimeksi sovittiin. ❤️ tahdon nähdä, olla kanssasi ja kulkea rauhassa eteenpäin yhdessä.

• Anonyymi

Itse olen alusta asti ollut varma, etten tule koskaan kokemaan mitään vastaavaa. Niin syvälle osuit ja vielä niin helposti.

• Anonyymi

Raketti perseeseen ja papattimadot silmiin? Mitään tapaamista ei tule ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raketti perseeseen ja papattimadot silmiin? Mitään tapaamista ei tule ikinä.

😂😂

• Anonyymi

Joo o.

• Anonyymi

🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi

Nuoret ja kiimaset rakastuu helposti. Niin siinä kävi.

• Anonyymi

Vai aiheuttaako se rakastuminen kiimaa? Mä en oo koskaan halunnut ketään niin paljon kuin kaivattuani. Oon ihan valmiina seksiin, kun hetken vaan mietinkin häntä, eli ei tarvis ees lämmitellä ei. Toisaalta kiduttavan hidas esileikki toimii kyllä myös erittäin hyvin kiiman kasvattajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai aiheuttaako se rakastuminen kiimaa? Mä en oo koskaan halunnut ketään niin paljon kuin kaivattuani. Oon ihan valmiina seksiin, kun hetken vaan mietinkin häntä, eli ei tarvis ees lämmitellä ei. Toisaalta kiduttavan hidas esileikki toimii kyllä myös erittäin hyvin kiiman kasvattajana.

Kiima on ihan hlvetin ruma sana. Sitä käytetään eläimistä, ei ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiima on ihan hlvetin ruma sana. Sitä käytetään eläimistä, ei ihmisistä.

Se oli huumorilla kirjoitettu. Huoh.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kohtaatteko tulevaisuudessa? Kumman on tehtävä aloite ensin miehen vai naisen? tai onnistuisko yhtäaikainen edes.

• Anonyymi

Onko sillä lopulta merkitystä kumpi ottaa ohjat? Kunhan vaan jotain tapahtuu. Ollaan tapaamassa, tarkkaa päivää vaan ei olla sovittuna.

• Anonyymi

Ei tarvitse pystyä yhtäaikaiseen heti alussa. Mut voi kai sitäkin treenata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä lopulta merkitystä kumpi ottaa ohjat? Kunhan vaan jotain tapahtuu. Ollaan tapaamassa, tarkkaa päivää vaan ei olla sovittuna.

Ai ollaan vai? Ootko niin varma? 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähdään ellei hän kieltäydy. Voi olla, et olin sivusta, kun en tiedä, miten noi lainaukset menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙂‍↕️ Kyllä. - sivustaseuraaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙂‍↕️ Kyllä. - sivustaseuraaja

Jaaa.... Milloinkahan mahdollisesti? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaa.... Milloinkahan mahdollisesti? 🤔

Sitten kun kuulen Maximuksen kavioiden kopinaa 🙂

• Anonyymi

Voi niin syvästi rakastuneita olette ettette edes tapaamaan toisianne pysty
      Se on rakkautta se
      Ette varmaan edes valokuvia itsestänne ole keskenänne vaihtaneet
      Ette telefureenannu keskenänne
      Voi voiko kukaan rakastaa noin paljon kuin te voitte Voi ei voi💌💌💌💌💌💌💌💞💕💌💌

• Anonyymi

Minä sinua lähestyin.

• Anonyymi

miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten?

Jos pitää kysyä, ei ollut sulle.

• Anonyymi

Minä kyllä pystyn, mutta sinä et. Se on nyt ihan sun ongelma.

• Anonyymi

Todennäköisesti kumpikaan ei ole ollut tarpeeksi rakastuneita ellei asiat edennyt, rakkaus ei riittänyt, parempi onni seuraavan kanssa.

• Anonyymi

Eikä tätä asiaa tarvitse kaivella enempää.

• Anonyymi

Jos/kun tuollaisesta kyse, ei ollut kysymys rakkaudesta ensinkään.

• Anonyymi

Uskon että vain kerrän elämässä voi kokea aidon rakkauden parisuhteessa. Valitettavasti minä olen kokenut sen, en usko koskaan enää samaan samanlaista täydellistä suhdetta.

Onneksi on lapsi jolle voi antaa rakkautta joka on aitoa. Valitettavasti se ei kuitenkaan ole sama kuin rakastaa ja tulla rakastetuksi parisuhteessa.

Kiitos ex puolisolle että sain kokea sen, olisitpa vain halunnut jatkaa rakkaustarinan elämämme loppuun asti.

• Anonyymi

Maailma on täynnä pariskuntia, jotka ovat yhdessä vaikka tunteet kävi kuumina. Se, että "ei pysty kohtaamaan", koska ollaan niin hirvittävän rakastuneita ei pidä paikkaansa. Pelkkä tekosyy.

• Anonyymi

Rakastuminen voi aiheuttaa ns pelkoreaktion, eli karttelee kohdettaan jostain syystä vaikka haluaisi toimia päinvastoin. Se johtuu siitä, ettei haluaisi toisen näkevän itsessä kielteisiä piirteitä, joka saattaisi rikkoa orastavan suhteen lopullisesti. m>n

• Anonyymi

Tämä on niin totta. Ollaan erään kanssa tässä tilanteessa, ja ehkä pääsemme näiden esteiden yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on niin totta. Ollaan erään kanssa tässä tilanteessa, ja ehkä pääsemme näiden esteiden yli.

Vastaavanlaisia esteitä mullakin mutta mulla ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa niihin.
        Voi että , ikävä koko ajan ja ajatukset vain hänessä. 💞

Ihmettä odotellen. 💘

• Anonyymi

En mieti.

• Anonyymi

Ei ajaudittiin liian syvälle fetisseihin ja mielikuvitukseen kumpikin.
      Unohdettiin oikea maailma
      Ja rakastuttiin siinä sivussa niin syvästi .
      Et kumpikin tietää ettei toista vastaavaa oo koko Suomessa.
      Mieli oli yhtä..
      Fyysinen todellisuus todella kaukana.
      Pakenin myös omaa pimeää puolta ei nettiin.
      En silloin kun sen päätöksen tein
      Uskonut tai arvannut mitenkään et kohtas vielä
      Kaltaseni
      Ja että joudun luopumaan hänestä
      Peladtaskseni hänet kun muuta järkevää ei voinut tehdä.
      Olen sen vuoksi murtunut.
      Vaikka näkisin kivankin näköisiä
      Omiin vaatimuksiin sopivii muita henkilöitä nyt
      Kukaan uuusi ja muu ei kiinnosta samalla tavoin .
      En vain innostu enkä syty .
      En silti ikävöi . Olisipa ollu valehtelematta minulle.
      Rakastin sitä miestä kuitenkin . Tavallaan
      Miehelle.
      Naiselta jolta meni sielu ja sydän 😭

• Anonyymi

Ihana ketju. Kerrankin järkiasiaa rakkaudesta. <3 Ikävöin häntä-häntää. :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3523
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      69
      3201
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2985
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      159
      2748
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      12
      2283
    6. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2269
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1698
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1577
    9. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1547
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1356
    Aihe