Haluaisin kaiken tiedon mustan peilin ennustustavasta ja itse mustasta peilistä. kiitti.
Mustalla peilillä..
6
3035
Vastaukset
- myrha
Mustaa peiliä voidaan käyttää esim. goeettisissa rituaaleissa evokaation välineenä. Pelkästä ennustamisesta en tiedä. Peili on lasia joka on toiselta puolelta maalattu mustaksi. Tai sitten kokonaan mustaa lasia. Osa käyttää mustaa lasista astiaa, joka täytetään vedellä. Luonnollisin musta peili on varmaankin öinen järven pinta. Osa asettaa peilin triangle of art:in keskelle, joka on eräänlainen suoja. Itse olen käyttänyt mustaa peiliä lähinnä meditaation välikappaleena. Nämä nyt näin vain esimerkkeinä.
- Redfinn
"Musta peili" syntyy konkreettisesti kaatamalla jäteöljyä (hopea)tarjottimelle niin että pohja peittyy. Sama efekti syntyy myös musteella.
Kyseessä on kuitenkin abstraktio, metafora. "Mustalla peilillä" tarkoittaan käänteistä todellisuutta, todellisuuden negaatiota. Kosketuspintaa, jossa oleva ja ei-oleva muuttuvat äärettömyydeksi.
Konkreettisesti "musta peili" on meditaation välikappale, väline jonka avulla voi "peilailla" omaa Tuntematontaan. Tähän perustuu myös sen ominaisuus ennustamisen välineenä.- nyt vähän vähemmän pihalla
Kiitos! Oli valaisevaa. Olen kiitollinen.
- Cyberanimal
Itse en uskaltasi tuota mustaa peiliä käyttää, sillä se on myös portti toiselle puolelle, eli sieltä voi tulla "mörköjä" vahingossa tälle puolen.
Mut juu, senkus vain lisäämään "vaeltavia" tänne maailmaan, mielestäni pitäisi ottaa selvää vähän enemmän ennen kuin hutkii minne sattuu.
vai että meditaatioon, what a fuck? stemppii teille!- kakara
Ehkäpä olet oikeassa.
Mutta itsekin olen tuosta peilistä kiinnostunut, mutten aio käyttää sellaista..
Joten ei pidä luulla että topicin aloittajakaan peiliä käyttäisi :)
- I.C.
Halpa vaihtoehto mustalle peilille: tuijota sammutettua tv:tä. Itse olen sillä tavoin nähnyt omien kasvojeni muuttuvan toisenlaiseksi.
Nostradamushan tapasi tuijotella muistaakseni astialliseen mustetta(?) ja sillä tavoin hän pitkällisen treenauksen ja vuosien jälkeen alkoi vihdoin nähdä visioita, joita jotkut pitävät autenttisina kuvina tulevaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271072- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743