Kuinka onnistuu esim.Tku-Sto-Tku risteilyltä poisjäänti Tukholmassa jos on miniristeilyllä.Pääseekö nykyään edes r.lipulla maihin vai alkavatko jossain vaiheessa piruilemaan jos yrittää? Tarkotus ois olla muutama päivä perillä ja noi Viking Linen reittimatkat on aika suhteettoman kalliita verraten risteilyihin.Onko kokemuksia lipun ostosta Ruotsista? Pystyykö esim.Ruotsalaisilta Viikkarin sivuilta varaamaan ? Sekuliaita kysymyksiä mut joka ymmärsi ni info olis paikallaan...
LAIVALTA POISTUMINEN...
10
2294
Vastaukset
- onnetonta
Miten niin piruilemaan? Eiköhn ne leivästään vaan huolehdi.
- lomalainen
tyhmiä oli nuo sinun kysymykset täytyy myöntää
- justjoo
Ihme ruikuttajia nuo muut vastanneet. Itse tuota on tullut harrastettua useastikin, tyhmä se on joka liikaa maksaa.
Vikingistä ei ole tuoreita omakohtaisia kokemuksia, mutta ainakin Siljalla onnistuu, ei niitä lippuja kukaan pois lähtiessä kysele. Tosin yksi kaveri muistaakseni meni Vikingillä jokin aikaa sitten mennen tullen risteilyillä ilman ongelmia.
Joskus aikanaan olen varannut Vikingin ruotsalaisilta sivuilta risteilyn (ja jäin pois Turussa). Kävin noutamassa liput VL:n toimistolta Cityterminalista lähtöä edeltävänä päivänä. Luulisin että onnistuu edelleenkin. Suoraan toimistoltakin voi ostaa risteilyn, jos vaan malttaa lähteä matkaan ilman varattua paluumatkaa.- lomalainen
jos ostaa miniristeilyn Turku-Tukholma-Turku niin myös paluulippu on voimassa vain tulopäivänä. Jos poistut laivasta Tukholmassa niin samalla meni paluulippu, mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää...
- Happonen
lomalainen kirjoitti:
jos ostaa miniristeilyn Turku-Tukholma-Turku niin myös paluulippu on voimassa vain tulopäivänä. Jos poistut laivasta Tukholmassa niin samalla meni paluulippu, mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää...
Siis kyseessä oli, että ostetaan risteily, josta käytetään vain toinen suunta. Ruotsita palatessa ostetaan uusi risteily ruotsista, kuten edellinen vastaaja sanoi, taitaa lukutaitosi olla kehno?
- justjoo
Happonen kirjoitti:
Siis kyseessä oli, että ostetaan risteily, josta käytetään vain toinen suunta. Ruotsita palatessa ostetaan uusi risteily ruotsista, kuten edellinen vastaaja sanoi, taitaa lukutaitosi olla kehno?
Juurikin näin, eli ostetaan kaksi risteilyä (toinen Suomesta ja toinen Ruotsista). Tulee useasti huomattavasti halvemmaksi kuin reittimatkat, joista ei yleensä tarjouksia näe, kun taas riesteilytarjouksia on varsinkin sesonkien ulkopuolella jatkuvasti.
- lomalainen
Happonen kirjoitti:
koski miniristeilyä...siis meno ja tulomatka että se siitä lukutaidosta, itse sinä sen väänsit pelkkä meno ...tietenkin silloin voi jäädä pois ja ostaa uuden lipun kun palaa, hah
- justjoo
lomalainen kirjoitti:
koski miniristeilyä...siis meno ja tulomatka että se siitä lukutaidosta, itse sinä sen väänsit pelkkä meno ...tietenkin silloin voi jäädä pois ja ostaa uuden lipun kun palaa, hah
Eikö nyt vieläkään mene jakeluun? Kysymys oli siitä voiko miniristeilyllä jäädä pois Tukholmassa (jolloin jää samalla lipulla oleva tulomatka käyttämättä).
Paluumatkaksi ostetaan sitten toinen miniristeily, joka lähtee Ruotsista ja myös liput pitää hommata Ruotsista.
Risteilyt ovat useasti huomattavasti halvempia kuin reittimatkat. - justjoo
justjoo kirjoitti:
Eikö nyt vieläkään mene jakeluun? Kysymys oli siitä voiko miniristeilyllä jäädä pois Tukholmassa (jolloin jää samalla lipulla oleva tulomatka käyttämättä).
Paluumatkaksi ostetaan sitten toinen miniristeily, joka lähtee Ruotsista ja myös liput pitää hommata Ruotsista.
Risteilyt ovat useasti huomattavasti halvempia kuin reittimatkat.... lisäystä sen verran että alkuperäinen kysyjä tuntui tajuavan kyllä mitä pitää tehdä. Kysyi vain onko se ylipäätään mahdollista, eli pääseekö laivasta pois "kesken" risteilyn. Joten en tajua miksi ihmeessä pitää tulla ruikuttamaan asioista joita itse ei tajua.
- mats sundin
justjoo kirjoitti:
... lisäystä sen verran että alkuperäinen kysyjä tuntui tajuavan kyllä mitä pitää tehdä. Kysyi vain onko se ylipäätään mahdollista, eli pääseekö laivasta pois "kesken" risteilyn. Joten en tajua miksi ihmeessä pitää tulla ruikuttamaan asioista joita itse ei tajua.
kiitoksia asiallisista ja 'asiallisista' neuvoista.tässähän tuntee ittensä rikolliseks ku yrittää vähä säästää hinnoista ainakin joidenki vastauksia lukiessa..sitä just kyselin et onko ulosmenosysteemit muuttunu porttien takia.nii et toimiiko risteilyltä poistuminen. tuntuu muitaki asia kiinnostavan ku oon kyselly...lisävalaistustakin odottava..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477