Ollaan oltu. Voiko sellaista edes kolea kukaan. Siksi me ei pystytty kohtaamaan kun tunnettiin niin paljon. Tässä yksi teoria
Mieti miten rakastuneita
35
721
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pystyn hyvin kohtaamaan kuten viimeksi sovittiin. ❤️ tahdon nähdä, olla kanssasi ja kulkea rauhassa eteenpäin yhdessä.
- Anonyymi
Itse olen alusta asti ollut varma, etten tule koskaan kokemaan mitään vastaavaa. Niin syvälle osuit ja vielä niin helposti.
- Anonyymi
Raketti perseeseen ja papattimadot silmiin? Mitään tapaamista ei tule ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raketti perseeseen ja papattimadot silmiin? Mitään tapaamista ei tule ikinä.
😂😂
- Anonyymi
Joo o.
- Anonyymi
🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Nuoret ja kiimaset rakastuu helposti. Niin siinä kävi.
- Anonyymi
Vai aiheuttaako se rakastuminen kiimaa? Mä en oo koskaan halunnut ketään niin paljon kuin kaivattuani. Oon ihan valmiina seksiin, kun hetken vaan mietinkin häntä, eli ei tarvis ees lämmitellä ei. Toisaalta kiduttavan hidas esileikki toimii kyllä myös erittäin hyvin kiiman kasvattajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai aiheuttaako se rakastuminen kiimaa? Mä en oo koskaan halunnut ketään niin paljon kuin kaivattuani. Oon ihan valmiina seksiin, kun hetken vaan mietinkin häntä, eli ei tarvis ees lämmitellä ei. Toisaalta kiduttavan hidas esileikki toimii kyllä myös erittäin hyvin kiiman kasvattajana.
Kiima on ihan hlvetin ruma sana. Sitä käytetään eläimistä, ei ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli huumorilla kirjoitettu. Huoh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläimellistä menoa
https://youtu.be/xat1GVnl8-k?si=HMlTyARxwaYshSgT
- Anonyymi
Kohtaatteko tulevaisuudessa? Kumman on tehtävä aloite ensin miehen vai naisen? tai onnistuisko yhtäaikainen edes.
- Anonyymi
Onko sillä lopulta merkitystä kumpi ottaa ohjat? Kunhan vaan jotain tapahtuu. Ollaan tapaamassa, tarkkaa päivää vaan ei olla sovittuna.
- Anonyymi
Ei tarvitse pystyä yhtäaikaiseen heti alussa. Mut voi kai sitäkin treenata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä lopulta merkitystä kumpi ottaa ohjat? Kunhan vaan jotain tapahtuu. Ollaan tapaamassa, tarkkaa päivää vaan ei olla sovittuna.
Ai ollaan vai? Ootko niin varma? 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään ellei hän kieltäydy. Voi olla, et olin sivusta, kun en tiedä, miten noi lainaukset menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂↕️ Kyllä. - sivustaseuraaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂↕️ Kyllä. - sivustaseuraaja
Jaaa.... Milloinkahan mahdollisesti? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaa.... Milloinkahan mahdollisesti? 🤔
Sitten kun kuulen Maximuksen kavioiden kopinaa 🙂
- Anonyymi
Voi niin syvästi rakastuneita olette ettette edes tapaamaan toisianne pysty
Se on rakkautta se
Ette varmaan edes valokuvia itsestänne ole keskenänne vaihtaneet
Ette telefureenannu keskenänne
Voi voiko kukaan rakastaa noin paljon kuin te voitte Voi ei voi💌💌💌💌💌💌💌💞💕💌💌 - Anonyymi
Minä sinua lähestyin.
- Anonyymi
miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten?
Jos pitää kysyä, ei ollut sulle.
- Anonyymi
Minä kyllä pystyn, mutta sinä et. Se on nyt ihan sun ongelma.
- Anonyymi
Todennäköisesti kumpikaan ei ole ollut tarpeeksi rakastuneita ellei asiat edennyt, rakkaus ei riittänyt, parempi onni seuraavan kanssa.
- Anonyymi
Eikä tätä asiaa tarvitse kaivella enempää.
- Anonyymi
Jos/kun tuollaisesta kyse, ei ollut kysymys rakkaudesta ensinkään.
- Anonyymi
Uskon että vain kerrän elämässä voi kokea aidon rakkauden parisuhteessa. Valitettavasti minä olen kokenut sen, en usko koskaan enää samaan samanlaista täydellistä suhdetta.
Onneksi on lapsi jolle voi antaa rakkautta joka on aitoa. Valitettavasti se ei kuitenkaan ole sama kuin rakastaa ja tulla rakastetuksi parisuhteessa.
Kiitos ex puolisolle että sain kokea sen, olisitpa vain halunnut jatkaa rakkaustarinan elämämme loppuun asti. - Anonyymi
Maailma on täynnä pariskuntia, jotka ovat yhdessä vaikka tunteet kävi kuumina. Se, että "ei pysty kohtaamaan", koska ollaan niin hirvittävän rakastuneita ei pidä paikkaansa. Pelkkä tekosyy.
- Anonyymi
Rakastuminen voi aiheuttaa ns pelkoreaktion, eli karttelee kohdettaan jostain syystä vaikka haluaisi toimia päinvastoin. Se johtuu siitä, ettei haluaisi toisen näkevän itsessä kielteisiä piirteitä, joka saattaisi rikkoa orastavan suhteen lopullisesti. m>n
- Anonyymi
Tämä on niin totta. Ollaan erään kanssa tässä tilanteessa, ja ehkä pääsemme näiden esteiden yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta. Ollaan erään kanssa tässä tilanteessa, ja ehkä pääsemme näiden esteiden yli.
Vastaavanlaisia esteitä mullakin mutta mulla ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa niihin.
Voi että , ikävä koko ajan ja ajatukset vain hänessä. 💞
Ihmettä odotellen. 💘
- Anonyymi
En mieti.
- Anonyymi
Ei ajaudittiin liian syvälle fetisseihin ja mielikuvitukseen kumpikin.
Unohdettiin oikea maailma
Ja rakastuttiin siinä sivussa niin syvästi .
Et kumpikin tietää ettei toista vastaavaa oo koko Suomessa.
Mieli oli yhtä..
Fyysinen todellisuus todella kaukana.
Pakenin myös omaa pimeää puolta ei nettiin.
En silloin kun sen päätöksen tein
Uskonut tai arvannut mitenkään et kohtas vielä
Kaltaseni
Ja että joudun luopumaan hänestä
Peladtaskseni hänet kun muuta järkevää ei voinut tehdä.
Olen sen vuoksi murtunut.
Vaikka näkisin kivankin näköisiä
Omiin vaatimuksiin sopivii muita henkilöitä nyt
Kukaan uuusi ja muu ei kiinnosta samalla tavoin .
En vain innostu enkä syty .
En silti ikävöi . Olisipa ollu valehtelematta minulle.
Rakastin sitä miestä kuitenkin . Tavallaan
Miehelle.
Naiselta jolta meni sielu ja sydän 😭 - Anonyymi
Ihana ketju. Kerrankin järkiasiaa rakkaudesta. <3 Ikävöin häntä-häntää. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453523
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122283- 252269
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231577Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31547- 151356