Tässä vitsejä joita isä kertoo ja jälkikasvua hävettää. Näin siis Hesarissa.
(Minulle nappasi ja nauratti, kun meidän isä kertoi useita kertoja lapsilla samoja vitsejä, joita en nyt viitsi tähän kirjoittaa ja lapset kyllästyneen näköisenä vilkuilivat toisiaan.)
6. Tiesittekös, lapset, että minä jouduin teidän ikäisenä aina raijaamaan löylyvedet saunalle. Aikuisena olenkin ottanut tavakseni todeta työhaastatteluissa, että ”bastuunkanto on ollut minulle tuttua jo pienestä pitäen”.
7. Arvatkaas, lapset, mitä hyvin koulutetut koirat tekivät, kun ne sattuivat saapumaan samaan aikaan yliopiston kampukselle?
Ne järjestivät yhteishaun.
8. Tiedättekös, lapset, montako kömpelöiden sanaleikkien ystävää tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
Kolme. Eka sanoo, että "mun lempibändi on Airam Maiden". Toinen toteaa, että "mä tykkään Bob Marleystä: No Luumen No Cry." Kolmas diggaa Beatlesiä: "Ledit be, ledit be.”
Lamppu ei vaihdu, mutta so watt!
9. Tiedättekös, lapset, miten Jimi Hendrix, Pete Townshend ja Janis Joplin ratkaisivat tilanteen, kun heitä alkoi väsyttää Montereyn rockfestarien keikkatauolla vuonna 1967 mutta missään ei ollut mukavia nukkumapaikkoja?
Jimi asettautui nurmikolle ja Pete kävi pitkäkseen ruokapöydälle. Janis istui maassa, torkkuen.
10. Arvatkaas, lapset, mikä olisi nimeltään Roomaan rakennettava valtava amfiteatteri, jonka yleisöksi koottaisiin noin 50 000 eurooppalaista teiniä ja jonka esiintymislavalla eri maalaiset isät kertoisivat hauskoja vitsejä?
”Nolosseum.”
Muutama isävitsi kopsattu hesarista
18
162
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavia näinä marraskuun pimeinä aikoina....
- Anonyymi
Näin rauhassa saavat mutamat aloitukset olla. Mutta siitä kirjoitetaan mikä kiinnostaa. Ettet vain olisi poikkeus. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin rauhassa saavat mutamat aloitukset olla. Mutta siitä kirjoitetaan mikä kiinnostaa. Ettet vain olisi poikkeus. Aloittaja
Monipuoliset kirjoitukset eri aiheista on hyvä asia, samaa poliittista pähkäilyä kaipaava vois mennä politiikan aihepalstoille, eikä tänne tehdä joka päivä aloituksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monipuoliset kirjoitukset eri aiheista on hyvä asia, samaa poliittista pähkäilyä kaipaava vois mennä politiikan aihepalstoille, eikä tänne tehdä joka päivä aloituksiaan.
Sitten meitä on ainakin kaksi poikkeusta. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten meitä on ainakin kaksi poikkeusta. Aloittaja
Säännönvahvistusta tarvitaan ja saadaan usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun aloituksessa ei käsitelty politiikkaa millään lailla, niiin miksi sinä vedät sen esille? Ettet vain olisi itse asian pääpukari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun aloituksessa ei käsitelty politiikkaa millään lailla, niiin miksi sinä vedät sen esille? Ettet vain olisi itse asian pääpukari.
Eikö sua haittaa palstan järjetön täyttö politiikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sua haittaa palstan järjetön täyttö politiikalla?
Ihan sama. Hypin yli, ellei kiinnosta. Tiedän ja ymmärrän, että joitakin kiinnostaa ja toisia jopa fanaattisuuteen asti.
- Anonyymi
Mahtavia.
- Anonyymi
Lisää vaan, huutaa kansa.
- Anonyymi
60 plus on aiheita asuntojen suunnittelusta ja putkiremppa kokemuksia. Jotain muuta kuin tyhmiä politikkoja
- Anonyymi
Se on ok.
- Anonyymi
Pappa betalar, men mamma inte.
Bara bada bastu.- Anonyymi
Kun pappaa ei ole enää olemassa, niiin kyllä se on mamma, joka maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pappaa ei ole enää olemassa, niiin kyllä se on mamma, joka maksaa.
Mutta papan rahat on silti avuksi yhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta papan rahat on silti avuksi yhä.
Niiinkö? Tai sitten ei.
- Anonyymi
Isille pitää suomessa nauraa. Isät ne ei ole mitään. Riippuu tietenkin vähän iästä ja ihonväristä myös. Ja siis syrjinnästä ei tietenkään ole kyse.
- Anonyymi
Huuomria pitää olla, tosikkomaassakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541